Lottó nyeremény esetén én sem tudnék választani. Azt hiszem egy héttel, 10 nappal , ezelőtt témázgattunk mindenféle "egzotikus" paciról. Nos ott meg is jegyeztem, hogy "húúúha csacsi nagy bajban lennél".
OldPietnek, Bluenak, igaza van kell a teljesitmény, hogy 140-nél még legyen erő előzni, de egy dinamikus vezetéssel biztos vagyok benne, hogy behozható a megszerzett előny. (Tapasztalat)
Sokaltam már el 160-al, akkor jöttem rá, hogy meg kell tudni állni is - (szerencse hogy nem jöttek szembe) - egy nagy motorral nem veszed annyira észre a sebességet, mert nem forog annyira, és mire lenézel az órára 150.
Tudom ésszel kell de néha elkapja az embert a hév, és akkor veszélyes a dolog.
Ugyhogy maradok ovatos duhaj, és magamat korlátozom a teljesitménnyel. Nekem már ez is elég.
Nincs vita, alapban igazad van. De én még 55 éves fejjel még nem speedmotoroztam ki magamat, ugy hogy ha még egy szezont marad azt nem fogom bánni.- A robogó meg marad mert a városban az is jó és nem féltem hogy ellopják, ha ott kell hagyni egy egy órára, fix költsége meg közel zéro.
A Gs meg jo 2 személlyel is a városba meg országuton is 140km/h-ig . remélem az uj se fog többet inni ,azaz 4 lityot ,mint a régi.
Én nem vitázom. Bár az tény, hogy ha valakinek hobbija a motorozás, akkor arra áldoz. Hiszen a hobbik esetében "nemszámítapíííz"!
Nekem a tudásomhoz bőven elegendő. Szó nincs még kimotorozásról.
Egyébként, ha átszámolod a kW-ot Le-re, akkor a GS 47,7 Le. Természetesen főtengelyen mérve, fickós állapotban. Nos, a keréken, meg lehet, hogy 40 sincs! De szeretjük így is!
Egyébként, ha átszámolod a kW-ot Le-re, akkor a GS 47,7 Le. Természetesen főtengelyen mérve, fickós állapotban. Nos, a keréken, meg lehet, hogy 40 sincs! De szeretjük így is!
Ide tartozó téma. Akinek kétségei vannak a teljesítmény miatt, mert mondjuk használtan vette a mocit... az sétáljon be egy Suzuki kersekedésbe, és ott vázszám, és motorszám alapján megmondják, hogy milyen paraméterekkel jött ki a gyárból. Fontos, hogy a gyárból, és nem az imprtőr adatbázisából!
Így bontás nélkül megtudhatod, hogy mekkora is a pacid.
A benzifogyasztás tényleg sok, én elöször biztos a szivatót nézném meg nem szorul e valahol a bowden, visszatolja rendesen a csapot. Majd ahogy a többiek is mondták, a benzincsap jó állásban van.
A karbiszinkron is fontos de nekem szinkron nélkül 5 litert alatt evett.
Most pedig ha turázom 3,8- és 5 között szivja a naftát.
Brnoból hazafele végig autópályán 140-el 7000 fordulaton pedig 6,8 volt.
A forgalmiban a nyitott 35 kW. A járműkísérő lapon 35,1 kW.
Én az első 5000 km-ig nem tudtam eldönteni, hogy az enyém milyen. Nem akart az istennek sem 160 fölé menni az órám. (2-szer próbáltam) Én is kétségek közt voltam, mert úgy alkudoztam, hogy nyitott moci legyen "csali" papírokkal. Viszont idő közben életbe lépett a törvény, tehát maradtam a tiszta játéknál. De kétségeim voltak, hogy nem 25 kW-os mocit kaptam-e? Aztán helyre állt a lelki békém, amikor egyzser meghúztam a fülét, és felkúszott a mutatóm 185-re. ;)
Na most már nem tudom mi mennyi?
Nekem az adásvételiben 44 Le van, kérésemre 25 KW-ra van vizsgáztatva.
Forgalmikban csak KW-t írnak nem? A fojtatlan az 35 KW-lenne?
