Sajnos ezek a záporok, zivatarok kiszámíthatatlanok mert gyorsan jönnek.
Valamerre viszont el kéne menni holnap, mert ki tudja mikor lesz ilyen jó idő még egyszer hétvégén.
ma is holnap is dolgozom, na de mindegy...
(a "motorozás" megvan , de már ismerek minden kavicsot, ráncot az az aszfalton. annyi a változatosság, hogy 110-zel vagy 120 előzöm a kamionokat, és 2v. 3 db szarvas van az úton iccaka...
Sziasztok!
Karbi tisztítás után a motor gázadásra torpan egy fél/egy másodpercre, majd szépen megy, szépen húz, alapjárat is rendben. Mi állítódott el? Illetve szeretném megtudni, hogy a karbi tetejét levéve a rugó lenyom egy kb 5 cm-es kúpos stiftet. Annak a tetején vannak rovátkák, és egy gyűrű most a középső rovátkában van. Mi történik, ha ezt lejjebb, vagy feljebb teszem? Üdv!
Sötétedéskor elindultam megnézni milyen a vízállás, hát ha még 70cm-t emelkedik (a hozzáértők szerint) az érdekes lesz. Rakpart mentén a lakások pincéi tele lesznek vízzel. A BME reaktorára kíváncsi lennék gondolom jól le van szigetelve, az kb 2 emelet mélyen van.
Pesten meg ilyenkor valahogy kirajzanak az agresszor barom sofőrök... Inkább ki is mentem jó kis gyér forgalmú utakra.
F@sza dolog éjszaka motorozni tök sötétben.
Jut eszembe a bal alsó szárnyas csavar az F-es GS en mit állít? A jobb felső úgy láttam a függőleges pozícióját a csóvának.
Üdv mindenkinek! Tanácsot kérnék! A hét elején, sikeresen kakira áztam a GS-el. Első körben rángatott, majd leállt. Néhány 100 méter tolás után sikerült életet lehelni bele. Haza is karikáztunk. Tegnap elmentem vele dolgozni, ma hazajöttem, minden tuti. Délután az Europarknál megálltam az emelkedőn hirtelen elment az alapjárat. Haza gurultunk, bár a végén már rángatott és ohne alapjárat. Na gyorsan csatlakozókat kipucol, kormány kapcsolókat kipucol, gyertyákat, karbikat átmos, benzinszűrőt rendbe rak. Próbakörnél tűnt föl, hogy akkor kezd el fulladni, mikor eléri az üzemi hőfokot. Lefullad alapjáraton, de pöccre indul is rögtön. Ha meleg alapjáraton odahúzom neki, a fordsz. mérő lemegy nullára a motor meg vagy veszi a fordulatot, vagy "dadogni" kezd. Valakinek valami tipp? Mert a héten még sokat kellene mennem vele. :-( Köszönöm a segítséget!
Nem lehetetlen, nekem autón már sikerült egy párszor. Attól függ mennyire lett ráhúzva. Én úgy csináltam, h csiszolópapírt fogtam mind két kezembe és úgy nem csúszik meg. Próbáljátok meg, ha azzal se megy, akkor szerszám.
Esetleg déllelőtt ha nem végzünk korán.
És ha lehet nem esőben.