Eladom a nyergem! BMW fűtésbetét van benne, csináltam magamnak másikat, a nevemmel beleírva!
fndí! Átküldtem a képeket, fel tudnád rakni az új képeit!
Az nem aladó és nem is cserealap!
Üdv mindenkinek!Szerintetek érdemes 6000-s szerviznél (vagy lehet 7000 -s )gyári szervizbe vinni a motort?Vagy csak a szervízkönív miatt érdemes odavinni?
szia
én is a repsolt tettem bele itteni tanácsra hallgatva. Egyáltalán nem bántam meg, de ha engem kérdezel, semmi extrát nem tapasztaltam, kivéve mikor ki kellett fizetni
Szerintem, ha nem pályázol elég a gyárilag előírt 10w40-es. Nem ártasz vele, de felesleges a jobb/drágább.
szia ! szűrő Hiflo HF-138 bárhol megveheted 2e alatt van. olajra a többség repsol moto racing 4T-t mond nekem bejött a castrol power1 racing is... www.olajshop.hu
Ja-ja... nálam 3-5 között szokott valahol. A szervízben megnézték és egyértelműen a bukócső volt.
Ha bizonyos fordulatszámnál jelentkezik a csörgés, akkor több, mint valószínű, hogy valamelyik alkatrész reagál így az adott fordulatszámnál jelentkező rezonanciára. Nem motortérbeli probléma.
Nekem nincs bukócső és már a szerszámkészlethez is hozzányúltam, de a csörgés még mindig megvan! Úgyhogy nem tudom mi lehet, de majd megnézem a kuplungkart, arra tippelek!
Oldklu helyett Oldklufirc!
fndí! Átküldtem a képeket, fel tudnád rakni az új képeit!
Az nem aladó és nem is cserealap!
én is a repsolt tettem bele itteni tanácsra hallgatva. Egyáltalán nem bántam meg, de ha engem kérdezel, semmi extrát nem tapasztaltam, kivéve mikor ki kellett fizetni
Szerintem, ha nem pályázol elég a gyárilag előírt 10w40-es. Nem ártasz vele, de felesleges a jobb/drágább.
bár gondolom nem sok mindent lehet vele kezdni
emiatt nem érdemes szétnyírni a csavart...
Ha bizonyos fordulatszámnál jelentkezik a csörgés, akkor több, mint valószínű, hogy valamelyik alkatrész reagál így az adott fordulatszámnál jelentkező rezonanciára. Nem motortérbeli probléma.
12.000es szervízhez milyen olajat, és szűrőt vegyek, és hol lehet jó áron megkapni?:)
Köszike