Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Látom van is egy eladó neked... mi lenne az az összeg amiért megválnál tőle?:)
Semmi gond , én bocs, hogy siettem fel a pályára!
Szeva testvérem! Ügyi voltál?
adtam megint egy kis feladatot
azért ne gyújtsd rá..... inkább előbb megnézem
bocsánat nem vettelek észre, amikor köszöntél,,,,,,,,,,,
Én is azért megyek az utcai csoportban, mert van egy kis sikerélményem . Jó volt ma is a Ring, bár kétszer is volt piros zászló (összesen 3-4 motor tört), és azért előzgettek engem is, de arányait tekintve már sokkal többet előzök én. Én így mérem, nem másodpercekben.
Meg Bazsi se sokkolt a V2-es hangjával a seggemben, nagyon óvatosan ment - tegnap a kisebb KTM-et eldobta kerekezés közben, pedig már majdnem hazaért.
én nem az vagyok aki annak örül,ha másnak nem sikerül valami azt hittem,hogy ennyire ismersz már
Igen ugyanazokat dobja vissza!
Holnap végignézem ezeket amit most leirtál, aztán ha akkor sem jó rágyujtom a garázst.....
Mérd meg a szenzorok tápfeszültségét.... ha OK, akkor mérd meg a TO szenzor két szélső lába között az ellenállást (lehúzott csatlakozó és a szenzorba mérsz bele) 16.5 - 22.3 KOhm

Gyújtás nélkül mérj bele a TO csatlakozó +5V-os (piros) és a ground (fekete) közé egy sípolós szakadás vizsgálóval. Ha nem sípol....akkor JÓ .
Ugyan ezt montam neki, annyi időt sem adott magának, h rájöjjön, ezt tetszik vagy sem 5-8 kör kell a ringen, h a megilletődöttség elszáljon Sajnáltam a kérsz egy cigit kérdésre is magyarázkodott
levetted az akkusarut kicsit és utána visszarakva újra dobja a kódokat?
ha itt nem jön ki a feszültség az ECU-ból (persze csatlakoztatva, gyújtást ráadva mérj.... a csatiba szúrj be a drótok felől a megfelelő lábakra)...akkor gáz van, ha rendesen kap testet és +12 V-ot az ECU...
az említett szenzorok azonos vezeték soron kapják a testet és a +5V-ot
ECM 11-es láb piros, valószínű ez a +5v és a 29-es láb fekete/barna ez lehet a test..... ezt meg tudod mérni bármelyik szerzornál, pl a TO-nál....ott a fekete a jel szál, tehát a másik kettőnél mérj
Ezek az ECU fekete csatlakozásában vannak.
sehogy nem megy.....inditózok, két mp-en belül elelszik a piros kulcs lámpa is mindkét kulcsal kipróbáltam....
Másik kulccsal próbáltad már? műszerfalon világít a piros kulcs lámpa?
A fokozatok végigkapcsolhatók? Felhajtott oldaltámasszal sem megy?
Szia mindenki!
Gino, holnap komplett kábelköteg bontás.....csak nem indul a technika....nincs szikra....beirja hibának, a TOS-t....szétszedtem, de nincs elakadva semmi benne, szépen jár a csúszka benne, és áramot is kap, 4,5 volt körül megy rá.....
szia ....álmodj
Jó éjt . ,
Holnaptól drágább a narancs ! , ,
Volt ma három perec , annak örültem csak , hogy nem én okoztam .
Tudom , hogy ott kellet volna menjek , de a Para azt mondta , hogy az a kislány csoport , legyek férfi ! , , ,
1.54 g..... lassulásban vagy gyorsulásban?
ne legyél ilyen negatív....csak a teszted legyen az
Nem mész te rosszul, csak először voltál a Hringen....nem ismered...ennyi
Nyilván előnyben vannak azok, akik már 1000 kört mentek és ismerik az íveket, féktávokat, pályát...kanyarokat...stb.
Többször kell menni a pályán és belejössz!
Valóban az utvai csoportban kellett volna menned.... a tükröket meg behajtani.
A második körben egyébként majdnem megvolt az 1,54 , de csak majdnem ! , , ,