Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


én szégyellem magam...
Ez már az oldalán is repedt ,balesetveszélyes,kuka.
Akkor jó!

Mennyit szívtam a hátsó kerék párhuzamossá tételével...egy agyrém.
A rovátkákat már nem is figyelem mert felesleges...
Először a kereket tartó menetes szár és a lengővilla végét hasonlítottam össze tolómérővel, aztán megnéztem a szár és az ovális furat (amibe a kereket lehet előre-hátra mozgatni) távolságát előröl hátulról, aztán ha már ott vannak a jelölések azokat is megméregettem. Mondanom sem kell csupa ellentmondásos mérésem volt. Nincs egy fix pont.
Aztán gondoltam egy nagyot, és a gumi pereme és a lengővilla közti távolság szerint lőttem be. Mentem vele egy kört, frankónak tűnik.
Persze eddig nem volt az mert 2500 km alatt evett annyit a gumiból, mint az előzőnél 5000 alatt. Érzésre nem volt ferde, de úgy tűnik volt egy kis eltérés.
Durva az oldalfala
ja du tették fel.
az ívvel nincs baj kerek a profilja,csak az út pora becsapós
Na ezt tényleg szépen elkoptattad, mehet az elenyészetnek.
Azért köszönöm a képeket!
keresztvágást csináljunk rá ?
Most ez már fent van a motorodon?
Ez /70-es? Igen furcsa íve van, meg az is furcsa hogy majdnem középen van a majrécsík.
Óvatosan vele, ha találsz jobbat olcsón akkor csere, vagy nyugger tempóban koptasd el.
Már késő.
Most egy vasrudat dugok bele és azzal rakom sztenderre. A vicc az egészben hogy az is meghajlott...túl kemény vagyok.
Ez AVON HKM ? Hirtelen Kellett Miaaf...om !
majd langsamme tesztelem
Ja és nekem Avon Roadrider van, nem bízom benne, hirtelen veszti a tapadást, de lehet ez a /80 miatt van.
Ha torzult, akkor úgysem tudod majd visszahajtani és hegeszteni, akkor gondolom le kell vágni, megflexelni és hegeszteni.
Azért, így hogy nem látom, nem merem azt mondani, hogy törd le.
Nekem hátul az van, de /80-as és hát bár a kibaszott puha, nem mai darab... na a véleményem, hogy egy rakás szar!
erik64--köszi a segítséget !
ok. Széle még van, TE el tudod használni azt is !(?) Ha esetleg igényt tartasz rá nem hagyom a szervízbe...
Na sikeresen lezajlott az olajcsere, vagyis félig sikeresen, mert a középsztenderem karja amire rá kell lépni, szépen elrepedt és lehajlott. Fasza anyagból van...
Nem is bírom rendesen visszahajtani, mert a repedéstől torzult, így tuti hogy a jobbkanyarokban leér.
Mit a szart csináljak vele, letörjem aztán majd fel kell hegeszteni, vagy a cső közepébe toljak valamit és úgy erősítsem össze?
Képet lökj a levedlett elsőről...
rétes is kolbász is ?
ha agárdi rétestúra hétfőn, akkor szaporítanám a nyuggerek számát , agárdtól...
és az "AVON"- ról hallott már valaki ?
de nekem végül is mindegy már...
a javított gumim megadta magát a javítás helyén. mákom volt , hogy volt a a szervízben raktáron. meglátjuk mit tud. (22e pííz)
az első 19e .azt hiszem arra is rá kell mennem, mert az is ataaa-s már.
Az eltérő gumival úgy alapból semmi gáz. Az IRC már más kérdés, nem saját tapasztalat, de nagyon nem dicsérték, csúszik, kenődik. Sztem inkább egy jó állapotú használt márkásabb dolog, vagy heidenau. Valaki azt is fikázta, de kevésbé szólták le, mint az IRC-t.
Kinek mi a tapasztalata az eltérő első és hátsó márkájú gumiról?
Valamint az IRC Road Winnerrel kapcsolatban valakinek tapasztalat?
Na már félnyugger...
Június, júliusban meg majd kapaszkodhatok utánatok, mert forgatjátok a Mad Max 4-et.
Sziasztok...
Keresés menube mennék át.
Keresem azt a gs500e hölgy tulajt akivel ma ( május 17 én ) Nagytarcsán találkoztam és kezetfogtunk.Szökésbarna haj ....beöltözve.
Szívesen találkoznék vele.
Én a sárga gs el voltam ...
Help wanted
Sziasztok
Jo hir....
Levizsgázott a gépem.
Köszi minden infót...
Azt hittem az a szombati tervetek