Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát persze,várlak!
Jó van na csak kérdeztem! Biztoos nem leszek uttőrő mint Blue néhány projectben (második kipuff)
de jól nézne ki az biztos stb.
Bár igazi 2 kipuff biztos még jobb hangot eredményezne. (Bár nekem már ez is tetszik)
Ehh randa kormos lehet a hengerfejed belülről
Szereti ám a motor, ha néha jól meghajkurásszák! Szépen lila a kipufogó, persze lilulna a GS-en, mert nem nikkeles ugye, és szépen kiég belőle a korom...
Mert Te őrültmotoros vagy! Blue ezekszerint visszafog Téged!
Ezen én is sokat agyaltam, mert szerettem volna egy "férfiasabb" gumit, mint a gyári virsli. De nem nagyon fér el vastagabb. Ezért használok én hátra /80-ast optikai tuningként. Tibkinnek - tényleg, hol van ő is? - /90-es volt, de az már alig-alig fért be. már nem emlékszem pontosan, de egyszer vele beszélgetve nekem úgy rémlik, mintha azt mondta volna, hogy már az is súrolja a villát ( vagy valami mást).
Blue oldalán van egy izomgumis átépítés, de ahhoz mindent - villa, fékrúd - át kell alakítani. Ezt meg már nem akartam.
DETTÓ!

Szassz Nagyapi!
Sombaton otthon leszel? Bemegyek egyet komázni, ha igen!
Biztos, hogy meg lehet oldani. De minek?
Akarsz még költséget maganak? Sokkal drágábbak a nagyobb gumik. Arról nem is beszélve, hogy a 150-eshez gyanítom már felnit is kellene cserélned. A 130-as gumit sem fogod a korlátokig feszíteni. Szerintem nincs éretlme. Nagyon elég a 130-as.
Az enyém mindíg 5 fölött kajál egy kicsivel, de Blueval motorozva ez mindíg 4,5!
Nekem volt, de 4l-ből nem jöttki vasárnapi sétakocsikázáskor se, inkább 5 l volt.
Normál körülmények között pedig 6 l.
A Blue-féle BBT2-t is megjártuk 4,6-os átlaggal, csomagokkal, sztrádázással, hegyekkel.
Akkor most még egy régi téma: lehet-e szélesebb gumit hátra berakni a GS-be?
Mindjuk 140-eset esetleg 150-eset?
Ugy nézem a villától elférne, csak a fék rudja lóg be, de azt ugye meg lehetne odani (a másik oldalom pedig a Láncvédő, de az se nagy gond)
1000-es swift, nem sokkal több 4l-től az sem. De az nem MOTOR!
Szerintem csak egy személlyel közlekedsz: Dorinával!
Ilyen alapon már autoval is turázhatsz
Igaz azzal nem jösz ki 4 l-ből (Az minimum 5-6 l )
Nagyvonalakban én is ott tartok, km-ben. Az első még gyári - az új itt sasol a garázsban. A hátsót - biztos ami biztos - a tavalyi nagy túra előtt kicseréltem, de még a régi is jó. Tavaszra lehet, hogy vissza is rakom még.
A fékbetéteim gyáriak, és már 28000-nél járók.

21333 km-el vettem meg, de elöző gazdáik sem voltak versenyzők.
"legtöbbször 2 személlyel közlekedem"

Akkor lássunk néhány konkrétumot a takarékos vezetés technikájából, saját kútfőből merítve. Mondom, az én fogyasztásom 3,8 körül van, pedig legtöbbször 2 személlyel közlekedem.
- kerülöm a gázmarkolat lendületes csavargatását oda-vissza
- a sima gyorsítást is kíméletesen végzem (emlékszünk a régi, Lada gázpedálos-tojásos plakátra)
- kanyar előtt hagyom kigurulni a mocit
- elágazó előtt is
- előzés, kikerülés esetén is - általánosságban elmondhatom, hogy tulajdonképpen a féket majdnem csak megállásra használom, ez látszik is a betéteken.
- nem pörgetem szanaszét a motort - általános utazó sebesség, ill. fordulatszám: 5 000.

És még számtalan apró trükk, amiket most hirtelen nem is tudok szavakba önteni. Hogy ez nem sportos vezetési stílus? Lehet, de a GS nem arra való, ráadásul még biztonságos is.
Én sietnék, dehát buszval megyek, az meg ugye nagy gyors! És még egy nagggyon izgalmas közgázra is be kell mennem! De sebaj, azon majd olvasok!
Most akartam neked sms-t írni, de akkor nem fogok.
Siess! Már nagyon várlak!
Mingyáá megyek haza!
Ém a magam közel 100 kilojával, és egy 120-140-es tempóval, meg ycsomagokkal bírok vele 5,2-5,5 l-t megkajáltatni vele. essO pacikja kifejezetten jól fogyaszt. Talán az övé a legkisebb étvágyú a csapatban.

Ez azért van, mert esSO roppant körültekintő, higgadt, a motorozáshoz értő, előre gondolkodó, deffenzív vezetést alkalmazó, a motorját kímélő, nagyon rutinos vezető. És még sorolhatnám. De röviden: ISTEN!
Ilyenem volt kettő is

Imádtam

http://www.bikepics.com/pictur...
Ha egyszer találkozunk élőben, biztos fogunk sokat "vitázni" a témáról.