Mindenképpen szerviz. Csináljanak vele valamit, mert így leeszi a gatyád! És ami még fontosabb: cserélgetheted a gyertyákat mint a kisangyal a sok el nem égett benzin miatt. És még eltüzelheted a szelepeid is. Tehát a probléma komoly lehet! És a megoldás apróság... a lényeg, hogy a motor így rossz. Minden költséget a márkaszrvizre hárítva gariban javíttasd a szervizzel. Kb 2-3 órát vesz igénybe, hogy mindent ellenőrizzenek, beállítsanak.
Sok szerencsét!
Hi!
Húúúú, az nagyon rengeteg!
Bejáratáskor betartottál minden előírást?
Mindenképpen nézesd meg szervizben. Természetesen garanciában csináltass karburátor szinkront, és nézesd meg a benzincsapod... lehet, hogy az tréfál meg.
Ém a magam közel 100 kilojával, és egy 120-140-es tempóval, meg ycsomagokkal bírok vele 5,2-5,5 l-t megkajáltatni vele. essO pacikja kifejezetten jól fogyaszt. Talán az övé a legkisebb étvágyú a csapatban. De normál használat mellett 4,2-5 l között kell lenni a fogyinak, még városban is 6 alatt illik maradni.
Azt a bizonyos vízszintes benzincsapállást csak megkérdezem én is? Hogy áll a csapod?
Az alapjáratod nem ugrál melegen le-föl? És hülye kérdés... nem látsz szivárgást sehol?
Jah, és a szervized feljtsd el! Ha valahol azzal elintézik, hogy ilyen nem létezik, akkor húzzák meg...! "De létezik b@szd meg! Azért vagyok itt!" Keress másik márkaszervizt. Azért a nevét megkérdezném ennek a szakértő szerviznek.
az alapok.....
1., benzincsap lefelé áll? (ON) VÉLETLENÜL SE TESZED VIZSZINTBE UGYE!
2., a szivató tökig vissza van nyomva? Nem lehet valahol megszorulva?
3., Karbiszinkron? tényleg be van állítva?
Ajánlom, hogy szedesd szét....
A karbiból vedd ki a gáztolattyúkat és ragaszd be a furavotkat rajta SEMMI MÁSHOZ NE NYÚLJ!
Nekem is volt egy időm hogy 6,5 -et evett......
Én benyomtam ragasztóval, csináltattam egy karbiszinkron és ez leeset NORMÁL SZINTRE
Ja bocs, azt elfelejtettem írni, hogy 34 le-re le van folytva, hogy Ak-val tudjam vezetni, habár mondtam nekik, hogy csak a papíron legyen 34le, de azt mondták, hogy azt nem lehet.
Nekem mondjátok! Azért vettem mert keveset eszik. Én is úgy tudtam, hogy 4-5 litert kéne ennie. Ez előtt egy 250 exc volt a paripám, de sokat evett(10-12l pályán) és egy "kicsit " sokat estem vele, típus váltást akartam. Most pályára van egy Honda xl600, ami át van alakítva quadra (nagyon állat). A GS-el mennék tavasszal túrázgatni, ígyhát most kellene orvosolni a problémát, úgyis jön a tél.
Mennnnyyyyyit?
Én 3,7-4 között járok vele normális módban.
Ja, hogy mi baja lehet? sajna ehhez nem tudok hozzászólni.
Javaslom, próbálj meg egy másik szervíízt, hátha.
De holnap majd jönnek még tőlem okosabb emberek.
Sokaltam már el 160-al, akkor jöttem rá, hogy meg kell tudni állni is - (szerencse hogy nem jöttek szembe) - egy nagy motorral nem veszed annyira észre a sebességet, mert nem forog annyira, és mire lenézel az órára 150.
Tudom ésszel kell de néha elkapja az embert a hév, és akkor veszélyes a dolog.
Ugyhogy maradok ovatos duhaj, és magamat korlátozom a teljesitménnyel. Nekem már ez is elég.
1. Rakják a trafikat ki az utak mellé (egyre többet)
2. Egyre drágább a benzin
3. 160-nal elsokalni nem annyi mint 120-al
De ha nyernék a lotton biztos nagy bajban lennék
Mert tudom, hogy volt már többször téma a teljesitmény
GS500 Forever
A Gs meg jo 2 személlyel is a városba meg országuton is 140km/h-ig . remélem az uj se fog többet inni ,azaz 4 lityot ,mint a régi.
