Ja értem. Petróleumot még nem hallottam de ha gondolod, próbáld ki a Spuri-t. Egyik motorosbanda ajánlotta egyszer, hogy próbáljam ki és nagyon jó. 1 tanknyit bekeversz és mint ha nem is ugyan azon a motoron ülnél. Erősebb, pörgősebb lesz a motor és tisztítja is belülről. Nem is nagy pénz, mert a 125ml kerül kb 1000ft-ba és 100ml-t 50 literhez kell bekeverni. Mondjuk én évente párszor használom csak, nem állandóan. https://alkatreszek.hu/spuri_125ml
Én járattam sokáig, fél órát vagy többet. Amúgy ma volt az olajcsere, tehát megint járatnom kellett.
A tankba én petróleumot teszek, de azt mindig, az Obiban van olyan, amibe izopropil alkoholt kevertek pár százalékban. Minden tankoláskor.
Abban reménykedem, hogy a hosszú melegítés miatt átmelegszik a motor, de én elsősorban azért járatom, hogy az üzemanyagrendszerben mozogjon kicsit a lé.Amíg járt és melegedett, küzdöttem a robogóval, aztán csere...
freelac
Én egyszer azt hallottam egy öreg szakitól, hogy télen nem igazán szabad indítgatni a motort, csak akkor ha el is mész vele egy körre, mivel akkor fog minden része felmelegedni (kuplung része is). És nálam ez be is jött. Tél elején akksit kiveszem, teszek a tankba benzinstabilizátort és tavasszal 1-2 tekerés után már indul is.
Nálunk nagyon fújt a szél, csak egy kis városi gurulás volt a házak között, úgy 60km! Hihetetlen, hogy mennyit számít Ildi motorján egy új első gumi és a felújított teleszkóp. Előtte minden úthiba megrángatta az elejét, most észre sem lehet venni. Ma szép idő lesz, kicsit hosszabb utat tervezünk. Bogyó, Te ma Pécs környékén leszel? Egyszer összefuthatnánk!
Pénteken vettem egy Alpine Tour földugót, olcsóbb volt mint egy új, csendesebb sisak. Tényleg abszolút nem zavaró a fülben és sokkal halkabb a zaj, de azért a kihangosító is halkabb, hiába írták, hogy azt ugyanúgy fogom hallani.
Ez jó kezdet!
Nekem ma futómű javítás volt a feladat a kocsin de örültem mert stabil lett a hátulja.
Én holnap tervezem elhozni a GS-t a téli szállásról. Ha nem esne az eső akkor én is tennék egy kört.
Van egy kimaradt, bontatlan olajszűrőm GS-hez. Ha valakit érdekel, egy motorozás keretein belül neki ajándékoznám.
Én szentesi vagyok, tehát 60-70 kilométeres körzetbe szívesen elviszem.
Igen volt egy 50es szerettem is. Viszont egy endurón nagyon belekap az emberbe a szél 100fölött,nem is találtam nagyon olyat ami igénytelen mint a gs,nameg a2 is kötött.
Na ezzel pont így voltam én is amikor elhatároztam hogy kell egy nagyobb motor az etz-től. Gs is szépen megy kisebb sebességgel is,nameg utána jól esik odarántani neki és kigyorsítani 100fölé :D
Én kizárólag túrázgatásra használom a GS-t, akár itthon, akár Erdélyben vagy éppen Szlovákiában. 125-ösről "jöttem", tudom hogy milyen sz*r érzés a forgalmas főútvonalakon menekülni a kamionok elől. egy 90-95 végsebességű kis géppel. Nem vicces.
Több "kis motoros (125-ös)" ismerősöm mondja, hogy milyen jó 70-80-nal túrázni, mert "többet látok a tájból". Közben meg egy frászt: nem a tájat nézed, hanem végig a visszapillantót skubizod, hogy éppen most ki fog bele tolni az árokba....
A GS-sel is lehet 70-nel menni, és bámészkodni a forgalommentes úton, viszont ha kell, bármikor fel tudod venni a forgalom ritmusát, nem képezel mozgó forgalmi akadályt.
Az elsők eredetiek, csak a hátsók nem. Na most elárulok egy titkot, de a többieknek ne mond el. Olyant, hogy jó használt motort vegyél, szinte ne is álmodd. Nagyon ritka az , amelyikre nem kell költened. Sőt, az újra is kell, tehát ez sem hiszem, hogy annyira nagy titok volna. Én 3 éve nem bírtam tovább motor nélkül és elhatároztam a GS után veszek egy SV-t, mert nekem az tetszik. Kb 100-ezret benzineztem el, mert mindenhol palira akartak venni, hiába megbeszéltünk mindent a telefonban. Semmi extrát nem kerestem, de egy 15 éves makulátlan kinézetű GS után nem vennék rozsdás leömlőjű és lefűrészelt kipufogójú motort. Ezért felbasztam az agyam és vettem egy új motort. Szinte ugyanannyi volt, mintha vettem volna egy 10 éves SV-t és költök rá nyomban gumira meg kormánycsapágyra 150-et. Igaz nem nagymotor lett, hanem kicsi. De amikor elmegyek valahova nem a dollárjelek peregnek a szemem előtt, hogy mennyit fogok tankolni és pont olyan jól szórakozom, ha nem jobban, mint a nagymotorral, ugyanis ezt élmény vezetni és őrültködni.
Ha nincs a dobozban új tömítés, nyugodtan használd a régit. Csak meg kell tisztítani (ha koszos lett) és 1-2 csepp használt motorolajjal meg kell kenni. A következő olajcseréig simán kihúzza, ha úgy egyébként nem sérült meg sehol sem.
Én a 182 cm-es magasságommal éppen csak elférek a GS-en, de a derekamat én is érzem 200 km után. A megoldás: egy teshez álló endurót kell venni. Az a magas embereknek való motor. Na azon 200 km után sem fáj semmim. Látom neked is volt már egy kisebb enduród. Lehet, hogy szimplán egy nagyobbak kellett volna venned.
hát elférne,de csak úgy nem akarom bedobni mert mivan ha kirázódik vagy valami. a gyári kis szerszámosba nem fér amit letudok fogatni az eü csomag mellé.
ja egy kérdés.
Gyertyákat is cseréltem,olyat mint amit feldobott motoralkatresz.eu-n a gyári helyére. Ezek az utángyártottak megbízhatóak.? Mert nemnagyon van hely abban a kicsi szerszámosban ami hátul van,gondoltam hogy elteszem tartaléknak a régieket de annyi hely sincs már benne..
https://alkatreszek.hu/spuri_125ml