Na ez egy sokat vitatott téma
A gyári Castrol is jó, ha túrázol csak. Ha jobban hajtod akkor fullsynt olaj kell, mi Repsol 10w-50-et raktunk bele páran, ezzel halkabb a motor és pontosabb a váltás.
Amúgy is le kell adnom a potrohomból,mert ha nem akkor mehetek át a Csopperesek fórumába....(na de ez a válság segít megoldani ezt a potroh problémát asszem )
Igen! Arra járok nagykerbe,láttál vagy hallottál,esetleg mindkettő? De tele van a faxom a "maszekoskodással",nem tud valaki valami jólfizető aligkellvalamitcsinálni aztisritkán-melót? Bevállalnám......
Egy fékpados beállítás sokat használ, de nem muszáj. Viszont ha a lambdaszondát is kiveszed, akkor kapsz plussz lóerőt, anélkül a légszűrő értelmetlen. Viszont akkor már Power Comander kell, a gyári computer nem elég.
Ha sportbodot tolok alá akkor kell valamit állítani az elektronikán, vagy csak végdob fel azt csá ?
Ugyanez a kérdés vonatkozik sportlégszűrőre is
Kösz pajtik!
Nekem most BT 016 van. És a 21.000 km re gyúrok
A gyári Castrol is jó, ha túrázol csak. Ha jobban hajtod akkor fullsynt olaj kell, mi Repsol 10w-50-et raktunk bele páran, ezzel halkabb a motor és pontosabb a váltás.
Ha sportbodot tolok alá akkor kell valamit állítani az elektronikán, vagy csak végdob fel azt csá ?
Ugyanez a kérdés vonatkozik sportlégszűrőre is
Kösz pajtik!