én havi 2.25%-ért garantáltan megőriztem volna
hát, Barátom, nem fogsz jó munkát végezni, a tanulásra meg nem fogsz figyelni. fogadjunk, h sokat fogsz rá gondolni
Tudtam én is hogy így lesz de akkor is bele kellett vágni mivel megvolt a pénz, és magamat ismerve abból két hét múlv semmi sem maradt volna ha nem fizetem bele a mociba. A tél meg majd csak eltelik valahogy! Addig is sok munka és mégtöbb tanulás vár rám, úgyhogy talán nem egész nap azon jár majd az eszem, hogy de jó lenne...
mondtam, h tudom. de most még pár napot moccozol és jobb esetben állíthatod a nappali közepébe. a sok-sok hónapot meg fizetheted. meg a szívedet fájdíthatod, hogy nem mehetsz vele. de azért még rohadtul irigyellek
Akkor már önuralom és várni kellett volna tavaszig.
Az miért lesz jó neked hogy napok vannak hátra és csak nézegetni fogod? Mert ez a gép már nem az a kategória hogy januárban kisüt a nap és kerülök vele egyet! Arról nem beszélve hogy a járulékokat a kölcsöntörlesztésen kívül fizetned kell arra az időre is amíg csak nézegeted pedig abból például egy jobb kesztyű már meglenne... A tárolása sem olyan ezeknek a gépeknek hogy letámasztod mint egy robit...
Halidéj Rik!
Csak nem keltette valaki halálhíremet?
Eeeegen.. egyetértek veled! Ősszel új motort venni sem üzletileg sem élvezetileg nem jó döntés SZERINTEM sem.
bedav!
Gratulálok a választásodhoz!
A tapasztalatlanságodat igazán a kérdéseid támasztják alá ami miatt még fokozottabb türelemre és óvatosságra intenélek. Ruházatod hiánya nem csak az esetleges perecelés esetén jelenthet fokozott problémát hanem ezen a gépen egy hidegrázás nem ugyanavval a következményekkel járhat mint egy robogón de ha túlöltözöd magad sem leszel alkalmas uralni a gépet és ebből az következik hogy csak szükségeltetik az a megfelelő ruházat... Kár lenne a motornak a telet a szervizben neked meg a kórházban tölteni. Nem javasolnám hogy ezen spórolj.
Bejáratási idő alatt a fordulatszám betartása mellett a sok(!!!) pontos váltás még amire figyelj oda. Ne Bécsig oda-vissza a sztrádán történjen mert az csak "bekoptatás" lenne.
Balesetmentes élvezetekben bővelkedő motorozást!
Heló Gino!
A felszerelés nélkül ne motorozz dolog nagyon szép és jó dolog lenne és elméletben egyet is értek vele csak tudod anyagilag a mocival is túlvállaltam magamat és kell egy kis idő míg helyrejövök(12%-ot fizettem bele). a ruhavásárt nyárnál előbb szerintem nem sikerül megoldanom. Addig marad a sima bőrkabát, a bőrkesztyű és a farmer!
Mennyi GSRre vágyó!!
Hogy milyen? Má csak annyit tudok az előttem szólókhoz szólni, hogy kurva jó.
Hogy elég-e? Nekünk, kezdőknek bőven... sőt.
Bár elnézegetvén a többieket, egyesek elég hamar kinőtték Gondolom hatványozottabban érvényesül a derékban terebélyesebb kollégákra Jóvan iLaca, bocs, neked nagyrésze izom
Teljes felszerelés nélkül ne nagyon motorozz! Ez melegebb időre is vonatkozik!!!
A saját magad testi épsége érdekében!
Még lehet napközben motorozgatni (persze akkor is kell a ruha), de a reggelek és az esték már csak néhány fokról szólnak. Ez nagyon veszélyes már!
1. Te is lefagysz a motorról és nem hiszem, hogy hiányzik a tüdőgyuszi...
2. A gumik tapadása nagyon lecsökken mivel nem tud felmelegedni!
Az utóbbi nagyon nagy veszély forrás főleg egy ilyen motornál, ami csak úgy duzzad az erőtől!
Rossz tapadási körülményekben nagyon hamar el lehet dobni és te is sérülhetsz!
Csak óvatosan, felszereléssel!
Köszi mindenkinek!
Kicsit én is félek a hidegtől, de remélem hogy nem lesz probléma! Először össze kell szoknunk a mocival (1000km),aztán pedig vége is van a szezonnak ! Szerintetek kb. milyen hidegig lehet használni, hogy az se nekem se neki ne ártson? (sisakon kívül nincs más felszerkóm)
Csak óvatosan, mert egy 50-es motor után brutál vadállat a GSR!
De mivel újat veszel, tartsd be a bejáratási előírást és akkor leglább az idő alatt megismered a mocit.
Nem fogsz csalódni!
Köszönöm a hasznos infót !
