Ma nekem is megvoltak a múltkor csatolt helyszínek.
Akkorát mentem a Balaton-felvidéken, hogy ihaj!
Megtaláltam azt a tábort is Szepezden, ahol kis putto korunkban üdültünk sulival. Úgy le van élve, hogy tuti évek óta nem járt ott senki.
Igazából az egyik nem is volt olcsó, csak a tulajtól kaptunk görcsöt, azért kezdtük el tüzetesebben átnézni és hát nekünk nem állt össze a story, inkább nem. A másik meg drága, de tuti műszakilag tökéletes, viszont ronda és nem vagyok rákattanva... szóval nem lett nedves a bugyim
Olcsón jót sose volt könnyű kifogni... Mondjuk úgy 2 éve ha volt pénzed, lehetett csúnyán ár alatt vásárolni, akkor volt a leginkább halott a motorpiac. Most már kezd éledezni, legalábbis a használt szekció.
Ma megnéztünk Ganjaval pár dögöt, de csak rossz kedvem lett tőle... mondjuk sok pénzért a hülye is tud vásárolni jót
Ha megmarad idén, esküszöm, keresek egy kurva patakot!
Ismerős érzés...bár nekem a külalakkal nem volt gondom, amikor hasonló cipőben jártam. Viszont én elég sok pénzt lejártam róla a végén... mondjuk annyival olcsóbban is adtam el.
Szerintem idén még menj el vele te is egy patakba hosszában motorozni, aztán úgy add el hogy az érdeklődőnek elküldöd a patakos képeket is Nálam bevált
Lehet azt kellene csinálnunk, hogy beállítjuk hozzám a két motort és az enyémet letakarjuk... a tieddel indul az alku és amikor elér egy összeget, akkor lerántjuk a ponyvát, hogy na..,. ennyiért meg ez van
Hát a helyzet az, hogy nekem nem tetszik a drága külalakra. Az viszont igaz, hogy kegyetlen hibátlanul ellátja a dolgát és fosok is, mert lehet igaza van Ganjanak, hogy ez annyira össze van rakva, járjam le vasig... de hát többet akarok
Most nézem őket... még az a baj, hogy nem izgultam rá
Viszotn a fehérről tutira lebeszéltem magam, firmányos egy faszi volt, miért is lett kicserélve az a hűtő ottan Tekebábu volt az a vas, nem motor.
Azért a patenttől messze van, Ganja motorja, na az patent volt, meg Perik F4-ese, na az is, vagy Isti, Lovy gépe... az enyém szerintem jóképűen használt megedződött darab.
Itt éltük az életünket a fórumon 2011 óta, ha rákattintasz a nevemre, ott is a teljes történelme.
330-ért fogom adni és ki kell cserélni az első teleszkop szimeringet, előtte felpolírozni az egyik szárat, vagy 1 v múlva megint folyni fog, erre kérni kell árajánlatot.
A szelepfedél az rendben lesz, mert valamelyik nap megcsinálom, lánc nálam nem volt cserélve, még nem is kell, de bármikor cserés lehet, az is lehet lemész vele 2 szezont... kopás, csúszásnyom van, gumik egy szezont bírnak max. Amotor hibátlan, pöpec, 12ezret futott dugókat és hengereket kapott, össze stömítés csere stb... 52 pacis 89-es.
mail címem krissal@freemail.hu, ott alkudozhatunk, én a helyedben még Periket kérdezném meg, meg megvárnám az ő fotóit is az fiatalabb, igaz drágább is, viszont 98-99-es, ami hát 10 év!
sorry, de az a kockás takaró az rémületes volt, pláne a bukott bukóval...
Küllemre szerintem egy perccel nem néz ki idősebbnek mint a tényleges kora.. nem is értem miért szoktad rosszabb fényben feltüntetni a motorod, mint amilyen valójában...
...hát, ahogy elnézem az előző kockás takarót, ideje árulnom... folyik a bal első telóm és a szelepfedőm kell lekapni, mert a utángyártott tömítés egy fos. XJ azt mondta fújuk le, de nem fogom... nincs rá időm, meg kedvem sincs, ha van időm motorozni akarok, nem szerelgetni. Ha szerelgetni akarnék, akkor valami olasz, vagy német motort vettem volna
Akkorát mentem a Balaton-felvidéken, hogy ihaj!
Megtaláltam azt a tábort is Szepezden, ahol kis putto korunkban üdültünk sulival. Úgy le van élve, hogy tuti évek óta nem járt ott senki.