Azt jól látod :) Én messze lakok Lillafüredtől, de a múltkor eljutottam oda kocsival, valami eszméletlen kemény hegyes-völgyes motoros útvonal van!
Nem is csoda, hogy csak úgy rajzanak a mocisok. Sztem lehet még idén ellátogatok oda mocival :)
Mentem ma egy Lillafüred-Eger utat és vissza. Hát sajnos most azt kell mondanom hogy hülye vagyok hogy 41 évesen vettem motort! Hamarabb kellett volna, ekkora élményem régen volt!
Gond egy szál se.
Csak elgondolkodtam a 600-as sportmotorokon és a nyomatékon.
3000-12000-ig 60 és 70 Nm közt vagyok végig.
Ennyire laposat már nem görbének híjják.
Szerintem először legyen tisztázva, hogy mire is szeretnéd használni a motort. Túra, pályázás, munkába járás, kávézó előtt gyűjteni a csajokat, a csajok fel is ülnek-e majd hátra stb...
De szerintem motorozz még egy-két évet a GSR-rel, próbáld ki minden helyzetben és utána tudni fogod, hogy milyen irányba akarsz majd elindulni. A GSR-ből csak a nyomaték hiányzik, ha nagyon kötekedni akarnék, de azt egy sport 600-ban még annyira sem fogod megtalálni.
közúton szenvedés lesz. A súlyod teljes egészében a csuklón van, 120 alatt nem fogsz menni, mert ott kezd tartani a szél. Nem túrára, pályára vannak kitalálva, ennek megfelelően, ha túrázni is szeretnél felejtsd el. A GSR ereje kezdőnek még sok is, de a haladók is sokáig élvezik.
Gondolkozzak vagy ne gondolkozzak sportmotoron? A kiszemelt példány CBR 600/1000 (inkább 600, még élni akarok). Nekem ez az első nagy motorom, sosem ültem sport-on, nem tudom mennyire kényelmes, vagy nem kényelmes (ahogy hallom nem annyira. De mégis mennyivel kényelmetlenebb, mint egy GSR? Mennyivel harapósabb egy 120LE-s sportmotor? Mivel nyújt nagyobb élményt?
Várom azok válaszát, akik nem elvakult GSR-esek
Főnök nem én mondtam.
De naggyából értem.
Nem nyúlik hanem a hossza változik.
De szerintem is haggyuk.
Kiderül.
Én nem szeretnék 22e-nél láncot cserélni.
Akkor már inkább gardányt kéne feltenni.
Nem is csoda, hogy csak úgy rajzanak a mocisok. Sztem lehet még idén ellátogatok oda mocival :)
Es tudom.
Megyek is.
Csak elgondolkodtam a 600-as sportmotorokon és a nyomatékon.
3000-12000-ig 60 és 70 Nm közt vagyok végig.
Ennyire laposat már nem görbének híjják.
De szerintem motorozz még egy-két évet a GSR-rel, próbáld ki minden helyzetben és utána tudni fogod, hogy milyen irányba akarsz majd elindulni. A GSR-ből csak a nyomaték hiányzik, ha nagyon kötekedni akarnék, de azt egy sport 600-ban még annyira sem fogod megtalálni.
legalább nekem nem kell már a fényképezéssel bajlódni :-DDD
Gondolkozzak vagy ne gondolkozzak sportmotoron? A kiszemelt példány CBR 600/1000 (inkább 600, még élni akarok). Nekem ez az első nagy motorom, sosem ültem sport-on, nem tudom mennyire kényelmes, vagy nem kényelmes (ahogy hallom nem annyira. De mégis mennyivel kényelmetlenebb, mint egy GSR? Mennyivel harapósabb egy 120LE-s sportmotor? Mivel nyújt nagyobb élményt?
Várom azok válaszát, akik nem elvakult GSR-esek
galéria
Ergo már ujrahasznosítva kanalak készültek belőle.
De azé megjegyezném hogy a GSR-ed lánca nyúlik most a legkevésbé.
28500-nál vagyok, elfogyott egy BT14 egy BT16 es egy D209GP Racer.
A láncom még jónak tűnik, de igazából nem értek hozzá...
Lényegen meg elsikkadsz.Van akinek többet bir van akinek kevesebbet.
Vedd már be a gyógyszert trájumf biker!
De naggyából értem.
Nem nyúlik hanem a hossza változik.
De szerintem is haggyuk.
Kiderül.
Én nem szeretnék 22e-nél láncot cserélni.
Akkor már inkább gardányt kéne feltenni.