Ez igazán remekül hangzik , tök hülye vagyok a motorokhoz , kinézek magamnak egy olyat ami baromira tetszik és még az is kiderül róla hogy műszakilag is jó
Ha van egyéb tapasztalat szívesen olvasgatom még
Mégegyszer köszi
Üdv Nabo
Üdv Bedav!
Óvatosan majd a motorozással, mert hideg van nagyon és nem tapad a gumi úgy mint kellene... Erre tényleg figyelj!
A bejáratásnál meg kövesd a márkakereskedő vagy a szervízfüzet utasításait. Meg fogsz lepődni, hogy fél fordulattartományig (7e-ig) is milyen kis virgonc, amikor pedig elhozod az 1000-es szervízről a mocit és kipróbálod mit is tud valójában, akkora vigyorral fogod letenni a motort otthon, hogy anyukád sem fog rád ismerni!
Üdv nektek nabo és bedav!
Közel 12000 km-tettem idén a GSR-embe, ennek tükrében tehát a következőket tudom mondani:
A motor legnagyobb erénye, hogy nagyon jól irányítható, a kategóriájában talán a legjobb a futóműve (elől, hátul állítható). Továbbá nagyon kemény a blokkja is. 10000-es fordulatig kényelmesen lehet vele poroszkálni, de felette igazi vadállat lesz a gépből! A 12000 km alatt semmilyen meghibásodás nem fordult elő vele, de ilyenről másoktól sem értesültem!!! Szóval jól össze van rakva! Szélvédelem ahhoz képest, hogy nincs rajta plexi megfelelő, még autópályán is, ha a tankra hasal az ember. Na és nem utolsósorban, igen dögösen néz ki, akárhol megáll vele az ember mindjárt nézegetik a járókelők!
Negatívum? Igazi nincs. Inkább szubjektív dolgok. Pl. csomagrögzítők nincsenek a gépen 4 db az ülés alól kihajtható gyöngyvászon fül kivételével. A nyomaték annyi amennyi, a 600-as nakedek között a legnagyobb, de aki ült nagyobb köbcentis motoron annak bizony hiányzik a plusz nyomaték. Hátsó gumi piszok gyorsan elkopik és cserélni kell.
Nagyjából ennyi.
Ami biztos, akinek GSR-je van, még senki nem bánta meg a vásárlást!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Üdv. Blacknet!
Köszi a válaszodat! A mocit én elsősorban munkába járásra fogom haználni, tehát jó hír, hogy könnyen kezelhető és jól manőverezhető. Persze ha időm engedi akkor el fogok járni csak úgy "örömmotorozni" is! Bejáratással kapcsolatban tudnátok nekem tanácsot adni, hogy hogyan és miként kell megtenni ezt a kényes műveletet? Előre is köszi!
hát, Barátom, nem fogsz jó munkát végezni, a tanulásra meg nem fogsz figyelni. fogadjunk, h sokat fogsz rá gondolni
Mostmár mindegy ez így alakult! Azon leszek hogy mielőbb legyen ruhám is!
Lehet a fordított sorrend jobb lett volna.
Felszereléssel ruha nélkül kevesebb bajod lehet, mint motorral felszerelés nélkül!
mellesleg jogvédett amit kimondasz/leírsz
mer akko kérem
a napokban mintha nem szóltál volna sokmindenhez. vagy én nem voltam affenetudja
Az miért lesz jó neked hogy napok vannak hátra és csak nézegetni fogod? Mert ez a gép már nem az a kategória hogy januárban kisüt a nap és kerülök vele egyet! Arról nem beszélve hogy a járulékokat a kölcsöntörlesztésen kívül fizetned kell arra az időre is amíg csak nézegeted pedig abból például egy jobb kesztyű már meglenne... A tárolása sem olyan ezeknek a gépeknek hogy letámasztod mint egy robit...
Csak nem keltette valaki halálhíremet?
Eeeegen.. egyetértek veled! Ősszel új motort venni sem üzletileg sem élvezetileg nem jó döntés SZERINTEM sem.
Te élsz?
Na, valamire ilyesmire gondoltam
Gratulálok a választásodhoz!
A tapasztalatlanságodat igazán a kérdéseid támasztják alá ami miatt még fokozottabb türelemre és óvatosságra intenélek. Ruházatod hiánya nem csak az esetleges perecelés esetén jelenthet fokozott problémát hanem ezen a gépen egy hidegrázás nem ugyanavval a következményekkel járhat mint egy robogón de ha túlöltözöd magad sem leszel alkalmas uralni a gépet és ebből az következik hogy csak szükségeltetik az a megfelelő ruházat... Kár lenne a motornak a telet a szervizben neked meg a kórházban tölteni. Nem javasolnám hogy ezen spórolj.
Bejáratási idő alatt a fordulatszám betartása mellett a sok(!!!) pontos váltás még amire figyelj oda. Ne Bécsig oda-vissza a sztrádán történjen mert az csak "bekoptatás" lenne.
