Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát innentől már csak egyre szarabb lesz, nyáron gyere Mellesleg én itt lakom a lábánál, de nem csípem...a Mátra közelebb áll a szívemhez
Azt jól látod :) Én messze lakok Lillafüredtől, de a múltkor eljutottam oda kocsival, valami eszméletlen kemény hegyes-völgyes motoros útvonal van!
Nem is csoda, hogy csak úgy rajzanak a mocisok. Sztem lehet még idén ellátogatok oda mocival :)
Mentem ma egy Lillafüred-Eger utat és vissza. Hát sajnos most azt kell mondanom hogy hülye vagyok hogy 41 évesen vettem motort! Hamarabb kellett volna, ekkora élményem régen volt!
Gizikém! köszönöm szépen! a te kutyád is igen szép! ;)
Majd ha felnovok.
Es tudom.
Megyek is.
1000-es csupasz kell, abban van az igazi nyomatek de ez a GSR fórum most.
Gond egy szál se.
Csak elgondolkodtam a 600-as sportmotorokon és a nyomatékon.
3000-12000-ig 60 és 70 Nm közt vagyok végig.
Ennyire laposat már nem görbének híjják.
Mi a gond Zoli?
Hmmmm.
Köszönöm a válaszokat, akkor maradok a naked-eknél :)
Szerintem először legyen tisztázva, hogy mire is szeretnéd használni a motort. Túra, pályázás, munkába járás, kávézó előtt gyűjteni a csajokat, a csajok fel is ülnek-e majd hátra stb...
De szerintem motorozz még egy-két évet a GSR-rel, próbáld ki minden helyzetben és utána tudni fogod, hogy milyen irányba akarsz majd elindulni. A GSR-ből csak a nyomaték hiányzik, ha nagyon kötekedni akarnék, de azt egy sport 600-ban még annyira sem fogod megtalálni.
közúton szenvedés lesz. A súlyod teljes egészében a csuklón van, 120 alatt nem fogsz menni, mert ott kezd tartani a szél. Nem túrára, pályára vannak kitalálva, ennek megfelelően, ha túrázni is szeretnél felejtsd el. A GSR ereje kezdőnek még sok is, de a haladók is sokáig élvezik.
Zsír képek, zsír motor, zsír festés!
legalább nekem nem kell már a fényképezéssel bajlódni :-DDD
De ha ez az első nagy motorod, akkor hova akarsz erősebbet? Én 5éve nem tudom kimotorozni utcán a GSR-t, még pályán se, és nekem is az első...
Egy darab béna botnak fogod érezni magad rajta Én legalábbis képtelen vagyok irányítani egy csutka kormányos hasalós sportmotort...
Help me :)

Gondolkozzak vagy ne gondolkozzak sportmotoron? A kiszemelt példány CBR 600/1000 (inkább 600, még élni akarok). Nekem ez az első nagy motorom, sosem ültem sport-on, nem tudom mennyire kényelmes, vagy nem kényelmes (ahogy hallom nem annyira. De mégis mennyivel kényelmetlenebb, mint egy GSR? Mennyivel harapósabb egy 120LE-s sportmotor? Mivel nyújt nagyobb élményt?
Várom azok válaszát, akik nem elvakult GSR-esek
egy közeli ismerősöm lőtt a vasról pár képet!;)
galéria
Akkor azt már cserélték.
Ergo már ujrahasznosítva kanalak készültek belőle.
Hidd el, nyúlik az rendesen..... régóta egy 750-es GSX-R -en fut.
Nincs sóhajtós smile.Ezé Hhhhhhh.
De azé megjegyezném hogy a GSR-ed lánca nyúlik most a legkevésbé.
Mi volt a lényeg abban a hsz-ben? A főnök?
Hello Csapat,

28500-nál vagyok, elfogyott egy BT14 egy BT16 es egy D209GP Racer.
A láncom még jónak tűnik, de igazából nem értek hozzá...

Lényegen meg elsikkadsz.Van akinek többet bir van akinek kevesebbet.
"Nem nyúlik hanem a hossza változik."


Vedd már be a gyógyszert trájumf biker!
Főnök nem én mondtam.
De naggyából értem.
Nem nyúlik hanem a hossza változik.
De szerintem is haggyuk.
Kiderül.
Én nem szeretnék 22e-nél láncot cserélni.
Akkor már inkább gardányt kéne feltenni.