Az új gép már átesett egy kis dekoráción :) https://www.instagram.com/p/Bi... https://www.instagram.com/p/Bi...
Sárvédőt,hasidomot,kézvédőt festettem..kapott gyári légterelőket,felni és test dekort...télen pedig jön a brutálosítás...
---feltéve ha addig ki nem találok valami új faxságot ,hogy elbasszam a lóvémat.
A TomMot 90 ezres ajánlatára azért húzom a számat...de az tény hogy az egyetlen negatívuma ennek a szarnak ,hogy kényelmetlen a seggtartója...amúgy imádom!
...mondjuk állva is élvezetes az motorozás
Dehooooogy! a z nem pinki....hanem formabontás :) Minden chopperes fazon halálfejeket,farkast,indiánt meg faszom tudja mit tesz a motorjára---Jött a sájjjgáktól egy kicsi póló..és üléshuzat lett belőle :) https://www.instagram.com/p/BU...
Hát melegen kellett volna a tőcsavarokat megpróbálni kitekerni, bár lehet úgy csináltad. Nekem csak ez az ötletem, viszont nagyon óvatosan és központosan kell megfúrni, nehogy belemenj a hengerfejbe... https://www.szerszamkell.hu/ge...
Sziasztok!
A kipufogót szerettem volna lefesteni, és amikor a csavarokat szedtem ki a hengerfejből sajnos a két középső beleszakadt tőben.
Van valami ötletetek, arra hogyan műthetném ki a belegyógyult csavardarabokat a hengerfejből?
Próbáltam anyát hegeszteni rá, de a hegesztés előbb engedett mint a csavar.
Sziasztok!
Eladó Gs500E-t keresek. Mindenképpen 2003 utáni(de inkább 2005-6-7-8) érdekel lehetőleg szép állapotban és kevés kilométerrel.
Előnyök: Motorblokk védő bukócső, hátsó doboz, vagy konzol.
Az árról megegyezünk.
Köszönöm, széles utat :)
Nem azt mondtam hogy nem bírta tartani a 140-es tempót, simán megy 170-et is.
Az akartam mondani hogy a 140-es sebesség tartományhoz tartozó fordulatszámon (ez kb. 7000 ford/perc) annyira rezeg a blokk hogy másfél óra után alig tudtam fogni a kormányt mert teljesen elzsibbadt a kezem. Amikor normál országúton megyünk mondjuk a Mátrában persze nincs ilyen gond mert folyamatosan változik a fordulatszám.
Szerinzem ezt Ataa vitatná, de mások is, eddig senkinek nem okozott gondot a tartós 140-150 és néha a több sem, a lányom kis dragjával is tartja a 130-at őedig annak 145 a vége.
Jogos, Édesapám környezetmentő ötlete volt, hogy ne kelljen kidobi azt a csodát és utólagosan elleneztem. Azért ez mégsem valami szovjet vas, amit gyakorlatilag tajgabenzinre terveztek. Kicsit érzékenyebb annál, hiába "igénytelen" a mai motorokhoz képest.
Az is lehet, hogy rossznak éreztem pont a lelki előítélet miatt.
RÁbeszélem egy jó 100-as benzinnel való utántöltésre minimum. És remélem meggyógyul.
De akkor ez az 5500-as rázkódás elég széles körül probléma eszerint...
Igen az a kényelmes 110-120 km/h az ideális neki.
A Hungaroring sem neki való de azért két felvezetéses menetben részt vettem. Ez mindig élmény:-)
Azt is el kell mondanom hogy ez az "erőltetett" menet kb. 3-4 dl olajfogyasztást is eredményezett , ma akarom után tölteni a hiányzó részt.
Valószínűleg egy olajhűtő javított volna a helyzeten.
Egyébként sok GS500-ast láttam, mindenféle változatból.
Mi Hajdú-Biharból indulva szerencsére megúsztuk, mire felértünk már csak vizes volt az út de nem áztunk meg.
Valószínűleg az eső miatt nem jöttek sokan a nyugati megyékből, így nem lett meg a rekord.
Egyébként 3 db gsx-r és egy v-strom mögött kullogtam végig az autópályán és bár megkérdezték hogy jó-e a 140-es tempó be kell látnom hogy tartósan nem való ennek a motornak.
Már több mint 7000-et forog a blokk ennél a tempónál és szétrázta a kezem. Meg is nőtt a fogyasztás , kb 5,6 literre jött ki.
