Sipiapi-t el lehet érni, Sipiapu-t nem ismerem.
Mi az, hogy más veszel?
Kezdem érteni miért kell neked Sipiapi! Szerezzen neked szemellenzőt, hogy ne nézelődj másfelé csak a GSR irányába!
Sziasztok. Szóval beleestem a GSR-be? találtam számomra megfelelő konstrukciót. Kacsingatók másfelé
is, de ebben a topikban jókat lehet olvasni és a tapasztaltabbak szivesen segítenek. Ha mást veszek,
akkor is lehetne hozzátok csatlakozni Sipiaput szeretném elérni, de nem nagyon látok mailcímet.
Üdv mindenkinek.
Először is, Dody papának: nagyon sajnálom ami a fiaddal történt, jobbulást kívánok neki, remélem teljesen felépül!
Nem vagyok az az önbíráskodó fajta, de az ilyet mint aki felöklelte a fiad is, párszor nagyon erősen szeretném megütni, tartok tőle hogy pár hónap múlva így elfelejti az egészet és közlekedik ugyanúgy ahogy előtte. Mire ő is felépülne pár törésből, lenne ideje elgondolkozni a dolgokon.
Idén (mint ti is nagyon jól tudjátok) történt annyi baleset, sajnos sok halálos, hogy én is komolyan elgondolkoztam néha, szabad-e folytatni a motorozást ebben az állat, őrült világban. De nehogymár ez legyen a megoldás, nem hagyom hogy elb*sszák a hobbim, amire mindig is vágytam! Amit lehet, én megteszek, figyelek ha tudok az autósok helyett is, és remélem hogy megúszom.
Dody, téged viszont teljesen megértelek, hozzátok kicsit közel ment most el a kaszás... Szerintem én is úgy döntöttem volna ahogy Te.
Más: voltam tesztvezetésen itt a szegedi Suzuki kereskedésben, mentem az 1800-as Intruderrel, meg a B-Kinggel! Ég és föld a kettő, jó hogy alkalmam nyílt megtapasztalni.
A nagy Intruder lomha, fékezni sem tud rendesen, hiába a radiális fék meg a fordított teló. A rohadt nagy tömeg miatt van ez, gondolom. Az üléshelyzet rajta valami iszonyat kényelmetlen és furcsa volt így elsőre, gondolom ezt meg lehet szokni... De annyira előre kell rakni a lábad, hogy folyamatosan figyelni kellett rá. Ja, és 120-130 körül már nyomni kell befelé a lábad, mert a menetszél lelöki a lábtartóról! A váltója sem tetszett, csattogott szinte minden váltásnál, meg a kardánhajtás miatt a terhelésváltásoknál is rángatott kicsit alattam. Röviden összefoglalva, nagy csalódás volt (régebben szerettem volna ilyen gépet), örültem mikor végre leszállhattam róla.
Viszont a B-King... Iszonyat, gyerekek. Kényelmes, nagyon jól irányítható, az SV1000-hez képest sokkal jobbak a fékei is. A blokkról meg nem is tudom mit mondjak, az új K8-s Busa blokkja (1340 köbcenti), "lefojtva" 168 lóerőre, ha jól emlékszem. Kis fordulaton nagyon finoman, kultúráltan vezethető, 6000 körül meg elkezd valami iszonyat módon tolni, félelmetes hogy 160 körül még hogy ugrik! Mondják, hogy a jót könnyű megszokni, hát komolyan mondom, rossz volt visszaülni a sajátomra. Olyan kis gagyinak, lassúnak, kényelmetlennek tűnt...
Ha van lehetőségetek, próbáljátok ki, szerintem olyan érzés lesz mintha a GSR-ren ülnétek, csak minden jobb rajta. Van ezen is kétállású kapcsoló, ami a motor karakterisztikáját állítja, én csak a fullos, mindent engedő helyzetben mentem vele. Azt mondták a másikat ne is próbáljam, nagyon durván lefojtja, 5000-es fordulat fölött már alig megy... Esőben lehet jó, vagy nem is tudom mire való.
Pályán nem használom!
Közúton, azzal kezdem. Aztán első egy finomat, egy pillanatra hagyom, hogy kialakuljon a jobb tapadás a guminál és akkor kezdem neki húzni az elsőt jobban.
Ha nagyot kell fékeznem az elsővel, akkor közben engedem vissza finoman a hátsót. Mivel ott csökken a terhelés és nehogy túlfékezzem.
Csak is kizárólag, mindvégig csííínos csajszik-barátnők írhatnak
Hol élek ?! Van másik motor e bolygón mint a GSR 600 !
ÁÁÁÁ az csak valami gyenguci próóóbálkozás lehet.
Húúú de neveletlen vagyok,,, Szííyó mindenkinek
Sipiapi-t el lehet érni, Sipiapu-t nem ismerem.