Nekem a tudásomhoz bőven elegendő. Szó nincs még kimotorozásról.
34 éves fejjel azt mondom, elég max 140 km/h, fenntartani meg még pont kibirható.
Na most ezzel a mondatommal biztos vitát fogok kerekiteni.
IMÁDJUK
74-511-050
Így bontás nélkül megtudhatod, hogy mekkora is a pacid.
A benzifogyasztás tényleg sok, én elöször biztos a szivatót nézném meg nem szorul e valahol a bowden, visszatolja rendesen a csapot. Majd ahogy a többiek is mondták, a benzincsap jó állásban van.
A karbiszinkron is fontos de nekem szinkron nélkül 5 litert alatt evett.
Most pedig ha turázom 3,8- és 5 között szivja a naftát.
Brnoból hazafele végig autópályán 140-el 7000 fordulaton pedig 6,8 volt.
A forgalmiban a nyitott 35 kW. A járműkísérő lapon 35,1 kW.
Én az első 5000 km-ig nem tudtam eldönteni, hogy az enyém milyen. Nem akart az istennek sem 160 fölé menni az órám. (2-szer próbáltam) Én is kétségek közt voltam, mert úgy alkudoztam, hogy nyitott moci legyen "csali" papírokkal. Viszont idő közben életbe lépett a törvény, tehát maradtam a tiszta játéknál. De kétségeim voltak, hogy nem 25 kW-os mocit kaptam-e? Aztán helyre állt a lelki békém, amikor egyzser meghúztam a fülét, és felkúszott a mutatóm 185-re. ;)
Nekem az adásvételiben 44 Le van, kérésemre 25 KW-ra van vizsgáztatva.
Forgalmikban csak KW-t írnak nem? A fojtatlan az 35 KW-lenne?
Sok szerencsét!
Húúúú, az nagyon rengeteg!
Bejáratáskor betartottál minden előírást?
Mindenképpen nézesd meg szervizben. Természetesen garanciában csináltass karburátor szinkront, és nézesd meg a benzincsapod... lehet, hogy az tréfál meg.
Ém a magam közel 100 kilojával, és egy 120-140-es tempóval, meg ycsomagokkal bírok vele 5,2-5,5 l-t megkajáltatni vele. essO pacikja kifejezetten jól fogyaszt. Talán az övé a legkisebb étvágyú a csapatban. De normál használat mellett 4,2-5 l között kell lenni a fogyinak, még városban is 6 alatt illik maradni.
Azt a bizonyos vízszintes benzincsapállást csak megkérdezem én is? Hogy áll a csapod?
Az alapjáratod nem ugrál melegen le-föl? És hülye kérdés... nem látsz szivárgást sehol?
Jah, és a szervized feljtsd el! Ha valahol azzal elintézik, hogy ilyen nem létezik, akkor húzzák meg...! "De létezik b@szd meg! Azért vagyok itt!" Keress másik márkaszervizt. Azért a nevét megkérdezném ennek a szakértő szerviznek.
Írd majd meg, hogy mire jutottál!
Én is ugy vettem hogy paprion 25-ös, de amugy nem........azt biza kiderült hogy NEM CSAK papiron....
az alapok.....
1., benzincsap lefelé áll? (ON) VÉLETLENÜL SE TESZED VIZSZINTBE UGYE!
2., a szivató tökig vissza van nyomva? Nem lehet valahol megszorulva?
3., Karbiszinkron? tényleg be van állítva?
Ajánlom, hogy szedesd szét....
A karbiból vedd ki a gáztolattyúkat és ragaszd be a furavotkat rajta SEMMI MÁSHOZ NE NYÚLJ!
Nekem is volt egy időm hogy 6,5 -et evett......
Én benyomtam ragasztóval, csináltattam egy karbiszinkron és ez leeset NORMÁL SZINTRE
a részetes leírást megtalálod az oldalamon....
http://akmtmedia.extra.hu/manu...
OLVASD VÉGIG! nehogy úgy járj mint Miki
Én 3,7-4 között járok vele normális módban.
Ja, hogy mi baja lehet? sajna ehhez nem tudok hozzászólni.
Javaslom, próbálj meg egy másik szervíízt, hátha.
De holnap majd jönnek még tőlem okosabb emberek.