Elvileg ugye 91-es oktánszámú benzin kellene a GS500-ba, gyakorlatilag 95-ös az elérhetőség miatt. Édesapám talált valami nagyapától sajnos megörökölt akármilyen benzint. Nem kétütemű olajos legalább :-) , elvileg sok-sok éve ómozatlan 95-ös volt, ma már kit tudja, szerintem idővel változik, csökken a nyomástűrése, mert az adalékok elpusztulnak benne. Na azt keverte a motorba normál friss benzinnel. Lehet, hogy hiba volt?
Lehet, hogy ennek következtében nem nagyon akaródzik a motornak nagy fordulaton mennie vagy az csak egy másik gond? Ez egy érzés, mert korábban fürgébbnek tűnt a jószág most meg valahogy nem volt szívem házni a gázt mert mintha szenvedett volna a gép, régen szinte kérte pár hónapja a szerkezet a komoly gázadásokat.
Ötezer körül irgalmatlan rezonancia van a gépben. Lehet valami szelep beállítás van elkefélve vagy ez ilyen és rosszul emlékeztem?
Havernak a GS500F 2006-os évjáratújához kellene ha létezik ilyen benzincsap felújító készlet, mert nem lehet elzárni. Tudtok ajánlani valami beszerzési forrást, linket, ahol létezik ilyen?
Ez meg a hozzá való Monokey platni (monolockot ne vegyél, annak rendkívül csekély a terhelhetősége - az robogós bukósisaktartó, nem túradoboz!): http://www.m0moto.hu/givi-plat...
Üdv!
Cseréltetek már csúszóperselyt a telóban?
Ma szedte szét a szerelő hogy kicseréljük a szimeringet és az olajat (ezt szerintem egyik előző tulaj se cserélte olyan fekete és büdös) és akkor derült ki hogy a persely megkopott. Mindenképpen akarok újat tenni bele csak a suzukinál nem megy a program így csak hétfőn lesz info.
Sziasztok!
motorom jobbra húz ha elengedem a kormányt kicsit balra látszik állni a kormány mintha picit balra kormányoznám de nem. jobb fele felfele bal lefele. mi lehet a baj? estek vele lehet elgörbült a villa vagy csak beállítás rossz? kormányt cseréltem az ferde volt
stewe77 nekem '97-es GS-em van, és előfeszítős a kupakja, szerintem nem olyan ritka (pl el lett nyalva az enyémnek a feje, és jelcsa-tól tudtam szerezni újat). De legkeményebbre van állítva, és így is bekoppan...
Az átmérőre nem emlékszem. Laza illesztéssel kell belemennie a teleszkópszárba. A hossza (nálam) 10mm. Sokat jelent már ez is. Összerakni is nehezebb a nagyobb rugóelőfeszítés miatt. Mióta beszereltem azóta egyszer sem ütött fel, még 2 személlyel és megpakolva sem. Korábba bizony-bizony előfordult, hogy még utas nélkül is ha belefékeztem egy huppanóba/úthibába akkor felütött. Érezhetően kiemeli a gép elejét, mindamellett a hasmagasság is nő 10 mm-rel, ami az F-es tulajdonosoknak nem jön rosszul.
Üdv!
Teleszkóp szimmering és olajcsere következik a GS-n.
Régebben olvastam itt hogy valaki esztergályossal csináltatott távtartót amivel előfeszítette egy kicsit a rugót.
Tudja valaki az átmérőt és a hosszát?
Egyébként azt olvastam hogy a régi GS-hez létezett gyárilag előfeszítős felső kupak ( a Haynes féle szerlő könyvben is van róla kép), látott már valaki ilyet?
Az első tárcsánál én azt tapasztalom hogy ha álló helyzetben a fékkart behúzva előre hátra megmozgatom a motort egy kicsit kotyog a szegecseknél. Egyébként jó a fékhatás , nem tapasztalok menet közben semmi problémát.
Az enyém üt, ezt mondtam is a vizsgahelyen és azt mondták, hogy azt nem mutatja a fékpad hanem csak a fékerőt, az meg jó volt. Ennyi.......ahol ez miatt elzavarnak azoknak csak egy kis ösztönzés kellett volna....
Sziasztok!
Kérdeztem kb 1 hónapja, hogy mi a helyzet ha azt mutatja a műszakin a gép, hogy üt a tárcsa, pedig én nem éreztem semmit.