Meg is érett a gondolat a leváltására.
Ne használd semmiképp,max simsonba friss benzinnel keverve,vagy tedd el jó lesz mosogatni vele olajos dolgokat..
Ha már tettetek a gépbe én leengedném azt is,aztán telenyomnám 100as bengával mol kúton,vagy max motion nel omv-n. Ha utána sem javul a helyzet akkor valami más gebasz lehet.
A rezonancia sokaknál jelentkezik,nálam 5500nál érezni de apszolút nem vészes,másnál meg intenzívebben érezhető.
https://www.instagram.com/p/Bi...
https://www.instagram.com/p/Bi...
Sárvédőt,hasidomot,kézvédőt festettem..kapott gyári légterelőket,felni és test dekort...télen pedig jön a brutálosítás...
---feltéve ha addig ki nem találok valami új faxságot ,hogy elbasszam a lóvémat.
A TomMot 90 ezres ajánlatára azért húzom a számat...de az tény hogy az egyetlen negatívuma ennek a szarnak ,hogy kényelmetlen a seggtartója...amúgy imádom!
...mondjuk állva is élvezetes az motorozás
https://www.instagram.com/p/BU...
Nálam egy új szar költözött a garázsba :)
https://www.szerszamkell.hu/ge...
A kipufogót szerettem volna lefesteni, és amikor a csavarokat szedtem ki a hengerfejből sajnos a két középső beleszakadt tőben.
Van valami ötletetek, arra hogyan műthetném ki a belegyógyult csavardarabokat a hengerfejből?
Próbáltam anyát hegeszteni rá, de a hegesztés előbb engedett mint a csavar.
Eladó Gs500E-t keresek. Mindenképpen 2003 utáni(de inkább 2005-6-7-8) érdekel lehetőleg szép állapotban és kevés kilométerrel.
Előnyök: Motorblokk védő bukócső, hátsó doboz, vagy konzol.
Az árról megegyezünk.
Köszönöm, széles utat :)
Az akartam mondani hogy a 140-es sebesség tartományhoz tartozó fordulatszámon (ez kb. 7000 ford/perc) annyira rezeg a blokk hogy másfél óra után alig tudtam fogni a kormányt mert teljesen elzsibbadt a kezem. Amikor normál országúton megyünk mondjuk a Mátrában persze nincs ilyen gond mert folyamatosan változik a fordulatszám.
Jogos, Édesapám környezetmentő ötlete volt, hogy ne kelljen kidobi azt a csodát és utólagosan elleneztem. Azért ez mégsem valami szovjet vas, amit gyakorlatilag tajgabenzinre terveztek. Kicsit érzékenyebb annál, hiába "igénytelen" a mai motorokhoz képest.
Az is lehet, hogy rossznak éreztem pont a lelki előítélet miatt.
RÁbeszélem egy jó 100-as benzinnel való utántöltésre minimum. És remélem meggyógyul.
De akkor ez az 5500-as rázkódás elég széles körül probléma eszerint...
A Hungaroring sem neki való de azért két felvezetéses menetben részt vettem. Ez mindig élmény:-)
Azt is el kell mondanom hogy ez az "erőltetett" menet kb. 3-4 dl olajfogyasztást is eredményezett , ma akarom után tölteni a hiányzó részt.
Valószínűleg egy olajhűtő javított volna a helyzeten.
Egyébként sok GS500-ast láttam, mindenféle változatból.
Igen nem szeretik tartósan a nagy fordulatot és a hosszú utat nagy sebességgel.
Valószínűleg az eső miatt nem jöttek sokan a nyugati megyékből, így nem lett meg a rekord.
Egyébként 3 db gsx-r és egy v-strom mögött kullogtam végig az autópályán és bár megkérdezték hogy jó-e a 140-es tempó be kell látnom hogy tartósan nem való ennek a motornak.
Már több mint 7000-et forog a blokk ennél a tempónál és szétrázta a kezem. Meg is nőtt a fogyasztás , kb 5,6 literre jött ki.
Meg is érett a gondolat a leváltására.
Ha már tettetek a gépbe én leengedném azt is,aztán telenyomnám 100as bengával mol kúton,vagy max motion nel omv-n. Ha utána sem javul a helyzet akkor valami más gebasz lehet.
A rezonancia sokaknál jelentkezik,nálam 5500nál érezni de apszolút nem vészes,másnál meg intenzívebben érezhető.
Volt közületek valaki szombaton a Suzuki rekord kísérleten?