Mi az, hogy más veszel?
Kezdem érteni miért kell neked Sipiapi! Szerezzen neked szemellenzőt, hogy ne nézelődj másfelé csak a GSR irányába!
is, de ebben a topikban jókat lehet olvasni és a tapasztaltabbak szivesen segítenek. Ha mást veszek,
akkor is lehetne hozzátok csatlakozni Sipiaput szeretném elérni, de nem nagyon látok mailcímet.
Üdv mindenkinek.
Először is, Dody papának: nagyon sajnálom ami a fiaddal történt, jobbulást kívánok neki, remélem teljesen felépül!
Nem vagyok az az önbíráskodó fajta, de az ilyet mint aki felöklelte a fiad is, párszor nagyon erősen szeretném megütni, tartok tőle hogy pár hónap múlva így elfelejti az egészet és közlekedik ugyanúgy ahogy előtte. Mire ő is felépülne pár törésből, lenne ideje elgondolkozni a dolgokon.
Idén (mint ti is nagyon jól tudjátok) történt annyi baleset, sajnos sok halálos, hogy én is komolyan elgondolkoztam néha, szabad-e folytatni a motorozást ebben az állat, őrült világban. De nehogymár ez legyen a megoldás, nem hagyom hogy elb*sszák a hobbim, amire mindig is vágytam! Amit lehet, én megteszek, figyelek ha tudok az autósok helyett is, és remélem hogy megúszom.
Dody, téged viszont teljesen megértelek, hozzátok kicsit közel ment most el a kaszás... Szerintem én is úgy döntöttem volna ahogy Te.
Más: voltam tesztvezetésen itt a szegedi Suzuki kereskedésben, mentem az 1800-as Intruderrel, meg a B-Kinggel! Ég és föld a kettő, jó hogy alkalmam nyílt megtapasztalni.
A nagy Intruder lomha, fékezni sem tud rendesen, hiába a radiális fék meg a fordított teló. A rohadt nagy tömeg miatt van ez, gondolom. Az üléshelyzet rajta valami iszonyat kényelmetlen és furcsa volt így elsőre, gondolom ezt meg lehet szokni... De annyira előre kell rakni a lábad, hogy folyamatosan figyelni kellett rá. Ja, és 120-130 körül már nyomni kell befelé a lábad, mert a menetszél lelöki a lábtartóról! A váltója sem tetszett, csattogott szinte minden váltásnál, meg a kardánhajtás miatt a terhelésváltásoknál is rángatott kicsit alattam. Röviden összefoglalva, nagy csalódás volt (régebben szerettem volna ilyen gépet), örültem mikor végre leszállhattam róla.
Viszont a B-King... Iszonyat, gyerekek. Kényelmes, nagyon jól irányítható, az SV1000-hez képest sokkal jobbak a fékei is. A blokkról meg nem is tudom mit mondjak, az új K8-s Busa blokkja (1340 köbcenti), "lefojtva" 168 lóerőre, ha jól emlékszem. Kis fordulaton nagyon finoman, kultúráltan vezethető, 6000 körül meg elkezd valami iszonyat módon tolni, félelmetes hogy 160 körül még hogy ugrik! Mondják, hogy a jót könnyű megszokni, hát komolyan mondom, rossz volt visszaülni a sajátomra. Olyan kis gagyinak, lassúnak, kényelmetlennek tűnt...
Ha van lehetőségetek, próbáljátok ki, szerintem olyan érzés lesz mintha a GSR-ren ülnétek, csak minden jobb rajta. Van ezen is kétállású kapcsoló, ami a motor karakterisztikáját állítja, én csak a fullos, mindent engedő helyzetben mentem vele. Azt mondták a másikat ne is próbáljam, nagyon durván lefojtja, 5000-es fordulat fölött már alig megy... Esőben lehet jó, vagy nem is tudom mire való.
Na, jók legyetek, üdv: Lacus
És én is használom a hátsó féket....mondjuk erősebb a motorfék
Csatlakozom. Reggel kb. fél 9 kor jött velem szembe 1 nagyon hangos (szürke) kutyus. Én mentem a Margithíd irányába.
Ma ismét láttam egy kutyulit a Margithíd környékén a pesti oldalon 9 körül.
Valaki magára ismer?
NA vele vigyázzál!Már találkoztatok!Öreg motoros ,de nem vén motoros
Pályán nem használom!
Közúton, azzal kezdem. Aztán első egy finomat, egy pillanatra hagyom, hogy kialakuljon a jobb tapadás a guminál és akkor kezdem neki húzni az elsőt jobban.
Ha nagyot kell fékeznem az elsővel, akkor közben engedem vissza finoman a hátsót. Mivel ott csökken a terhelés és nehogy túlfékezzem.
Üdv
hlaci