De szerintem engem láthattál. Ha egy Yamaha R6-ost és egy Honda VFR 1200-őt is láttál (egy-két perccel előttem, mert annyival gyorsabbak ), akkor én voltam az. De ahogy nézem a képeidet, szinte biztos vagyok benne, mert emlékszem egy fejidomos GSR-re :)
Szia Morzsi.....
Mintha én írtam volna, amit írtál....
Ráadásul éppen az ismerkedős szakaszban ugye óvatos az ember és nem jár tartósan 200 felett... meg olyan meleg sincs már mindig....szóval gyakorolni egy javított gumi is megfelel. Ha csak egy lyuk van rajta és nincs kirepedve.
Szia! Én csak azt nem értem,miért ne lehetne megcsináltatni? Bár nem írtad,de gondolom nem 10 cm hosszan van kivágva. Sima defekt,sima javítás,nincs azzal semmi gond. Nekem jelen pillanatban egy slick van fent (GSXR1000),felrakás után pár órával kaptam egy defektet. Facsavar bele,kb 600 km-t mentem azóta vele,és semmi gond. Mondjuk felénk ez egy régóta bevett szokás.Drága azért ahhoz a gumi,hogy minden szarért eldobáljuk. Nem belsővel szerelt gumik ezek,hogy "felrobbanjanak".Mondjuk ez csak szerény véleményem
Azért kérdeztem rá,hátha!sokan levettétek már mikor hozzátok került a motor (bár az nem most volt ),és bíztunk benne h valakinél még ott lapul a sufni mélyén!
akkor marad a használt normális gumi,vagy az új!
Azért köszönöm,az Ő nevében is
de amikor leveszi valaki, akkor kopott is.... tehát kuka, azt minek tartogatni? akinek meg használható volt még, kicsit.... az elajándékoztam már évekkel ezelőtt
még 1 kis segítségre lenne szükségem!
Nincs valakinek elfekvőben,amit nem használ,1 bt14es hátsója?
az ismerősöm szombaton defektet kapott,csináltatni nem akarja,nem bízik a javított gumiban!neki kellene a hátsó.1500 kmt tett meg vele és nem akar most új pár gumiba fektetni!még az összeismerkedésnél tart a motorral,és arra jó lenne neki a gyári gumma!
úgyhogy ha valaki szeretne megválni gyári hátsójától az jelezze van rá vevő!
Köszönöm a választ neked és Tybeebának is!
Eddig müködik és nincs vele probléma
az izzón lévő üvegrész volt hosszabb,és mivel rajta van az izzó dobozán hogy az izzó hőmérséklete nagyobb mint 200 fok,ezért kérdeztem h nem baj e ha beljebb ér,és netalántán károsodik valami!
Csak megerősíteni tudom Ginot. Mondjuk 1. és 2. fokozat között én szoktam kuplungolni, de nem úgy, hogy teljesen behúzom, hanem csak annyira, hogy valamelyest azért kiemeljen. Így gyorsan és pontosan lehet váltani.
Általában kell egy kis idő, míg az ember összeszokik egy motoron a váltó-kuplung tökéletes kezelésével. Minden gépnek picit máe érzetű a váltója, máshol, másképp fog a kuplung. De ez csak egy kis idő és gyakorlás kérdése :)
de csak azért hogy nevethessetek 130-150 körül.
De én is ugy gondolom , hogy a naked így szép.
Majd még megálmodom.
Jó mondjuk nem bőr ruhában voltam, csak ilyen "játszós" kabátba, mert a ruhák között még vacilálok milyen legyen, milyen márka.
De szerintem engem láthattál. Ha egy Yamaha R6-ost és egy Honda VFR 1200-őt is láttál (egy-két perccel előttem, mert annyival gyorsabbak ), akkor én voltam az. De ahogy nézem a képeidet, szinte biztos vagyok benne, mert emlékszem egy fejidomos GSR-re :)
M3 + kukac
mondjuk én lassan közlekedek
Mintha én írtam volna, amit írtál....
Ráadásul éppen az ismerkedős szakaszban ugye óvatos az ember és nem jár tartósan 200 felett... meg olyan meleg sincs már mindig....szóval gyakorolni egy javított gumi is megfelel. Ha csak egy lyuk van rajta és nincs kirepedve.
akkor marad a használt normális gumi,vagy az új!
Azért köszönöm,az Ő nevében is
nekem az első fél évben el is fogyott róla
még 1 kis segítségre lenne szükségem!
Nincs valakinek elfekvőben,amit nem használ,1 bt14es hátsója?
az ismerősöm szombaton defektet kapott,csináltatni nem akarja,nem bízik a javított gumiban!neki kellene a hátsó.1500 kmt tett meg vele és nem akar most új pár gumiba fektetni!még az összeismerkedésnél tart a motorral,és arra jó lenne neki a gyári gumma!
úgyhogy ha valaki szeretne megválni gyári hátsójától az jelezze van rá vevő!
Eddig müködik és nincs vele probléma
az izzón lévő üvegrész volt hosszabb,és mivel rajta van az izzó dobozán hogy az izzó hőmérséklete nagyobb mint 200 fok,ezért kérdeztem h nem baj e ha beljebb ér,és netalántán károsodik valami!
Általában kell egy kis idő, míg az ember összeszokik egy motoron a váltó-kuplung tökéletes kezelésével. Minden gépnek picit máe érzetű a váltója, máshol, másképp fog a kuplung. De ez csak egy kis idő és gyakorlás kérdése :)
Üdv
Peti
Para raccing TeAM
De én is ugy gondolom , hogy a naked így szép.
Majd még megálmodom.
Jó mondjuk nem bőr ruhában voltam, csak ilyen "játszós" kabátba, mert a ruhák között még vacilálok milyen legyen, milyen márka.