Nekem tök mindegy hol találkozunk. Tőlem lehet Esztergom, Tata, de a Shell kút is jó.
Esőruhát viszek, de ataa vhogy rendezd le, h eső ne essen, egyrészt mert utálok esőben motorozni és utána motort tisztogatni, másrészt elég kopott a hátsóm és a vizet már annyira nem szereti. Új gumág megrendelve, elvileg jövőhéten érkezik, de az már most késő.
A GS-eken hátul központi rugós tag van, meg hátul is tárcsafék bár ez sokat nem számít. Szerintem a hátsót még dobfékkel is simán blokkolni lehet. főleg a virsli 130-as gumikkal.
Egy biztos, a Suzukik ha jól bánsz vele tényleg nagyon sokat elmennek.
Jobb.
Egyébké nem ismerem az ER-5 -öket, de annyit tudok hogy a GS léghűtéses (+ olaj az F-eken) , így balesetnél kevésbé sérülékeny. Könnyen szerelhető. Dögivel van hozzá alkatrész olcsón.
Kategóriájában egyszerű és nagyszerű.
Önsanyargatásból.
Úgy akartam hogy mindenkinek jó legyen, látod, szisszafelé már nekünk áll a zászló. Bár szerintem ha 10-es út + M0-zol, úgy is előbb hazaérsz mint mi.
Én szeretnék átmenni az 526-os úton, izgalmas nemrég még elzárt terület vol. Attól függ, hogy itt át tudunk e haladni. Ha nem, akkor kis kerülővel megyünk át. Belefér...
Ha odaérünk Popradba, lerendezzük a szállást, csomagokat lerakjuk, és így könyedebben motorozunk egyet Dobsiná környékén, akár vacsorázhatunk is a tóparton. Nem tudom a szállásunkon van e kiszolgálás, de ha nem beugrunk hazafelé valami boltba. Kerthelység van a szálláson.
Másnap átuggrunk zakopánéba. Nem tudom mit érdemes ott megnézni, de úgy tudom finom sajtjuk van, meg Nadette egyszer említett valami sört is ott...
Mindenesetre így körbemotorozzuk a Magas-Tátrát.
Hazafelé megállhatunk enni Donovay-nál is, majd felmehetünk karcolni a Sturecre. Időpontokat előre nem tudunk, majd ahogy esik úgy puffan.
Esőruhát viszek, de ataa vhogy rendezd le, h eső ne essen, egyrészt mert utálok esőben motorozni és utána motort tisztogatni, másrészt elég kopott a hátsóm és a vizet már annyira nem szereti. Új gumág megrendelve, elvileg jövőhéten érkezik, de az már most késő.
Egy biztos, a Suzukik ha jól bánsz vele tényleg nagyon sokat elmennek.
Egyébké nem ismerem az ER-5 -öket, de annyit tudok hogy a GS léghűtéses (+ olaj az F-eken) , így balesetnél kevésbé sérülékeny. Könnyen szerelhető. Dögivel van hozzá alkatrész olcsón.
Kategóriájában egyszerű és nagyszerű.
miben különbözik pl a kawasaki er-5től?
köszönöm a válaszod! :)
Úgy akartam hogy mindenkinek jó legyen, látod, szisszafelé már nekünk áll a zászló. Bár szerintem ha 10-es út + M0-zol, úgy is előbb hazaérsz mint mi.
Közös indulás szombaton reggel 9 órakor az M2-es Shell kúton. Van ellenvetés?
Első nap
Én szeretnék átmenni az 526-os úton, izgalmas nemrég még elzárt terület vol. Attól függ, hogy itt át tudunk e haladni. Ha nem, akkor kis kerülővel megyünk át. Belefér...
Ha odaérünk Popradba, lerendezzük a szállást, csomagokat lerakjuk, és így könyedebben motorozunk egyet Dobsiná környékén, akár vacsorázhatunk is a tóparton. Nem tudom a szállásunkon van e kiszolgálás, de ha nem beugrunk hazafelé valami boltba. Kerthelység van a szálláson.
Másnap átuggrunk zakopánéba. Nem tudom mit érdemes ott megnézni, de úgy tudom finom sajtjuk van, meg Nadette egyszer említett valami sört is ott...
Mindenesetre így körbemotorozzuk a Magas-Tátrát.
Hazafelé megállhatunk enni Donovay-nál is, majd felmehetünk karcolni a Sturecre. Időpontokat előre nem tudunk, majd ahogy esik úgy puffan.
köszi szépen, legfőképp az angyalodat