Balesetmentes élvezetekben bővelkedő motorozást!
A felszerelés nélkül ne motorozz dolog nagyon szép és jó dolog lenne és elméletben egyet is értek vele csak tudod anyagilag a mocival is túlvállaltam magamat és kell egy kis idő míg helyrejövök(12%-ot fizettem bele). a ruhavásárt nyárnál előbb szerintem nem sikerül megoldanom. Addig marad a sima bőrkabát, a bőrkesztyű és a farmer!
Mennyi GSRre vágyó!!
Hogy milyen? Má csak annyit tudok az előttem szólókhoz szólni, hogy kurva jó.
Hogy elég-e? Nekünk, kezdőknek bőven... sőt.
Bár elnézegetvén a többieket, egyesek elég hamar kinőtték Gondolom hatványozottabban érvényesül a derékban terebélyesebb kollégákra Jóvan iLaca, bocs, neked nagyrésze izom
A saját magad testi épsége érdekében!
Még lehet napközben motorozgatni (persze akkor is kell a ruha), de a reggelek és az esték már csak néhány fokról szólnak. Ez nagyon veszélyes már!
1. Te is lefagysz a motorról és nem hiszem, hogy hiányzik a tüdőgyuszi...
2. A gumik tapadása nagyon lecsökken mivel nem tud felmelegedni!
Az utóbbi nagyon nagy veszély forrás főleg egy ilyen motornál, ami csak úgy duzzad az erőtől!
Rossz tapadási körülményekben nagyon hamar el lehet dobni és te is sérülhetsz!
Csak óvatosan, felszereléssel!
Kicsit én is félek a hidegtől, de remélem hogy nem lesz probléma! Először össze kell szoknunk a mocival (1000km),aztán pedig vége is van a szezonnak ! Szerintetek kb. milyen hidegig lehet használni, hogy az se nekem se neki ne ártson? (sisakon kívül nincs más felszerkóm)
Csak óvatosan, mert egy 50-es motor után brutál vadállat a GSR!
De mivel újat veszel, tartsd be a bejáratási előírást és akkor leglább az idő alatt megismered a mocit.
Nem fogsz csalódni!
GSR 4ever!!!
Üdv: Gino
Ez igazán remekül hangzik , tök hülye vagyok a motorokhoz , kinézek magamnak egy olyat ami baromira tetszik és még az is kiderül róla hogy műszakilag is jó
Ha van egyéb tapasztalat szívesen olvasgatom még
Mégegyszer köszi
Üdv Nabo
Óvatosan majd a motorozással, mert hideg van nagyon és nem tapad a gumi úgy mint kellene... Erre tényleg figyelj!
A bejáratásnál meg kövesd a márkakereskedő vagy a szervízfüzet utasításait. Meg fogsz lepődni, hogy fél fordulattartományig (7e-ig) is milyen kis virgonc, amikor pedig elhozod az 1000-es szervízről a mocit és kipróbálod mit is tud valójában, akkora vigyorral fogod letenni a motort otthon, hogy anyukád sem fog rád ismerni!
Közel 12000 km-tettem idén a GSR-embe, ennek tükrében tehát a következőket tudom mondani:
A motor legnagyobb erénye, hogy nagyon jól irányítható, a kategóriájában talán a legjobb a futóműve (elől, hátul állítható). Továbbá nagyon kemény a blokkja is. 10000-es fordulatig kényelmesen lehet vele poroszkálni, de felette igazi vadállat lesz a gépből! A 12000 km alatt semmilyen meghibásodás nem fordult elő vele, de ilyenről másoktól sem értesültem!!! Szóval jól össze van rakva! Szélvédelem ahhoz képest, hogy nincs rajta plexi megfelelő, még autópályán is, ha a tankra hasal az ember. Na és nem utolsósorban, igen dögösen néz ki, akárhol megáll vele az ember mindjárt nézegetik a járókelők!
Negatívum? Igazi nincs. Inkább szubjektív dolgok. Pl. csomagrögzítők nincsenek a gépen 4 db az ülés alól kihajtható gyöngyvászon fül kivételével. A nyomaték annyi amennyi, a 600-as nakedek között a legnagyobb, de aki ült nagyobb köbcentis motoron annak bizony hiányzik a plusz nyomaték. Hátsó gumi piszok gyorsan elkopik és cserélni kell.
Nagyjából ennyi.
Ami biztos, akinek GSR-je van, még senki nem bánta meg a vásárlást!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Köszi a válaszodat! A mocit én elsősorban munkába járásra fogom haználni, tehát jó hír, hogy könnyen kezelhető és jól manőverezhető. Persze ha időm engedi akkor el fogok járni csak úgy "örömmotorozni" is! Bejáratással kapcsolatban tudnátok nekem tanácsot adni, hogy hogyan és miként kell megtenni ezt a kényes műveletet? Előre is köszi!