Jó van na csak kérdeztem! Biztoos nem leszek uttőrő mint Blue néhány projectben (második kipuff)
de jól nézne ki az biztos stb.
Bár igazi 2 kipuff biztos még jobb hangot eredményezne. (Bár nekem már ez is tetszik)
Ehh randa kormos lehet a hengerfejed belülről
Szereti ám a motor, ha néha jól meghajkurásszák! Szépen lila a kipufogó, persze lilulna a GS-en, mert nem nikkeles ugye, és szépen kiég belőle a korom...
Ezen én is sokat agyaltam, mert szerettem volna egy "férfiasabb" gumit, mint a gyári virsli. De nem nagyon fér el vastagabb. Ezért használok én hátra /80-ast optikai tuningként. Tibkinnek - tényleg, hol van ő is? - /90-es volt, de az már alig-alig fért be. már nem emlékszem pontosan, de egyszer vele beszélgetve nekem úgy rémlik, mintha azt mondta volna, hogy már az is súrolja a villát ( vagy valami mást).
Blue oldalán van egy izomgumis átépítés, de ahhoz mindent - villa, fékrúd - át kell alakítani. Ezt meg már nem akartam.
Biztos, hogy meg lehet oldani. De minek?
Akarsz még költséget maganak? Sokkal drágábbak a nagyobb gumik. Arról nem is beszélve, hogy a 150-eshez gyanítom már felnit is kellene cserélned. A 130-as gumit sem fogod a korlátokig feszíteni. Szerintem nincs éretlme. Nagyon elég a 130-as.
Akkor most még egy régi téma: lehet-e szélesebb gumit hátra berakni a GS-be?
Mindjuk 140-eset esetleg 150-eset?
Ugy nézem a villától elférne, csak a fék rudja lóg be, de azt ugye meg lehetne odani (a másik oldalom pedig a Láncvédő, de az se nagy gond)
Nagyvonalakban én is ott tartok, km-ben. Az első még gyári - az új itt sasol a garázsban. A hátsót - biztos ami biztos - a tavalyi nagy túra előtt kicseréltem, de még a régi is jó. Tavaszra lehet, hogy vissza is rakom még.
Akkor lássunk néhány konkrétumot a takarékos vezetés technikájából, saját kútfőből merítve. Mondom, az én fogyasztásom 3,8 körül van, pedig legtöbbször 2 személlyel közlekedem.
- kerülöm a gázmarkolat lendületes csavargatását oda-vissza
- a sima gyorsítást is kíméletesen végzem (emlékszünk a régi, Lada gázpedálos-tojásos plakátra)
- kanyar előtt hagyom kigurulni a mocit
- elágazó előtt is
- előzés, kikerülés esetén is - általánosságban elmondhatom, hogy tulajdonképpen a féket majdnem csak megállásra használom, ez látszik is a betéteken.
- nem pörgetem szanaszét a motort - általános utazó sebesség, ill. fordulatszám: 5 000.
És még számtalan apró trükk, amiket most hirtelen nem is tudok szavakba önteni. Hogy ez nem sportos vezetési stílus? Lehet, de a GS nem arra való, ráadásul még biztonságos is.
Ém a magam közel 100 kilojával, és egy 120-140-es tempóval, meg ycsomagokkal bírok vele 5,2-5,5 l-t megkajáltatni vele. essO pacikja kifejezetten jól fogyaszt. Talán az övé a legkisebb étvágyú a csapatban.
Ez azért van, mert esSO roppant körültekintő, higgadt, a motorozáshoz értő, előre gondolkodó, deffenzív vezetést alkalmazó, a motorját kímélő, nagyon rutinos vezető. És még sorolhatnám. De röviden: ISTEN!
de jól nézne ki az biztos stb.
Bár igazi 2 kipuff biztos még jobb hangot eredményezne. (Bár nekem már ez is tetszik)
Szereti ám a motor, ha néha jól meghajkurásszák! Szépen lila a kipufogó, persze lilulna a GS-en, mert nem nikkeles ugye, és szépen kiég belőle a korom...
Blue oldalán van egy izomgumis átépítés, de ahhoz mindent - villa, fékrúd - át kell alakítani. Ezt meg már nem akartam.
Szassz Nagyapi!
Sombaton otthon leszel? Bemegyek egyet komázni, ha igen!
Akarsz még költséget maganak? Sokkal drágábbak a nagyobb gumik. Arról nem is beszélve, hogy a 150-eshez gyanítom már felnit is kellene cserélned. A 130-as gumit sem fogod a korlátokig feszíteni. Szerintem nincs éretlme. Nagyon elég a 130-as.
Normál körülmények között pedig 6 l.
Mindjuk 140-eset esetleg 150-eset?
Ugy nézem a villától elférne, csak a fék rudja lóg be, de azt ugye meg lehetne odani (a másik oldalom pedig a Láncvédő, de az se nagy gond)
Igaz azzal nem jösz ki 4 l-ből (Az minimum 5-6 l )
21333 km-el vettem meg, de elöző gazdáik sem voltak versenyzők.
- kerülöm a gázmarkolat lendületes csavargatását oda-vissza
- a sima gyorsítást is kíméletesen végzem (emlékszünk a régi, Lada gázpedálos-tojásos plakátra)
- kanyar előtt hagyom kigurulni a mocit
- elágazó előtt is
- előzés, kikerülés esetén is - általánosságban elmondhatom, hogy tulajdonképpen a féket majdnem csak megállásra használom, ez látszik is a betéteken.
- nem pörgetem szanaszét a motort - általános utazó sebesség, ill. fordulatszám: 5 000.
És még számtalan apró trükk, amiket most hirtelen nem is tudok szavakba önteni. Hogy ez nem sportos vezetési stílus? Lehet, de a GS nem arra való, ráadásul még biztonságos is.
Siess! Már nagyon várlak!
Ez azért van, mert esSO roppant körültekintő, higgadt, a motorozáshoz értő, előre gondolkodó, deffenzív vezetést alkalmazó, a motorját kímélő, nagyon rutinos vezető. És még sorolhatnám. De röviden: ISTEN!
Imádtam
http://www.bikepics.com/pictur...