vaze bele olvastam. Ha komolyak a kérdéseid akkor itt a válasz.
Tok mindeg, hogy milyen olajat használsz ha hidegen is imádod nyelezni. Olajcsere helyett inkább 12.000 km-enként blokkot cserélj... (ha nem komoly a kérdésed akkor minél kisebb hideg oldali viszkozítású legyen. A meleg oldalt ne piszkáld).
Ha komoly a kérdésed akkor fúrj alultól a blokkba egy 8-as lyukat, menetmetszóvel tegyél bele menetet és már jó is lesz. Ha nem komoly a kérdésed akkor igy: http://youtu.be/h5-6AeupNsM
A kuplung próblémára - már ha komoly a kérdésed - akkkor a www. olcsO_tuningnak_hig_a_leve.hu oldalon vannak szettek. Ha nem komoly meg nézd meg a bowdent a visszahúzó rugókat meg a kuplungot magát.
Ja és egy kérés:
Ugyan dobd már fel az alvászámát a motornak, nehogy véletlenül megvegyük....
Sziasztok!
Végigolvastam a fórumot az első bejegyzéstől,mostanáig de a kérdésemre nem, találtam választ...hátha valaki tudja..
Milyen olaj kell a GS-be ha szeretem csont hidegen nyelezni?
Nem tudom még,hogy miként cserélek olajat ,mert a szűrőnél le van hegesztve a csavar. Talán már nem is gyári?
Lehet,hogy a gs-ben nem is kell cserélni,hisz annyit eszik az olajból ,hogy simán mindig friss olajjal járok.Van még a sufniban nagyapám traktorába való Arol olaj.Igaz,hogy még születésem előtt vette, jó sűrű,de én kipróbálnám...hátha nem eszi.
Másik bajom az ,hogy 180 fölötti tempónál kicsit beszitál a kanyarban...de csal a balos kanyarokban. Ha jobbra kanyarodok akkor teljesen jó.Lehet ,hogy a gumim már kicsit öreg? Egy idős a motorral..az meg már van vagy 20 éves...de azt mondta a nepper aki behozta olaszból,hogy max 10 ezer van benne.Nem tudni biztosan ,mert a számláló nem működik az órában
.Lehet ,hogy azért gyengébb az egyik oldal,mert a pajtában ahol tárolom bevág egy kicsit a nap és süti a kereket. (pedig télire jól bekentem disznózsírral.)
Utolsó kérdés!
Olvastam itt különös zajokról amit a motor ki szokott adni...volt itt "titing" "bruttyogás" "szörcsentés" stb.
Az én motorom amikor váltok recseg,ropog,kerreg kattog az esetek 99 százalékában. Kuplungot csak elinduláskor használok ,mert nagyon nehéz behúzni. (pedig ez is kapott a,disznózsírból sőt még a leszűrt sütőolajból is csöppentettem oda ahova kell)
Ha valaki tud segíteni...előre is köszönöm.
Széles muff és gumi fasz....vagy valami ilyesmi amit a motorosok mantráznak egymás között.
Ui: Én még a járdán elektromos bringával kocogó öregasszonynak is integetek.
Tudtok esetleg még olyan motort a CRF 250X-en kívül (netes fórumokon ezt említik főleg, ugyanolyan rögzítési elvű, mint a gyári), aminek elvileg könnyedén felszerelhető a benzincsapja a GS500-ra és teljesen gravitációs/hagyományos elvű, de van rajta tartalék, normál és kikapcs állás?
Ha te nem érzed fékezésénél, h baj lenne, akkor szerintem szard le, h mit mond a vizsgabiztos, persze ha átengednek és nem basznak ki emiatt. A gépük is lehet szar...
Szia.
Nem feltétele a futásteljesítmény annak hogy üt-e (ráz) a tárcsa vagy sem.Gyári tárcsa szerelve kipróbálva 25e ha érdekel.Tel:70-3179083.
Udv Pali
Szia.
Van rajta egy huzat szakadás,az ára nem is százezer!(A környékemen ilyen szép összeget tudnak rá mondani).
Az ára 20e,az ismerős karpitos 8-10-ért cseréli a huzatot.
