Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen. Adatlap mail.
Itt!

..de hagyd az Agip olajat...inkább Repsol 10/50 racingot tegyél bele.
Bírják a strapát, nincs különösebb hibájuk. Nem véletlenül változatlan a blokk lassan 25 éve.
A2-vel már bármelyiket vezetheted, átírás szerintem annyi mint a többi motornál. Számolj rá egy plusz 50 000-et, viszont ha kereskedésben veszed, csak a biztosítást kell megkötnöd rá. Alkatrész van hozzá rendesen jó áron, de ha minden jól megy csak a szokásos viszonylag gyorsan kopókat fogod benne cserélni.
Sziasztok!
Tavasszal szeretnék venni egy Suzuki Gs 500 E-t, és a segítségeteket szeretném kérni.
Mik a gyakori hibái?
2003-2004es évjáratú gépek jó állapotúak?
A2es jogsival vezethetőek?
Mennyibe kerül nagyjából az átíratása?
Alkatrészellátása jónak számít?
Bármilyen plusz információt szívesen veszek!
Köszönöm előre is válaszaitokat :) Széles utat!
Valaki nem tudna mondani egy jó weboldalt,ahol tudnék venni 15w 40 es motor olajat,lehetőleg AGIP-osat ,és olajszűrőt együtt?
9-kor az M2-es Shell kúton. De holnap mindent részletesen összeállítok és felnyomom ide.
Azt a múltkor szelepállításnál lemértem és még határon belül volt bőven, de most így belegondolva, nem tudom, h pontosan mértem-e a 20-at.
A feszítőnek meg simán lehet baja, mint korábban írtam a CBR-en ez pl. típushiba és hasonló, ilyesmi feszítő van benne.

Persze lehet nem is vez.mű lánc hangja van, majd elmegyek vmelyik nap Koncz Antihoz, h hallgassa meg és ha azt mondja h vez.lánc hang, akkor nekiállok szétkapni és kideríteni mi a bibi.

Az is lehet, h sima titing.
Ja! Szerintem a feszítőnek egy GS-en nem igen lehet baja. Egyszerű mint egy hátra húzós kisautó, mert pont olyan spirálrúgó a feszítő. A múlt hét végén vettem ki, és szerintem jó , csak a láncom van 163-164 mm környékén.
Sziasztok!

Perik:
Le kell szedni a tankot, meg a légszűrő házat. CSak úgy férsz hozzá a csavarokhoz. Ne a láncfeszítőt nézd meg, hanem vedd le a szelepfedelet és a vezérmű lánc hosszát mérd meg! 20 csap távolsága nem lehet több 158 mm!
Hahahaha
Szombatra?








Ataaa, kb. mikorra gondoltad a szombati indulást?
...hmmm, nem én volt, és azon is elgondolkoztam ki is lehetett volna az aki vitt volna
nem volt sofőröm mára
Igen-igen, ráadásul utasként...

Azt hittem Te vagy!
Neeeem Én egész nap itthon festettem
Miért vkit fehér bőrruciba láttál?
Gratula
Móni!

Téged vittek Fekete F-es Gs-en ma du. fél 6 körül a szentendrei úton a megyeri híd felé haladva?
Amcsi árak robbantott ábrával:
http://www.dealercostparts.com...
HA a jelenlegi futásteljesítményemet veszem alapul, ÉS 80 ezrenként "szokták" cserélni, ÉS valós az óraállása, akkor még van kb. 6-7 évem az első cseréig, utána a 2. cserére pedig még 26 év
ha nem zörög ne foglalkozz vele....rugós önfeszítős......
AKMT oldal

Karbi,szelepek pdf..ott a vez lánc is.
Elvileg túl lehet feszíteni, az enyémben lassan 80e km van 10 év alatt, ha ennyi idő után fingja el magát és ha az a rossz, kicserélem gyárira és elmegy vele szintúgy 80e-t, akkor nem fogok belerakni manuálisat.

A cbr-nél már elgondolkodtató, mert ott típus hiba, kb. 20e km-ként megadja magát, de van h hamarabb. Ott lehet érdemes vele foglalkozni.
És mi a baj a manuálissal? Nem lehetsz biztos a pontos beállításban első alkalommal?
Az enyémen a fedél kívülről most is így néz ki, mert a gumisapka eltűnt valahová, és okosan egy csavarral oldotta meg valaki
Egyébként e-bay már nézegettem, de új csak manuálisban van, használtat meg nem akarok venni.

http://www.ebay.com/sch/i.html...
És akkor a Doktror úr kérdésével összhangban, hol vetted az újat és mennyiért?