Nos a házat nem szedtem le,mert a bowden és a menetrész köztbszivárog az olaj. A kérdés hogy a bowdenbe mehet ki olaj a kihajtásnál? Mert akkor a bowdenem rossz. Vagy ha nem mehet ki olaj akkor meg a házban lévő szimering gondolom,ez a kérdés hogy szimeringbaj vagy bowden.?
Javítható! Van az alkatrésznek cikkszáma. A kókányolás nem oldja meg. szimpla kicsi szimering...ha kiszeded és leméred...sokkal olcsóbban beszerezhető....mondjuk az O ring-nél.
Sziasztok.Óriási köszönet a segítségért!Felraktam a benzincsöveket amiket bogyó ajánlott.Nem volt egyszerü de fel lehetett küzdeni a helyükre.És kicseréltem a vákuumos benzincsapba az o gyürüt egyel kissebb méretre úgy ahogyan itt többen javasolták.És úgy néz ki mindkettő bevált.Ránéztem a szelephézagokra kapott olajat,olajszűrőt,légszürőt új gyertyákat.Ma végre mentem egy kb100km-es kört és hibátlanul működik.A gyári benzincsövek kb 13 a benzincsap kb26ezerbe került volna.Hála nektek megúsztam a csöveket 1300 a benzincsapot 25ft-ból.Köszi még egyszer
Én voltam az egyik. Én pénteken rakattam fel az r17-nél. Vittem külön a felniket mert reggel szakadt az eső.
Egyenlőre két kisebb kört mentem az új gumikkal, első blikkre jónak tűnik.
Majd a Hungaroring-en kiderül hogy tapad.
A fordulatszám mérő spirálom elkezdett könnyezni egy kicsit a hengernél,húztam rajta de még mindíg tolja egy kicsit. Ez javítható,vagy bowdencsere? Járt már így valaki közületek?
Én amúgy soha nem értettem ezt az olajkérdést.
A szerelő ismi megmondta a tutit, ha az olaj teljesítményszintje ÉS viszkozitása megfelelő, akkor az az olaj jó. Úgy értve a jót, hogy jó abba a gépjárműbe.
És a szintetikus előnyösebb tulajdonságokkal bír mint az ásványi.
Ilyen egyszerű az egész
Valaki a multkor gumicserén gondolkodott,egy hete használom a mocit a pilot street radial szettel,tudom ajánlani nagyon jók. Mondhatom azt hogy mintha másik motoron ülnék nekem annyira feltűnt a régiek után.
Dehogy is. Az olaj viszkozitását az alábbi képlet segítségével tudod meghatározni. A telóba meg megfelelő átmérőjü seprőnyelet kell rakni. De csak a balosba kell rakni, mert az kap terhelést.
Ne érts félre ,(a melegek nem érdekelnek) azt az utóbbi bigyót miért ne bántsam?
Hűti a levegő,de amikor áll a motor a dugóban akkor nincs propeller ami azt mondja a hengernek,hogy hűlj le öcsém ,mert besülsz.
Namármost ha a melegek oldalán növelem azt az izét amit mondtál,akkor az olaj jobban bírja ha már melegen sőt forrón nyelezem utána meg állok a dugóban.
Ha jobban belegondolok akkor az olaj ebben a motorban hűtőközegként működik. Le is szedtem az olajhűtőt minden sallangjával együtt ,hogy hamarabb lehessen fullon nyelezni.
Ha kell valakinek akkor eladó! Olyan mintha új lenne. Komolyan!
Sóval ott tartunk ,hogy a sokak által nem belevaló full szintetikus olaj lenne az ideális,mert annak jobb a hőleadása és kritikus terhelés esetén is sokkal stabilabb mint az ásványi vagy az ásványi alapokon szintetikus motyókkal tuningolt lötty.
A kanyarodási problémára nincs tipped?
Tegyek a telóba valami jó híg vagy sűrű folyadékot?
Gondolom,hogy már nem lehet benne sok,mert egy ideig folydogált ott valami..én mindig gondos gazda módjára letöröltem. egy ideje már csont száraz és szép tiszta. ha kicsit nyekeregni kezd akkor be szoktam fújni WD-40 el..vagy valami fújóssal amit a sufniban éppen találok.
Amúgy nagyon jó kis motor és szép is egykerózni is jól lehet vele. Sajnos az első fék kicsit gyönge. Keveset is használom ,mert olyan fémesen csikorgó hangja van amitől mindig kiráz a hideg.
Nagyon köszönöm ,hogy segítettél!
Írtam a szegedi suzukinak,hátha tudnak szerezni nem csillagászati áron.