Motoros ha egyedül megy úton és lassan, belebasszák az árokba. Ha gyorsan megy, száguldozó ámokfutó. Ha csoportosan megy akkor meg úgy megy mint a bírka. Legalábbis ezt tartják rólunk.. De szivesen olvasnék már a sima autósokról is cikket, mit csinálnak nap mint nap..
Ez a totalcar-os csapat egy nagy nulla.. Főleg a buzi winkler..Motorosnak vallja magát, de csak fikázni bír..Főleg amikor dodort is fikázta, de arra nem tért ki hogy ők is driftelgettek eleget az autós műsorukba közúton..gyökérarc.
Szép jó napokat!
Ezt most találtam szerintem érdemes elolvasni,talán 1-2en közülünk részt is vettek benne!
1 motoros a motorosokról! http://totalcar.hu/magazin/vel...
ezt nem igazán értem. miért baj az ha egy túragumival elmentem ennyit. nem láttad hogy motorozom és a gumimat (majrécsíkomat) sem láttad. ennyiből hozol ítéletet?
Az utolsó mondatod mindent elmond, szóval felesleges az élettartam változásokat elíteni Ha valakki azt akarja hogy sokáig kitartson a motor, tegye vitrinbe
Még valami: "nem a motor élettartama érdekében tették bele"
Valóban, nem kifejezetten ezért, de nagy szerepet játszik benne.
Alacsony fokozatokban nem "engedi rá" (nem szép kifejezés) a maximális erőt, nyomatékot és főleg nem hirtelen....ezzel mechanikai terhelést csökkent.....ami ugye "nem" élettartam növelő hatású...
Csak egy változtatott motornál sosem tudjuk megvizsgálni, hogy x km után mi lett volna íg, meg úgy...
Nem kell segíteni...nem járok tévúton!
Nem akartam konkrétan kiírni a dolgokat, mert felesleges.
Tudom azt is, hogy mi, miért és mit eredményez és miért teszik bele.
Örülök, hogy mindig megkapom, hogy "cukrász" vagyok...
Próbáltam könnyebben, érthetőbbé tenni a dolgot.
Én, bár autóknál csinálok hasonlókat....de elvben ugyanaz.
De egyébként felőlem mindenki azt csinál, amit akar.
Kicsit segítek mert látom tévúton jársz. A "biztonsági behatárolások" amiket említettél nem a motor élettartama érdekében tették bele. Elhaladási zajvédelemnek hívják a tiltást. Ilyenkor a motor alacsonyabb sebességi fokozatokban nem adja le a max teljesítményét. Igaz ennek kicsit köze lehet az élettartamhoz, de kb olyan mint amikor arról beszélünk hogy a motor 50326 napig üzemel vagy csak 50324-ig. (Persze a normális vezetési stílust feltételezve)
A gyárnak különféle környezetvédelmi értékeknek kell megfelelni, ennek egyik eredménye ez a tiltás. Ráadásul minél komolyabban ezek a kütyük (pl power commander) annál tökéletesebb a motor üzemelése, ennélfogva akár élettartam növekedésről is beszélhetünk.
A PC az egészen más és másképp működik.
Ha arra használnám a motort, amihez számítanak azok az előnyök, amiket az ilyen ketyerék adnak.....pl. pályázás, akkor eleve sportmotor lenne és az finomítgatva, mert ott számít és van értelme.
Ha kicsi, kevés (? ) a GSR, akkor szerintem nem faragni kell, hanem venni egy nagyobbat, erősebbet....ennyi.
Autóknál is rohadt sdok értelme van pl. 1.4es motorokat turbózni, hegyezni....mikor egyszerűbb venni egy 2.0es motiorral szerelt kocsit....érted miről beszélek
nem gondolták a szervezők hogy ennyien elmennek túrázni 1et
Ezt most találtam szerintem érdemes elolvasni,talán 1-2en közülünk részt is vettek benne!
1 motoros a motorosokról!
http://totalcar.hu/magazin/vel...
THX
mert páran sokkot kapnának, hogy 4 ben veszem fel kerékre a GSR-t
cukrász ezt sem tudod
Erről írtam előbb, hogy aki meg erősebb, szebb, lágyabb, jobb motort akar...akkor vegyen eleve olyat.
Valóban, nem kifejezetten ezért, de nagy szerepet játszik benne.
Alacsony fokozatokban nem "engedi rá" (nem szép kifejezés) a maximális erőt, nyomatékot és főleg nem hirtelen....ezzel mechanikai terhelést csökkent.....ami ugye "nem" élettartam növelő hatású...
Csak egy változtatott motornál sosem tudjuk megvizsgálni, hogy x km után mi lett volna íg, meg úgy...
Nem akartam konkrétan kiírni a dolgokat, mert felesleges.
Tudom azt is, hogy mi, miért és mit eredményez és miért teszik bele.
Örülök, hogy mindig megkapom, hogy "cukrász" vagyok...
Próbáltam könnyebben, érthetőbbé tenni a dolgot.
Én, bár autóknál csinálok hasonlókat....de elvben ugyanaz.
De egyébként felőlem mindenki azt csinál, amit akar.
A gyárnak különféle környezetvédelmi értékeknek kell megfelelni, ennek egyik eredménye ez a tiltás. Ráadásul minél komolyabban ezek a kütyük (pl power commander) annál tökéletesebb a motor üzemelése, ennélfogva akár élettartam növekedésről is beszélhetünk.
Ha arra használnám a motort, amihez számítanak azok az előnyök, amiket az ilyen ketyerék adnak.....pl. pályázás, akkor eleve sportmotor lenne és az finomítgatva, mert ott számít és van értelme.
Ha kicsi, kevés (? ) a GSR, akkor szerintem nem faragni kell, hanem venni egy nagyobbat, erősebbet....ennyi.
Autóknál is rohadt sdok értelme van pl. 1.4es motorokat turbózni, hegyezni....mikor egyszerűbb venni egy 2.0es motiorral szerelt kocsit....érted miről beszélek