Én is azért megyek az utcai csoportban, mert van egy kis sikerélményem . Jó volt ma is a Ring, bár kétszer is volt piros zászló (összesen 3-4 motor tört), és azért előzgettek engem is, de arányait tekintve már sokkal többet előzök én. Én így mérem, nem másodpercekben.
Meg Bazsi se sokkolt a V2-es hangjával a seggemben, nagyon óvatosan ment - tegnap a kisebb KTM-et eldobta kerekezés közben, pedig már majdnem hazaért.
Mérd meg a szenzorok tápfeszültségét.... ha OK, akkor mérd meg a TO szenzor két szélső lába között az ellenállást (lehúzott csatlakozó és a szenzorba mérsz bele) 16.5 - 22.3 KOhm
Gyújtás nélkül mérj bele a TO csatlakozó +5V-os (piros) és a ground (fekete) közé egy sípolós szakadás vizsgálóval. Ha nem sípol....akkor JÓ .
Ugyan ezt montam neki, annyi időt sem adott magának, h rájöjjön, ezt tetszik vagy sem 5-8 kör kell a ringen, h a megilletődöttség elszáljon Sajnáltam a kérsz egy cigit kérdésre is magyarázkodott
ha itt nem jön ki a feszültség az ECU-ból (persze csatlakoztatva, gyújtást ráadva mérj.... a csatiba szúrj be a drótok felől a megfelelő lábakra)...akkor gáz van, ha rendesen kap testet és +12 V-ot az ECU...
az említett szenzorok azonos vezeték soron kapják a testet és a +5V-ot
ECM 11-es láb piros, valószínű ez a +5v és a 29-es láb fekete/barna ez lehet a test..... ezt meg tudod mérni bármelyik szerzornál, pl a TO-nál....ott a fekete a jel szál, tehát a másik kettőnél mérj
Ezek az ECU fekete csatlakozásában vannak.
Szia mindenki!
Gino, holnap komplett kábelköteg bontás.....csak nem indul a technika....nincs szikra....beirja hibának, a TOS-t....szétszedtem, de nincs elakadva semmi benne, szépen jár a csúszka benne, és áramot is kap, 4,5 volt körül megy rá.....
ne legyél ilyen negatív....csak a teszted legyen az
Nem mész te rosszul, csak először voltál a Hringen....nem ismered...ennyi
Nyilván előnyben vannak azok, akik már 1000 kört mentek és ismerik az íveket, féktávokat, pályát...kanyarokat...stb.
Többször kell menni a pályán és belejössz!
Valóban az utvai csoportban kellett volna menned.... a tükröket meg behajtani.
azért ne gyújtsd rá..... inkább előbb megnézem
Meg Bazsi se sokkolt a V2-es hangjával a seggemben, nagyon óvatosan ment - tegnap a kisebb KTM-et eldobta kerekezés közben, pedig már majdnem hazaért.
Holnap végignézem ezeket amit most leirtál, aztán ha akkor sem jó rágyujtom a garázst.....
Gyújtás nélkül mérj bele a TO csatlakozó +5V-os (piros) és a ground (fekete) közé egy sípolós szakadás vizsgálóval. Ha nem sípol....akkor JÓ .
ECM 11-es láb piros, valószínű ez a +5v és a 29-es láb fekete/barna ez lehet a test..... ezt meg tudod mérni bármelyik szerzornál, pl a TO-nál....ott a fekete a jel szál, tehát a másik kettőnél mérj
Ezek az ECU fekete csatlakozásában vannak.
Gino, holnap komplett kábelköteg bontás.....csak nem indul a technika....nincs szikra....beirja hibának, a TOS-t....szétszedtem, de nincs elakadva semmi benne, szépen jár a csúszka benne, és áramot is kap, 4,5 volt körül megy rá.....
Nem mész te rosszul, csak először voltál a Hringen....nem ismered...ennyi
Nyilván előnyben vannak azok, akik már 1000 kört mentek és ismerik az íveket, féktávokat, pályát...kanyarokat...stb.
Többször kell menni a pályán és belejössz!
Valóban az utvai csoportban kellett volna menned.... a tükröket meg behajtani.