Udv Pali
Valaki járt már úgy, hogy műszakin azt mondták neki hogy ráz a tárcsafék? Lassan közeleg a műszaki és az előző műszakin a gép azt mutatta, hogy ráz az első tárcsám. Én semmit nem érzek pedig szoktam vele nagyobbakat is fékezni. Ha volt valakinek, akkor ezt hogy tudta orvosolni? 30 000 km van a motorban nem hiszem hogy lekellene dobni róla még a tárcsát.
Pár HSZ-szel alább JELCSA topiktárs most bont egy GS-t, amin zselés ülés van. Engem is érdekelne, de az egyik képen úgy láttam, mintha rondán ki lenne szakadva a huzata. Így sajnos nem kell.
Azt már akartam kérdezni, hogy van-e vkinek zselés ülés a GS-en. Sellyén van egy nagyon jó kárpitos, aki csinál egyedi üléseket, de én csak kicsit puhábbra szeretném az ülőfelületet.
Gyárilag fél kilós vasdarabok vannak a kormány végein, plusz a megkeményedett gumi bizbaszokat (amik célja a kormányplatnit rugalmasan kötni a felső kiflihez) kicseréltem gyári újakra még két évvel ezelőtt. Jobb lett, de alig valamivel. 5500-6000 körül rezonál mint állat, ez pedig pont a kedvenc túrázós tartományom (110-120 óra szerint).
A Virago tényleg szép, olyan igazi klasszikus motor kinézetű! Olyan 170 körüli magassághoz nagyon kényelmes, Ildién normál kormány és lábtartó van. Magasabb embernek már sztem kicsi az 535-ös, a 750-estől felfelé már nagyobb. A GS jobban motorozható, sokkal könnyebb dönteni, jobban gyorsul stb. Viszont nekem olyan 100-120 km-nél már zsibbad a hátsóm, Ildi még vidáman menne tovább. Néha buli menni vele egyet, de állandóra nekem sem kellene.
Na ezért nem bánom a GS-t (meg a filléres, problémamentes fenntarthatóságáért) - ezen a rossz derekam is tűrhetően bírja, ennek viszont a rezonanciáit nem bírom megszokni a kormányon. A kezem zsibbad el egy óra alatt, de teljesen!
Én menni ugyan nem mentem, de üléspróbát csinálhattam 250-es Virago-n, 535-ösön előretolt lábtartóson és 535-ösön gyári lábtartóson. A porckorongsérvem miatt jutottam arra a meggyőződésre, hogy tíz percet sem igen tudnék rajtuk motorozni. Egyébként mielőtt a korlátlan jogsit csináltam, egy 535-ösről álmodoztam, olyat szerettem volna. Az egyik legszebb motornak tartom.
Arra lennék kíváncsi, hogyha valakinek jó a dereka, akkor hogyan áll a kérdéshez? De Te ezt meg is válaszoltad!
Mikor megvettük a lányom M800-át akkor mivel az én gépem még nem volt meg azzal mentem egy horvát karikára. Hááát, nem kívánom vissza a csoppit, a tapintásra és látványra kényelmesnek tűnő ülés már a határ előtt szétkínozott mivel a lábtartó a csoppikon nem igazán van jó helyen, mert ugye egész úton a gerincemen rugózok mert a láb előre nyújtva a semmit támasztja és a végére nem, hogy egy tankolásnyit, de 100km-t sem bírtam ki megállás nélkül, igazi kínszenvedés volt (vidijeim között van róla felvétel ha jól emlékszem). Nem véltelten, hogy a túra endurókkal a legkényelmesebb utazni mert a láb szinte kinyújtva és magunk alatt van kisegítve a rugózást és így tehermentesíti a gerincet.
Egy kérdés:
Ha oldalra tennék doboztartókat, hogy egyszerűbb megcsinálni?
1. cső keret, rajta a monokey csatlakozó pontokkal (persze barkácsolva egy meglévő platni alapján)?
2. cső keret, venni két platnit és azokat erősíteni a kerethez?
Vagy esetleg van gyári oldalkonzol?
köszi
Tok mindeg, hogy milyen olajat használsz ha hidegen is imádod nyelezni. Olajcsere helyett inkább 12.000 km-enként blokkot cserélj... (ha nem komoly a kérdésed akkor minél kisebb hideg oldali viszkozítású legyen. A meleg oldalt ne piszkáld).
