A Gáborékkal vigyázz, voltam Náluk többször is személyesen, a kedvezmény és az ajándék az mind jó, de a hitelen többszörösen visszaszedik.
Úgy kell csinálni, ahogy Gino mondta, mindenkinek email és az ajánlatot a másik orra alá dugni és pofátlannak lenni.
van, 200 ropi önrésszel.
Sipiapi, ahhoz, hogy jobban motorozz ki egy GSR-t ABS nélkül, biztonságosan nem kezdőként kell ráülni, hanem nagy tapasztalattal kell rendelkezni. Én mint a legtöbb kezdő hajlamos voltam rámarkolni a fékre anno. Az ABS ezt kilövi. Nem fog csak a legvégén, amikor a kerék blokkolna. És mint mondtam: vízen pótolhatatlan. Mentem már vele jégesőben. Nem veszed észre az ABS-t csak amikor már blokkolnál a sima fékkel, annak pedig nagyrészt taknyolás a vége.
Hoppá ! Engem lebeszéltek,,,Több a sima motor. Meg ne felejtsük el, száraz úton viszont szopat az ÁBS
Gondolj a kocsira mikor blokkol. Az istenért nem áll meg. De a másik oldalnak is igaza van, jó dolog.
De bizonyított tény,hogy az ÁBS 30% hoszabb távon áll meg esőben, illetve csúszós úton.
Míg jó vezetés technikával,érzékkel meg tudsz állni. Ráadásul több a hiba lehetőség a motoron is. De erről már a tapasztalbakkal komunikálj. Mondom!: Ez az én privát véleményem.
Sipi
nekem ABS-es van. Semmi gondom vele, nem is érzem, hogy van. DE esőben, macskakövön, hidegben rengeteget jelent.
Az ABS árban 100 ropival többmint a sima, és ha belegondolsz, ez az önrészed fele.
A Gáborékkal vigyázz, voltam Náluk többször is személyesen, a kedvezmény és az ajándék az mind jó, de a hitelen többszörösen visszaszedik.
Úgy kell csinálni, ahogy Gino mondta, mindenkinek email és az ajánlatot a másik orra alá dugni és pofátlannak lenni.