Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha tetszik a vfr nyugodtan cserélhetsz nem több annak a 70e mint a gsr ben a 39...
de mivel sosem hagyna békén a gondolat a km miatt nem érdemes cserélni..
nah ezért tekergetik az órákat
Tybee ez hülyeség.........kint A-ban én mentem a Tuncivai/1000-es mint tudod/
egy Honda Devil...ha jól írom?700-as 2 személyel.....decire azt tankoltuk...neki volt csomag+ utas,én egyedül voltam+300cm.
Hogy lehet ekkora különbség hihetetlen
Vagy valami műszaki gebasz?pl levegőszürő?benzin minősége?
úgy már azt mondom ok
Léptem dolgomra .....
Jah.......csak nem hangoztatom.

Amúgy a legrosszabb szezoom most volt 12000.-el.
Zoli !

Talán a Triumph jobbbb nála csak !
A VFR túl él saját ismereteim szerint több gazdát is
Elnyűhetetlennek tűnik a szememben ...

KM határ nincs a blokknak .
70 ezer gombócból sok nem kilóméterből
Ezt úgy lehetne igazságosan eldönteni hogy kipróbálnád te magad .
Én azt gondolom a 2 motorról hogy hosszú távon a VFR örök darabnak tekinthető.

Mondjuk én sem cserélném el az enyémet .............semelyikre sem .Nekem a GSR kényelmes-praktikus-üzemeltetési költsége minimálisnak mondható ahogy használom....
70e az nem rengeteg.

Nincs 9000 sem évente.
Na de 70ezer km? Az rengeteg... Most az én gépem 5,5L körül eszik úgy, hogy van benne keményebb menet is :) Akkor nem cserélem, úgy döntöttem!
Most már közel van a 30ezerhez és leflexelte a láncot róla mert nem egyenletesen nyúlt meg.Ja és hasonlóan vezetünk kb...
Szép állapotban van !


Túráztam együtt szlovákiában VFR-essel .Kb 10 ezes km volt benne , szalon állapotú volt . Szép motor-csoda blokk hanggal stb...
3literrel többet evett benzint 2 személlyel 100 km-en mint a GSR-em 1 személlyel .A tulaj azt ecsetelte hogy 7ezer körül kell tartani a fordulatot hogy normálisan menjen vele
Cserét kínáltak fel nekem egy 2004-es svájci múltú, de már magyar kézben lévő fekete Honda VFR 800-ra. 70e km-rel, sérülésmentes, fékbetét, lánc, olajcsere, gumicsere volt mostanában, két oldalt GIVI dobozok, Leo Vince dupla kipu. Az én mocim 39e km-rel van, xenon, magyar 3. tulaj vagyok, sport kipu, és sérülésmentes szalon állapot!
Én nekem sok a 70e km, bár a VFR nagyon értéktartó, és kiváló motor, de nekem sok a km, és a külföldi múltja sem tetszik :/
Ti mit gondoltok a cseréről?
Februárba megy az enyém is nagy szervizre, lánc csere, szelep állítás, fékolaj csere, teleszkóp olaj csere..stb. Most van benne 23500Km.
Én a vaterán vettem 500Ft ért :)
igen itthon,de használtan!
Ha itthon vásároltad a motorod, akkor kaptál hozzá.
szia!honnan lehet ilyen magyar nyelvűt szerezni gsr-hez?
még gondolkodom miképpen legyen látnom kell majd.nekem oldaltartó is lesz,lehet össze fogatom mind a kettőt.február végén szerintem viszem a szerelőhöz,remélem hó eltűnik arra.
Kapaszkodót én is csinálok rá.
könnyen ment a felszerelés én holnap tudok érte menni.én valami kapaszkodót is akarok rá hegesztetni .A gyári lyuk dob felett (müa. idomot ki kell majd fúrni)és a hátsó tartó közé hasonlóan mint a gyári.
nem eladó