Nekem is mondta egy szerelő hogy az eső adta meg az "utolsó kenetet". Tudtam hogy van már nyúlása de ennyire nem gáz a helyzet.
Mindegy ,már néztem a melóhelyen Esjot német szettet.
Akik esetleg a gyári kormánysúly helyett valami csicsa alu szart tettek föl...ne csodálkozzanak ha kicsit jobban zsibbad a kezük
sőt a gyárinál kicsit nehezebb jótékonyan hat...
...vaagy a bicajosoknál használt géles grip is sokat segíthet Az Nc-n nagyon bevált
Jelzem ,hogy minden lánc szakaszosan nyúlik!
Ott szokott még elesni a dolog,hogy ha pengén be van állítva..majd egy utast fölültetsz de a hátsó rugóstagot nem feszíted utána ..
Motul 5100 10w40-et raktam bele, gagyival nem játszok. Én is 110 utazón használom, ha tehetem. 140-nél többet nem mentem még vele. Mondjuk a 750 km-ből 520-at 1 nap alatt raktam bele. Kicsit aggódok, mert azért elég drágán vettem a motort, "hogy ha már ennyit kérnek érte, akkor biztosan rendben van" elgondolásból...
Motul 5100 10w40et raktam bele, gagyival nem játszok. Nálam is 110 utazon megy. Egy nap alatt raktam bele az 520 km-t . 140 km/h-nál többet nem mentem vele... hát figyelgetem akkor az olajat... :S annyira nem vettem olcsón, direkt a felsőbb árasok közül vettem hogy nem baj, ha drágább , csak jó legyen ...
Igen, van mikor szakaszosan nyúlik. Nekem a ciberén most sem egyenletes. Viszont figyelni kell a feszítésnél, h a legfeszesebb résznél legyen a minimumja, mert az sokkal szarabb, h túlfeszíted, inkább legyen lazább.
Az enyém úgy vettem hogy olyan volt a lánc,azóta cseréltem.
Egy szaki szerint ha nagyon felvan melegedve a lánc,majd hirtelen lehűl,majd megint mész vele akkor nyúlik meg szakaszosan,lehet így jártál az eső végett...?
Én használtam sokáig így,lazítottam rajta hogy amikor a feszesebb szakaszán megy akkor ne feszítse nagyon a fogaskerekeket. Volt csattogó hangja midíg mert beleér az első lánckerék védő aljába és kopogott,de használható volt. Bár attól függ a tiéd mennyire nyúlt meg.
Üdv!
Jártatok már úgy hogy szakaszosan nyúlt meg a lánc?
Tegnap kerültem egyet a Zemplénben. Odafelé semmi extra nem történt azon kívül hogy életemben először a bal oldalára borult a motor egy murvás megfordulásnál.
Aztán jól elkapott az eső Füzér-től visszafelé. Később Tokaj környékén vettem észre hogy amikor visszaengedem a gázt bizonyos fordulatnál furcsa hangok jönnek alulról de nem a blokkból. Többször megálltam de nem találtam semmi lelazult-lötyögő alkatrészt.
Aztán amikor hazaértem és középszenderre húztam a gépet akkor láttam hogy baromira lóg a lánc. Megforgatva a hátsó kereket viszont az tapasztaltam hogy bizonyos szakaszon megfelelő a lógás, máshol meg kurva sok.
Jelzem mindig kenem a láncot nem szoktam elhanyagolni.
Mindegy ,már néztem a melóhelyen Esjot német szettet.
Ebbol nincs narancs,de a felnicsik piros,az er?
Komolyra fordítva...ÁLLAT EZ AZ ÚJ SZAR!!!
sőt a gyárinál kicsit nehezebb jótékonyan hat...
...vaagy a bicajosoknál használt géles grip is sokat segíthet Az Nc-n nagyon bevált
Ott szokott még elesni a dolog,hogy ha pengén be van állítva..majd egy utast fölültetsz de a hátsó rugóstagot nem feszíted utána ..
Egy szaki szerint ha nagyon felvan melegedve a lánc,majd hirtelen lehűl,majd megint mész vele akkor nyúlik meg szakaszosan,lehet így jártál az eső végett...?
Én használtam sokáig így,lazítottam rajta hogy amikor a feszesebb szakaszán megy akkor ne feszítse nagyon a fogaskerekeket. Volt csattogó hangja midíg mert beleér az első lánckerék védő aljába és kopogott,de használható volt. Bár attól függ a tiéd mennyire nyúlt meg.
.
Viszont ehhez nem nyúlok úgyhogy kivan csukva.
Jártatok már úgy hogy szakaszosan nyúlt meg a lánc?
Tegnap kerültem egyet a Zemplénben. Odafelé semmi extra nem történt azon kívül hogy életemben először a bal oldalára borult a motor egy murvás megfordulásnál.
Aztán jól elkapott az eső Füzér-től visszafelé. Később Tokaj környékén vettem észre hogy amikor visszaengedem a gázt bizonyos fordulatnál furcsa hangok jönnek alulról de nem a blokkból. Többször megálltam de nem találtam semmi lelazult-lötyögő alkatrészt.
Aztán amikor hazaértem és középszenderre húztam a gépet akkor láttam hogy baromira lóg a lánc. Megforgatva a hátsó kereket viszont az tapasztaltam hogy bizonyos szakaszon megfelelő a lógás, máshol meg kurva sok.
Jelzem mindig kenem a láncot nem szoktam elhanyagolni.
Zolinak rendeljünk addig valami trélert?
Ataa a bátor..én az életben többet nem vágok lakásrenoválásba...a saját példámból okulva
..de vannak még bátrak