Na igen, igy kell felcuccolni egy GS-t. Mi oldaldobozzal nyomjuk a többnapos túrákat. Ha kevés lenne mégis a hely, akkor pakolok a tankra. Itt éppen csak felpóköztam egy jól illeszkedő hátizsákot, de van egy 20l-ig bővíthető mágneses tanktáskám is. Tökéletes a tantáska, csak neház cipelni (ha mégis szükség lenne rá).
Mondjuk azóta MZ kormány van rajta, de a mama nem érte volna el az egyeneset. Tavaly elhozta Bulgáriába is, előtte Transzfogaras-Transzalpina, úgyhogy világot lát a kicsike. Néhanapján még én is megyek vele kicsi karikát, mert megérdemlem!
Nem akartalak megbántani, na!
Egy csopperen szinte "kötelező" az egyediség, de egy olyan "tucatmotoron", mint az egyébként kitűnő GS500 vagy ER-5 vagy éppen CB500 - nekem borzasztóan furcsa, valahogy nem illik hozzájuk.
a chopperomat összehasonlítva egy eredeti kivitellel...elég sokáig tartana felsorolni az eltéréseket.....
...tudod vannak a hosszú téli motortalan esték
...mindenki máshogy önmegvalósít..
Én nagyon földhöz ragadt vagyok, lehet hogy azért, mert csak 50 évesen kezdtem motorozni. Számomra a motor (bármilyen motor) - persze maximálisan karbantartva, megkímélve - csak használati tárgy, eszköz a jó kis kirándulásokhoz, kikapcsolódáshoz. Annyi (és olyan) kacatot teszek a sajátomra, amennyi kényelmesebbé teszi ezeket a túrákat. Nem tudok rá úgy gondolni, mint az önkifejezés eszközére.
Jobbulást neked és a gépnek is!