Igaz volt amit többen is írtak, hogy műszakin a fék dologgal akarnak meghúzni. 2 évvel ezelőtt azt mondták, hogy pont belefértem a maximum ütésbe (24000km volt benne) de ezzel legközelebb nem megyek át. A hétvégén voltam máshol műszakin és azt mondták, hogy minden rendben van és nem üt a tárcsám semmit (31000km). Szóval ha valakit próbálnak meghúzni ez miatt, akkor az vigye előbb másik helyre, mielőtt ledobná róla az esetlegesen jó tárcsákat
Szia.
Itt egy ilyen.2006 nyári,40ekm.Német 1. tulajtól,garázsból,sérmentes.
Új gumik,láncszett,szervizkönyv.
Ha kérdésed lenne tel:70-3179083.udv Pali
(Üzeneteket nem igazán figyelem)
Elvileg ugye 91-es oktánszámú benzin kellene a GS500-ba, gyakorlatilag 95-ös az elérhetőség miatt. Édesapám talált valami nagyapától sajnos megörökölt akármilyen benzint. Nem kétütemű olajos legalább :-) , elvileg sok-sok éve ómozatlan 95-ös volt, ma már kit tudja, szerintem idővel változik, csökken a nyomástűrése, mert az adalékok elpusztulnak benne. Na azt keverte a motorba normál friss benzinnel. Lehet, hogy hiba volt?
Lehet, hogy ennek következtében nem nagyon akaródzik a motornak nagy fordulaton mennie vagy az csak egy másik gond? Ez egy érzés, mert korábban fürgébbnek tűnt a jószág most meg valahogy nem volt szívem házni a gázt mert mintha szenvedett volna a gép, régen szinte kérte pár hónapja a szerkezet a komoly gázadásokat.
Ötezer körül irgalmatlan rezonancia van a gépben. Lehet valami szelep beállítás van elkefélve vagy ez ilyen és rosszul emlékeztem?
Köszönöm tippeiteket előre is!
Havernak a GS500F 2006-os évjáratújához kellene ha létezik ilyen benzincsap felújító készlet, mert nem lehet elzárni. Tudtok ajánlani valami beszerzési forrást, linket, ahol létezik ilyen?
Előre is köszönet!
http://www.m0moto.hu/givi-plat...
Meg a doboz:
http://www.m0moto.hu/givi-hats...
http://www.m0moto.hu/givi-lego...
Cseréltetek már csúszóperselyt a telóban?
Ma szedte szét a szerelő hogy kicseréljük a szimeringet és az olajat (ezt szerintem egyik előző tulaj se cserélte olyan fekete és büdös) és akkor derült ki hogy a persely megkopott. Mindenképpen akarok újat tenni bele csak a suzukinál nem megy a program így csak hétfőn lesz info.
Km órát keresek.
Akinek van esetleg felesleges kérem jelezze, vagy tanácsot kérnék honnan tudnám beszerezni.
Kōszönönöm előre is.
motorom jobbra húz ha elengedem a kormányt kicsit balra látszik állni a kormány mintha picit balra kormányoznám de nem. jobb fele felfele bal lefele. mi lehet a baj? estek vele lehet elgörbült a villa vagy csak beállítás rossz? kormányt cseréltem az ferde volt
Kösz az info-t!
Nem gondoltam volna hogy a 10 mm-es betét megemeli az elejét, lehet akkor elég lesz egy 8 mm-es is.
Teleszkóp szimmering és olajcsere következik a GS-n.
Régebben olvastam itt hogy valaki esztergályossal csináltatott távtartót amivel előfeszítette egy kicsit a rugót.
Tudja valaki az átmérőt és a hosszát?
Egyébként azt olvastam hogy a régi GS-hez létezett gyárilag előfeszítős felső kupak ( a Haynes féle szerlő könyvben is van róla kép), látott már valaki ilyet?
Kérdeztem kb 1 hónapja, hogy mi a helyzet ha azt mutatja a műszakin a gép, hogy üt a tárcsa, pedig én nem éreztem semmit.
Igaz volt amit többen is írtak, hogy műszakin a fék dologgal akarnak meghúzni. 2 évvel ezelőtt azt mondták, hogy pont belefértem a maximum ütésbe (24000km volt benne) de ezzel legközelebb nem megyek át. A hétvégén voltam máshol műszakin és azt mondták, hogy minden rendben van és nem üt a tárcsám semmit (31000km). Szóval ha valakit próbálnak meghúzni ez miatt, akkor az vigye előbb másik helyre, mielőtt ledobná róla az esetlegesen jó tárcsákat
Itt egy ilyen.2006 nyári,40ekm.Német 1. tulajtól,garázsból,sérmentes.
Új gumik,láncszett,szervizkönyv.
Ha kérdésed lenne tel:70-3179083.udv Pali
(Üzeneteket nem igazán figyelem)