Szeva! Miért? Power Commandert tennél a mociba, vagy inkább semmit nem tennél bele?
Ha az ember ésszel húzza és nem a 16000-ig akkor gondolom nagy baja nem lehet?
Ha már engem kérdeztetek....bár már a többiek elmondták mit gondolnak róla.
Szerintem csodát nem művel. A gyári biztonsági behatárolásokat oldja fel alsó fokozatokban. Nem tudom, hogy ez a feloldás hosszú távon árt-e a motornak, de valamiért beletették a tartósság érdekében (is). Nélküle persze, hogy más lesz picit a motor, mert engedi olyan körülmények között ill. paraméterekkel üzemelni a motort, amit gyárilag nem "engedélyeztek" neki.
Én nem tennék bele, ebben a motorban és amire ez a motor való nem hiszem, hogy sokat oszt-szoroz.....szóval nem adnék érte 18e-t.
A másodikat nin mivel összehasonlítani.... tehát passz.
Hívd fel őket, kérdezd meg, hogy GIVI e vagy olya, mint az.... mást nem tudfok ajánlani....esetleg menj el, nézd meg.
Hello Klán! az én vasam má 3 éves,az akkura még rá se kellett néznem,mert semmi baj nem volt még vele,tökéletesen indit télen nyáron ,pedig nekem is van bennt xenon,sőt eddig még stroboszkóp és neon is volt bennt,és semmi gondja !
Ariasztó kicsi, de folyamatos "standby", azaz készenléti állása miatt mindig folyik el áram. Az én riasztóm 3 napig müködik, azután automatikusan lekapcsolja magát és csak az immobiliser marad, de így is fogyaszt valamennyit. Kétéves akkku a motornál már tud ilyeneket! Ne feledd, télen fingik ki leginkább, mert megfeledkezünk a karbantartásáról, és a cellák kiszulfátosodnak, akkor meg annyi! Ezért vettem a "csepptöltőt", az egész télen ki-be kapcsolgatja magát!
Igen. Elméletileg nem fogyaszt többet egy riasztó éles és nem éles állapotban sem. Mérj nyugalmi áramfelvételt...ha sok, kezd el kikötni a plusz cuccokat és meglátod, hogy mi vesz fel a kelleténél nagyobb áramot.
Két éves akksi és már tavaly is ilyen volt. Azt mondod, a riasztó akkor is megeheti egy hét alatt a feltöltött akksit, ha nincs is aktiválva a riasztó?
Hány éves az aksi? Sajna néha,- az ilyen kis kapacitásúak,- korán halnak!
A riasztó tud még lemeríteni, annak ellenére, hogy nincs bekapcsolva. A xenon áramfelvétele kissebb, mint egy hagyományos izzóé. Van egy spéci akku regeneráló tőltő, ami csepptöltéssel és impulzustöltés váltogatással szintentartja a battériát! (Ha már beteg, akkor nem segít, új akksi!)
Sziasztok!
A következő gondommal kapcsolatban érdekelne a véleményetek.
Ismét belefutottam abba a bosszantó eseménybe, hogy kb 6 nap garázsban állás után nem akart indulni a motorom. BiXenonos fényszóróm van, riasztóm is van, de a garázsban nem aktiváltam a riasztót. Hétfő délután tettem le a vasat és vasárnap délben nem akart indulni, lemerült az akksim. Nektek mennyit tud állni beindítás nélkül a gsr 600-asotok? Létezik, hogy egy hetet ne bírjon ki? A Suzuki Hollós állítólag megnézte tavaly az akksit és nem találta zárlatosnak. Létezik, hogy a biXenon indításkor beleszól annyira az áramfelvételbe, hogy ne induljon be a motor?
Ha az ember ésszel húzza és nem a 16000-ig akkor gondolom nagy baja nem lehet?