jó reggelt.
Tegnap bekerült a Gear2Dash és megtörtént az ECU írása is.
Hát, a BK eddig sem volt gyenge, de most gyorsabban leforog, egyenletesebb a gázreakció is.AJánlani tudom csak. Beszéljetek Tsanyival a BKING topikból.
Ki kell mérni a benzinszivattyút.
Nekem is van hibátlan, komplett....24.999.- -ért! (maci )
tényleg nézd át, kapcsold OFF állásba a piros leállítót, akkor nem indul az AC gyújtáson, ha minden műszer jól működik, de ha rákapcsolod az indítást (piros gomb) és eltűnik minden, akkor ott gubanc van.
Segítség kéne! Tegnap este hazaértem, leraktam a kutyulit aludni.... ma dél körül akarnám beindítani... és semmi! de még csak a a kijelzőkön sem volt kép, a fordulatszámjelző meg sem moccan!
Akku ki, töltés, majd mikor visszateszem, gyújtás nélkül azaz OFF állásban elkezd búgni az AC?! Beindítani már nem tudtam, mert azonnal leszívta az akkut! leellenőriztem minden kábelt, lehúzgáltam az ecu-ról mindent, megtakarítottam, visszadugtam, és még mindíg nem volt jó! Ismét leszopta az akkut!
Miután megmozgattam az AC-ból kijövő vezeték "csokiját" , megjavult!
A kérdésem a következő: Ez mitől lehet? Tipp esetleg vki?
Vasárnap?
Esztergomban csináltattad? Proptech?
Tegnap bekerült a Gear2Dash és megtörtént az ECU írása is.
Hát, a BK eddig sem volt gyenge, de most gyorsabban leforog, egyenletesebb a gázreakció is.AJánlani tudom csak. Beszéljetek Tsanyival a BKING topikból.
Ki kell mérni a benzinszivattyút.
Nekem is van hibátlan, komplett....24.999.- -ért! (maci )
tényleg nézd át, kapcsold OFF állásba a piros leállítót, akkor nem indul az AC gyújtáson, ha minden műszer jól működik, de ha rákapcsolod az indítást (piros gomb) és eltűnik minden, akkor ott gubanc van.
Segítség kéne! Tegnap este hazaértem, leraktam a kutyulit aludni.... ma dél körül akarnám beindítani... és semmi! de még csak a a kijelzőkön sem volt kép, a fordulatszámjelző meg sem moccan!
Akku ki, töltés, majd mikor visszateszem, gyújtás nélkül azaz OFF állásban elkezd búgni az AC?! Beindítani már nem tudtam, mert azonnal leszívta az akkut! leellenőriztem minden kábelt, lehúzgáltam az ecu-ról mindent, megtakarítottam, visszadugtam, és még mindíg nem volt jó! Ismét leszopta az akkut!
Miután megmozgattam az AC-ból kijövő vezeték "csokiját" , megjavult!
A kérdésem a következő: Ez mitől lehet? Tipp esetleg vki?
Nem is gondoltam volna.
köcce