A vicc hogy a kapupánt menet nélküli része akkora mint a gumibizbasz tehát a menetes részt lecsökkentettem akkorára hogy pont átérje az alut és annyi.Pont gyári kinézetű lett.
én még nem találkoztam végig menetes kapupánt csavarral , de attól még lehet hogy van ...... egy M8 -as fém dűbelt mondjuk eltudnék képzelni süllyesztett csavarral
A legegyszerűbb ha síkba csiszolod a letörd részt fúrsz bele egy lukat menettel és egy M8-as kapupánt csavar méretrevágva beletekered rá a gumit és szevasz.Ha picit is ügyesvagy észre sem veszed a különbséget.KB 150 pénzből megvan.
Sajnos letört a GSR 600-asom váltópedáljának a vége (a gumis rész). Nem nagyon találtam sehol bontott alkatrészt...
Kérdésem az lenne, hogy a GSXR váltópedál kompatibilis a GSR-ével, mert abból van dögivel?!? K6 mindkettő.
Para, vagy most
Csak addig kell míg belemegy az aluba.A gumi alatt minek?
Sajnos letört a GSR 600-asom váltópedáljának a vége (a gumis rész). Nem nagyon találtam sehol bontott alkatrészt...
Kérdésem az lenne, hogy a GSXR váltópedál kompatibilis a GSR-ével, mert abból van dögivel?!? K6 mindkettő.
Köszönöm!
milyen szezonvége , a pályásoknak talán
sziasztok