Kezdjük a Not for Highway use felirattal. Folytassuk a DOT szám hiányával, ami az utcai gumi szabványa. A futófelület mélysége persze megfelelő lesz, de ez olyan, mint a futózott guminál, ott is csak meghatározott eljárásokkal, megfelelő jelekkel ellátva lehet.
Műszakira visszarakatom a BT14-est, az autóm most volt műszakin, és némi ösztönzéssel elfogadták a Xenont is . Valahogy a rendőrrel is megbeszélem, bár a mocis rendőr nehezebb eset
Ahogy tutis mondja...
A gyárban is ugyanolyan technológiával és géppel vágják.
Egy a lényeg, hogy olyan helyről, embertől kell venni, aki nem vág alá és jók, megbízhatóan dolgozik. Tehát szakszerűen csinálja.
Szerintem nem kell ezen túl sokat rágódni, több ezren járnak vágott slick-el, senkit nem hallottam még baszogatásról. Ráadásul a guminak előírás szerint 1,6 mm profilmélységgel kell rendelkezni, az nincs előírva hogy a gyárban vágják-e bele vagy utólag
http://www.r17.hu/index.php?pa...
Rat, arról beszélek, amikor a rendőr félreállít, majd műszaki vizsgára kötelez és elveszi a helyszínen a forgalmidat.
A gyárban is ugyanolyan technológiával és géppel vágják.
Egy a lényeg, hogy olyan helyről, embertől kell venni, aki nem vág alá és jók, megbízhatóan dolgozik. Tehát szakszerűen csinálja.
Milyen gummád van?