Ha komoly a kérdésed akkor fúrj alultól a blokkba egy 8-as lyukat, menetmetszóvel tegyél bele menetet és már jó is lesz. Ha nem komoly a kérdésed akkor igy: http://youtu.be/h5-6AeupNsM
A kuplung próblémára - már ha komoly a kérdésed - akkkor a www. olcsO_tuningnak_hig_a_leve.hu oldalon vannak szettek. Ha nem komoly meg nézd meg a bowdent a visszahúzó rugókat meg a kuplungot magát.
Ja és egy kérés:
Ugyan dobd már fel az alvászámát a motornak, nehogy véletlenül megvegyük....
Végigolvastam a fórumot az első bejegyzéstől,mostanáig de a kérdésemre nem, találtam választ...hátha valaki tudja..
Milyen olaj kell a GS-be ha szeretem csont hidegen nyelezni?
Nem tudom még,hogy miként cserélek olajat ,mert a szűrőnél le van hegesztve a csavar. Talán már nem is gyári?
Lehet,hogy a gs-ben nem is kell cserélni,hisz annyit eszik az olajból ,hogy simán mindig friss olajjal járok.Van még a sufniban nagyapám traktorába való Arol olaj.Igaz,hogy még születésem előtt vette, jó sűrű,de én kipróbálnám...hátha nem eszi.
Másik bajom az ,hogy 180 fölötti tempónál kicsit beszitál a kanyarban...de csal a balos kanyarokban. Ha jobbra kanyarodok akkor teljesen jó.Lehet ,hogy a gumim már kicsit öreg? Egy idős a motorral..az meg már van vagy 20 éves...de azt mondta a nepper aki behozta olaszból,hogy max 10 ezer van benne.Nem tudni biztosan ,mert a számláló nem működik az órában
.Lehet ,hogy azért gyengébb az egyik oldal,mert a pajtában ahol tárolom bevág egy kicsit a nap és süti a kereket. (pedig télire jól bekentem disznózsírral.)
Utolsó kérdés!
Olvastam itt különös zajokról amit a motor ki szokott adni...volt itt "titing" "bruttyogás" "szörcsentés" stb.
Az én motorom amikor váltok recseg,ropog,kerreg kattog az esetek 99 százalékában. Kuplungot csak elinduláskor használok ,mert nagyon nehéz behúzni. (pedig ez is kapott a,disznózsírból sőt még a leszűrt sütőolajból is csöppentettem oda ahova kell)
Ha valaki tud segíteni...előre is köszönöm.
Széles muff és gumi fasz....vagy valami ilyesmi amit a motorosok mantráznak egymás között.
Ui: Én még a járdán elektromos bringával kocogó öregasszonynak is integetek.
Tudtok esetleg még olyan motort a CRF 250X-en kívül (netes fórumokon ezt említik főleg, ugyanolyan rögzítési elvű, mint a gyári), aminek elvileg könnyedén felszerelhető a benzincsapja a GS500-ra és teljesen gravitációs/hagyományos elvű, de van rajta tartalék, normál és kikapcs állás?
Jövőhéten vasárnap jön valaki a Hungaroring-re a Suzuki napra?
Nem feltétele a futásteljesítmény annak hogy üt-e (ráz) a tárcsa vagy sem.Gyári tárcsa szerelve kipróbálva 25e ha érdekel.Tel:70-3179083.
Udv Pali
Van rajta egy huzat szakadás,az ára nem is százezer!(A környékemen ilyen szép összeget tudnak rá mondani).
Az ára 20e,az ismerős karpitos 8-10-ért cseréli a huzatot.
Udv Pali
http://youtu.be/YDHN9-AL294
Arra lennék kíváncsi, hogyha valakinek jó a dereka, akkor hogyan áll a kérdéshez? De Te ezt meg is válaszoltad!
Ha oldalra tennék doboztartókat, hogy egyszerűbb megcsinálni?
1. cső keret, rajta a monokey csatlakozó pontokkal (persze barkácsolva egy meglévő platni alapján)?
2. cső keret, venni két platnit és azokat erősíteni a kerethez?
Vagy esetleg van gyári oldalkonzol?
köszi