Bírják a strapát, nincs különösebb hibájuk. Nem véletlenül változatlan a blokk lassan 25 éve.
A2-vel már bármelyiket vezetheted, átírás szerintem annyi mint a többi motornál. Számolj rá egy plusz 50 000-et, viszont ha kereskedésben veszed, csak a biztosítást kell megkötnöd rá. Alkatrész van hozzá rendesen jó áron, de ha minden jól megy csak a szokásos viszonylag gyorsan kopókat fogod benne cserélni.
Sziasztok!
Tavasszal szeretnék venni egy Suzuki Gs 500 E-t, és a segítségeteket szeretném kérni.
Mik a gyakori hibái?
2003-2004es évjáratú gépek jó állapotúak?
A2es jogsival vezethetőek?
Mennyibe kerül nagyjából az átíratása?
Alkatrészellátása jónak számít?
Bármilyen plusz információt szívesen veszek!
Köszönöm előre is válaszaitokat :) Széles utat!
Azt a múltkor szelepállításnál lemértem és még határon belül volt bőven, de most így belegondolva, nem tudom, h pontosan mértem-e a 20-at.
A feszítőnek meg simán lehet baja, mint korábban írtam a CBR-en ez pl. típushiba és hasonló, ilyesmi feszítő van benne.
Persze lehet nem is vez.mű lánc hangja van, majd elmegyek vmelyik nap Koncz Antihoz, h hallgassa meg és ha azt mondja h vez.lánc hang, akkor nekiállok szétkapni és kideríteni mi a bibi.
Ja! Szerintem a feszítőnek egy GS-en nem igen lehet baja. Egyszerű mint egy hátra húzós kisautó, mert pont olyan spirálrúgó a feszítő. A múlt hét végén vettem ki, és szerintem jó , csak a láncom van 163-164 mm környékén.
Perik:
Le kell szedni a tankot, meg a légszűrő házat. CSak úgy férsz hozzá a csavarokhoz. Ne a láncfeszítőt nézd meg, hanem vedd le a szelepfedelet és a vezérmű lánc hosszát mérd meg! 20 csap távolsága nem lehet több 158 mm!
HA a jelenlegi futásteljesítményemet veszem alapul, ÉS 80 ezrenként "szokták" cserélni, ÉS valós az óraállása, akkor még van kb. 6-7 évem az első cseréig, utána a 2. cserére pedig még 26 év
Elvileg túl lehet feszíteni, az enyémben lassan 80e km van 10 év alatt, ha ennyi idő után fingja el magát és ha az a rossz, kicserélem gyárira és elmegy vele szintúgy 80e-t, akkor nem fogok belerakni manuálisat.
A cbr-nél már elgondolkodtató, mert ott típus hiba, kb. 20e km-ként megadja magát, de van h hamarabb. Ott lehet érdemes vele foglalkozni.
És mi a baj a manuálissal? Nem lehetsz biztos a pontos beállításban első alkalommal?
Az enyémen a fedél kívülről most is így néz ki, mert a gumisapka eltűnt valahová, és okosan egy csavarral oldotta meg valaki
..de hagyd az Agip olajat...inkább Repsol 10/50 racingot tegyél bele.
A2-vel már bármelyiket vezetheted, átírás szerintem annyi mint a többi motornál. Számolj rá egy plusz 50 000-et, viszont ha kereskedésben veszed, csak a biztosítást kell megkötnöd rá. Alkatrész van hozzá rendesen jó áron, de ha minden jól megy csak a szokásos viszonylag gyorsan kopókat fogod benne cserélni.
Tavasszal szeretnék venni egy Suzuki Gs 500 E-t, és a segítségeteket szeretném kérni.
Mik a gyakori hibái?
2003-2004es évjáratú gépek jó állapotúak?
A2es jogsival vezethetőek?
Mennyibe kerül nagyjából az átíratása?
Alkatrészellátása jónak számít?
Bármilyen plusz információt szívesen veszek!
Köszönöm előre is válaszaitokat :) Széles utat!
A feszítőnek meg simán lehet baja, mint korábban írtam a CBR-en ez pl. típushiba és hasonló, ilyesmi feszítő van benne.
Persze lehet nem is vez.mű lánc hangja van, majd elmegyek vmelyik nap Koncz Antihoz, h hallgassa meg és ha azt mondja h vez.lánc hang, akkor nekiállok szétkapni és kideríteni mi a bibi.
Az is lehet, h sima titing.
Perik:
Le kell szedni a tankot, meg a légszűrő házat. CSak úgy férsz hozzá a csavarokhoz. Ne a láncfeszítőt nézd meg, hanem vedd le a szelepfedelet és a vezérmű lánc hosszát mérd meg! 20 csap távolsága nem lehet több 158 mm!
nem volt sofőröm mára
Azt hittem Te vagy!
Miért vkit fehér bőrruciba láttál?
Téged vittek Fekete F-es Gs-en ma du. fél 6 körül a szentendrei úton a megyeri híd felé haladva?
http://www.dealercostparts.com...
Karbi,szelepek pdf..ott a vez lánc is.
A cbr-nél már elgondolkodtató, mert ott típus hiba, kb. 20e km-ként megadja magát, de van h hamarabb. Ott lehet érdemes vele foglalkozni.
Az enyémen a fedél kívülről most is így néz ki, mert a gumisapka eltűnt valahová, és okosan egy csavarral oldotta meg valaki
http://www.ebay.com/sch/i.html...