Mi mikor kint voltunk Lengyelbe, 4 napot, be jártuk Krakow-Wieliczka-Oswiecim-Zakopane-t. Zakopane-ben érdemes elmenni a piacra, olyan finom sajtokat árulnak....nyam-nyam. Szép helyek!
GS-en cserélt már valaki vezérmű láncot? Igazán az érdekelne, hogy mindenképp szét kell teljesen szedni a blokkot?
Eddig:
Móni, Lovi, FZ6 és párja, te meg én tuti. Tsanyi Dórival és Tattoedangle, meg pár haver még nem mondja biztosra, de jövő hétre kiderül.
Ha kihagytam valakit bocs.
sok volt a lakókocsi, busz stb. Próbáltuk kerülgetni. De volt ahol lehetett élvezni is az utat. Nagyon szép volt az az út.
Sok kép készült arral a szakaszról, sőt vidik is. MAjd vágok össze.
De sajnállak. Itthon pont akkor volt a qrva hideg esővel.
Imádom Horvátországot, rohadt egy szerencsések, hajóval meg 1xrűen csodálatos, a szigetek között hajókázni, sokszor voltam már, de 1xrűen nem lehet megunni, mindig van még hely ahol nem jártál, vagy felfedezel vmi újat. A baj, h már ide jár a fél világ, kőgazdag orosz-angol-amcsi-ausztrá-német stb. pöcs, kibaszott nagy yachtokkal és egekbe felverték az árakat, ráadásul hely sincs a kikötőben.
Sátort hanyagoljuk. Nem sokkal drágább a rendes ágy, sokkal kevesebb cucc, nyugodtabb alvás és kakikálni-fürcsikézni se kell elslattyogni a közösbe.
Ata lesz az élő GPS, de én azért hozok egy gépit is.
A szállást meg nem baj, ha előre lezsírozzuk, mert utálatos motoros ruhában a városban minden sarkon megállni és érdeklődni, h van-é, mennyi-é, hány ágyas-é. Tőlem akár 4 ágyas is lehet felőlem, vagy youth hostel, azok se szoktak drágák lenni.
Egyébként Poprad a cél szállás ügyileg.
Ata tulajdonképpen hányan és kik jönnek?
Egy hete jöttem meg a Horvát túránkból. 2200km volt. Kis 450S teljesitettem. Persze hiba nélkül. Nagyon jó volt az út. 3.4-4.1 közt fogyasztott. Pedig 110-120utazóval nyomtuk, kétszeméllye, mindketten bőrruhába. Hátul Givi E45 és egy 16l tanktáska. Nagyon kényelmes motor. Igazából egyedül még kényelmesebb lett volna.
35-36fok volt árnyékba! aszfalton majd meg döglöttünk. És igy evett 2dl olajat az egész út alatt. Fuchs félszintetikus 10W40 olajból.
Tettem fel képeket, nézzétek meg.
Idővel lesz videó is.
Nemlehet..............a banner ami "állítólag" KO az vidáman pörgeti egy hete a gépet az "új" yuasa meg most KB 7 voltos és még a lidl-s töltő is undorral köpi ki hogy error.
Nem a rekordokból kell kiindulni..., de napi 600kilométeres távokat legyűrve kb egészen addig lehet motorozni nagy élvezettel és kényelemmel míg a pénztárca nem szab határt a motorozásnak. Szerintem a két napra 1000 kilométer teljesen korrekt, ha nem szeretnek hajnalban kelni... második nap még így is korán haza lehet érkezni. Mondjuk ha szlovák paradicsomban akarnának sétafikálni akkor arra nem lesz idő. Arra szerintem egy külön napot minimum rá kéne szánni.
Mi mikor kint voltunk Lengyelbe, 4 napot, be jártuk Krakow-Wieliczka-Oswiecim-Zakopane-t. Zakopane-ben érdemes elmenni a piacra, olyan finom sajtokat árulnak....nyam-nyam. Szép helyek!
GS-en cserélt már valaki vezérmű láncot? Igazán az érdekelne, hogy mindenképp szét kell teljesen szedni a blokkot?