Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A világ jó,már nem új és nem moci.
Amúgy köszi.
Te is új mocit vettél?
Gratula, szép vas!
Jó világ van...
140 feletti haladós motorozás után tényleg nekem is utána kellett töltögetnem. De nem érzi rosszul magát olyan tempónál. Sőt 160-170 környékén teljesen kisimul minden vibráció, ott érzi magát a legjobban.
Sziasztok!

Ganjaninja, szép a mocid! Gratula hozzá!
Nem tűntem el, csak tavasszal belevágtunk egy teljes körű beltéri felújításba. Nem kellett volna mindent egyszerre...
Most jóformán túraötleteket adok másoknak. Elmennek oda ahova én szerettem volna...
Na mindegy. Remélem augusztusban már több időm lesz. Már látom a fényt az alagút végén.
Aztán tényleg nyomathatnánk egy nosztalgiagurulást valamerre.
Na azt én is megnéztem volna, mikor a rétesest elküldöd.
--
Szerintem se normális ennyi olajfogyás. Én is abban a cipőben jártam, mint Isti, qrvára nem evett semmi olajat, pedig 80-90 ezer km volt már benne, mikor eladtam. Sima Repsol Moto Rider 10W40-est raktam bele emlékeim szerint. Persze nem 140-150-es autópályás tempóban használtam.
A rétesest kihagynám! Átbaszda lett! Emelt az áron és mellé kiba kicsik lettek a rétesek. Utolsó húzás az volt ,hogy kértem egy mákost és egy túróst...az egyik fele akkora volt mint a másik...oszt kiszámolta teljes áron.
.. megkérdeztem ,hogy mennyire néz hülyének??
..oszt elküldtem a ...szóval oda...Mindezt jó nagy sor végigállása után..
...nem egy ember helyeselt
Szóval őket kihagyom...
..pedig ezer éve oda jártam..sőt volt ,hogy csak azért mentem oda...
A réteses megvan , van már a velencei kilátó és gy köpésre pákozdon van a huszár Nem nagy szám de q...va nagy.
Üdv ! Az én GS-em egyáltalán nem eszi az olajat. Olajcserétől olajcseréig ugyanaz a mennyiség. Több mint 70e km van benne és abba van "szaladj el kenyérért"-től nagy túráig. 110 utazót szereti, (szeretem), de néha meghúzom a bajszát, hogy tudja ki a főnök. Amúgy 2,8 l a teljes olajfeltöltés, ehhez képest is sok a 2 -2,5 dl "csipegetés" (szerintem) Milyen olaj van benne ?
Tán gurulhatnánk egy nosztalgiázósat valamikor....
Ez akkor reális ha fos olajjal jársz. A 20/50-es castrolt zabálta az enyém..pedig új volt..de gari alatt azt tették bele. a10/40-el már kissé vissza vett. A Repsol racinget egyáltalán nem ette...
Ha kergeted rendesen, akkor ez nagyjából normális.
Én 100-120 között járok vele, így 2000 km-enként kér kb. 1,5-2 decit (csereperiódus alatt egy fél litert - 3 részletben). De tavaly egy autópályás száguldozással 2 óra alatt megevett ennyit....
Sziasztok! Szerintetek az mennyire normális hogy 750 km alatt 2-2,5 dl olajat utána kellett töltenem? Raktam alá papírt, nem csöpög sehol. A füstje sem kék. Nem értem. Vagy az okés, hogy így "csipegeti" a léghűtés miatt? (1 hónapja vettem, még nem tudom, hogy mi a normális...) Köszi a hozzászólásokat! :)
Öreg verda szivatóval indul
Ez úgy hangzott, mintha berúgós motor lennél. Persze a lényeg, h megvagy.
Megvagyok elég passzív ....de aktivizálható
lovi csapat ezerrel...:) :) én ráérek egész héten (szombat kivételével) Tby tavaly ősszel volt évadzárón oszt félúton levált...
Krissal gyerekezik. Már két csodálatos kis fickó faterja. Motorja nincs.
A többiek...mint szürke szamár a ködben.
Ma összefutottam Blue-val Ercsin. Shadownyuggerchopper tali volt
Az automata nagyon jó!!!! Motorozz vele egy napot és fájni fog az elválás! Komolyan!
Oszt kéne már gurulni egyet a régi társaságnak, nem???? Akár egy rövidet is, Ataaa-val mi fax van, tud róla vki vmit??? Lovi??? Tby???
Ja, ráadásul automata váltósat vett. Mondjuk ezt annyira nem értem....
Egyik barátom (akivel anno Erdélyben 125-ösöztünk kétszer is) szintén NC700-ra váltott a 125-ös Varadero után, csak az övé nem X-es. Szereti: kényelmes és nagyon jól fogyaszt - túrázni ideális.
Nekem bejön ez a blokk...párhuzamosan a V2 -vel nem kell pörgetni...hamar jön a nyomaték..
A 750-et kicsit tovább engedik pörgetni (700 max. 6500 rpm) 5 pacival erősebb....bár az új Nc750 kicsit másabb karakterrel rendelkezik.
Van NC750X is, lányom barátjának az van.
Leesett: NC 700 X
Mi a szar ez, NC 750?