Ameddig nem töltöd ki az adatlapodat...addig nem leszünk kedvesek hozzád
Próbáld ki mindkettőt...és amelyik tetszik. A Gs fojtatlan verzióban is vezethető A2-vel..és a piacon is lényegesen nagyobb a választék.
Kezdő nagymotornak ideális.
Az Er-5 el kapcsolatban keresd fisi fórumtársat...Ő nagy szakértője a másik típusnak...és nem mellesleg grafomán
Srácok ezt a hétvégét soha nem felejtem.
Szakadó eső, Szipi szarrá ázott cucai melynek következménye aláöltözős bemutató, na és persze ne hagyjam ki ataaa tigrisbukfencét se
AK-s jogsimmal vacilálok ER5 (25kw papíros) és GS500as motor között, ugye mind a kettőnek van előnye hátránya, mit tudnátok mondani, mire érdemes odafigyelni a GSnél? A GS lesz a valószinűbb ugye, mert több van, 2003-2005ös darabokat nézegetek 500.000 Ftig, az 50 ezer Km-es futásteljesítménytől kell félni, vagy az még bőven bírja? A léghűtésről még annyit, hogy 35 fokos melegekbe nem hevül túl az olaj?
Ok, és? Attól még se árban, se stílusban nem tetszik, tőlem leérintheti a hengerét akkor sem, DL szintén.
Átmentetek hittérítőbe, ha ti zsiráfformájú motorokon akartok járni, lelketek rajta, mi meg feküdni szeretünk a hasunkon... izé, vagy szeretnénk
Sziasztok! Lehet hülye kérdés, de GS-nél ha motorféken folyamatosan durrog a kipufogó az utalhat valamire, valami problémára? Vagy ez normális? A sportdob meg még fel is erősíti a durrogást. Köszi.
Én is vezettem és tényleg qrva jó a futómű, én csak azt az állítást vonom kétségbe, h ugyanaz az ember egy bmw gs-el és egy sport géppel menve a gs-t hozza ki szerpentinen győztesnek, ennyi és nem több. Valszeg egy béna v. közepes tudású a sportgépen vs. jól menő a gs-en lehet más eredményt hozna, de nem is egy kategória és tök másra vannak kitalálva.
Nem mellesleg nem leszóltam, hanem egy objektív véleményt mondtam a GS-ről. Azt is írtam korábban, hogy tanulómotornak vagy kispénzű embernek tökéletes.
Egyszer menj el olyan emberrel motorozni aki tudja használni rendesen a boxer GS-ét, legalább közúton. Meg fogsz döbbenni, az rendszámos utcai motorok túlnyomó többségét kenterbe veri az a futómű..hihetetlen könnyedséggel és stabilitással lehet velük kanyarvadászni. A jól használható üléspozícióról nem is beszélve..
Mondjuk vannak olyan konstrukciók amik ennek ellenére se számítanak veteránnak. G Mercedes 1979-óta szinte változatlan technikai értelemben... mégis megadják érte a 30+ milliót az emberek.
Persze, ez igaz, hogy a fék meg a futómű a legszembetűnőbb gyengéje, de azt gondoltam, hogy a blokk szemléletesebb. Tévedtem, mert egyesek ezt sem értették meg...
Szerintem nem a blokktól lesz "vén csataló" a GS... sokkal több hátránya származik (a mai motorokkal való összehasonlítás szempontjából) a fék-váz-futómű hármasból. Az meg a 89-es debütálása óta nem lett fejlesztve..sőt. Szóval ha valamiért, én ezért tekintenék akkor már úgy rá, mint egy elavult valamire.. a blokk befolyása a vezethetőségre sokkal kisebb (szvsz).
Akkor minek neveznél egy ma legyártott, ellenben de egy az egyben 1960-as tervek alapján készült Pannóniát? Új konstrukciónak?
Attól még, hogy most gyártjuk le, a technikai megoldásait tekintve veterán motor lenne...
Ameddig nem töltöd ki az adatlapodat...addig nem leszünk kedvesek hozzád
Próbáld ki mindkettőt...és amelyik tetszik. A Gs fojtatlan verzióban is vezethető A2-vel..és a piacon is lényegesen nagyobb a választék.
Kezdő nagymotornak ideális.
Az Er-5 el kapcsolatban keresd fisi fórumtársat...Ő nagy szakértője a másik típusnak...és nem mellesleg grafomán