HI. Én is láttam, h kistarcsai vagy. Szinte egyhelyen lakunk Fery-t próbálom majd elérni. Hogy áll a vásárlás? Hát elég feszülten (itthon). A Benkőnél próbálkozok, talán még jónak is tűnik. Külön
ben nagyon bevagyok indulva. De az itthoni dolgok miatt 2 esélyes a dolog. Máshol is körbe kellene
nézni a lehetőségeket tekintve. Nekem a fehér és az ezüst színek jönnek be. . Nézegetem
a Kawa Er 6n is . Most döfitek belém a kötőtűt. Nem mondhatjátok, hogy nem ismerem el a
bűneimet. Most már énis kiváncsi vagyok, hogy mi lesz ebből.
Kösssszi a gyors választ!
Annyira friss vagyok itt, hogy nem is toltam még semmit az adatlapra, ezért a műszaki hiba!
Előéletem nem túl izgalmas, de a lábtartót sem érte a lábam amikor apám szépen "elúsztatott" az első kisgéppel és egyedül köröztem a lucernatáblán (anno) egy Balkan kisgéppel, ha ez mond valamit. Aztán kicsit ETZ250, Jawa350 a keserűség ezután jött mert a továbblépés elmaradt és kissebb nagyobb kihagyásokkal és már nem saját géppel (sajnos keveset) kerekeztem.
De neked/nektek nem kell elmondanom milyen érzés hiányát szenvedni ennek!
Meglehetősen sokat voltam a melóval elfoglalva és fizikailag nem voltam képes erre időt szervezni, EDDIG!
Kocsiztam nagyonnagyonnagyon sokat.
Mindjárt rajzolok még az adatlapra, ha van még kérdésed, nyugodtan, amire tudok és lehet, válaszolok.
Valami baj lehet az oldallal, mert nem jön be az adatlapod!
Nem tudom milyen motoros múltad van, milyen motorod volt előtte és mikor.
A motor árát gondolom tudod, egyéb kedvezmények helyenként különbözőek lehetnek.
Az első szervíz 1000 km után esedékes. (3.6L (4) olaj, olajszűrő + munkadíj ~30e)
6000 km-enként olajcsere, azaz ez az összeg. 12000-nél megnő az összeg 4 db gyertyával és a munkadíj is több ezért.
Ez körülbelüli összeg, mivel szervizenként lehet eltérés.
A teljesítményadó (72x300) 21.600 Ft évente az első 3 évben.
A KGFB biztosító függő, de pl. nekem A0-ban 23.600 Ft évente, ennél leginkább csak több.
A motor nagyon jó, könnyen kezelhető.
DE, méregzsák is tud lenni, ezért "0"-ról elég nagy falat kezdésnek, szerintem.....
Mindenképp próbáld ki! Ne vedd meg próba nélkül. (próba után úgyis meg akarod venni )
Infóra lenne szükségem és kitől, ha nem tőletek!?
Szóval nagyon csábít a GSR600 és jó lenne tudni milyen és mekkora (körülbelüli) kiadásokra számíthatok a gép vásárlása után. Teljesítményadó, kötelező (mi van még? )
Semmi nincs már a régi időszakomból, tudom új cuccokat kell vennem bukó kesztyű stb
Visszaolvasgatok és próbálom a tapasztaltaktól e gépezet sajátosságait összeállítani mert sajnos nem volt alkalmam kipróbálni. Mielőtt egyáltalán "összeházasodunk" nem árt tájékozódni! Szerintem!
Sziasztok! Szerdán zúztam egyet a 8-ason Bp- Veszprém-Bp asszonnyal. Frankó hosszú kanyarok.Kipróbáltam a végét. 227 km/h 2 személy. Ja,végig 180-200 között. A szélvédelem oké volt.Csak füldugó kellett. A napokban a 2-es út Vác utáni szakaszát szeretném megnézni.Állítólag jó kanyargós,és sok motort arra tesztelnek A SB-ban is. Ha valaki velem tartana,jelezze!Üdv!
Kykee tezsvír holnap viszem a vasat,de sietőznöm kő vissznya!Azé csörgedezem oszt ha tudol gyere má oda!
Ja a GsRitát jó lenne előbányászni a feledés feneketlen bugyrábú,me má tényleg régen járt erre!
Há én mondtam néked,h ne támadd le egybűűűű!
ben nagyon bevagyok indulva. De az itthoni dolgok miatt 2 esélyes a dolog. Máshol is körbe kellene
nézni a lehetőségeket tekintve. Nekem a fehér és az ezüst színek jönnek be. . Nézegetem
a Kawa Er 6n is . Most döfitek belém a kötőtűt. Nem mondhatjátok, hogy nem ismerem el a
bűneimet. Most már énis kiváncsi vagyok, hogy mi lesz ebből.