Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Annyit nem egyek hogy gondot okozzon a lánc csere.
Na látod. Az XJ 900 kardános. Úgyhogy csak rendszeres olajcsere kell neki, és remélhetőleg nem fossa össze magát a berendezés.

Nem kellőképpen öreg még ez.. Különben pedig nem is maga a típus varázsolt el, hanem a jelen példány felszereltsége, és a korrektnek tűnő, 110 ezres futásteljesítmény.
Nem tudom..............van neki?


Tudom..............öreg,nehéz és gyenge legyen a fék.
"A lánc meg szerintem ugyanaz"

Ha már itt tartunk, milyen színű a troli kipufogója?
De annyival modernebb,könnyebben kezelhető és tartósabb.A lánc meg szerintem ugyanaz.Az S2-es is 100 alatti lóval rendelkezik.Nálam is kevesebbet eszik.OLyan 5-5,2 körül.
ja, 7 decivel, 1 literrel eszik kevesebbet viszont legalább 2 kilóval drágább.. és láncot is kell rá venni néha. Szóval hány kilométer is a megtérülés?
60 ezer forint átírni , pedig "öreg" és "csak" 90 lovas.

100 ló fölött nem is nézelődök.. mert azokat már tényleg horror átírni (még úgy is hogy némileg olcsóbbak lettek ezek az erős motorok.. nyilván rájött mindenki, hogy eladhatatlanok lesznek ilyen átírási illetékek mellett).
Az inyektoros FZ6-os iszonyat keveset eszik.Inkább olyat mint xj 900-at.
Szerintem vegyél XJ900-t. Hogy ne legyen csöbörből vödörbe.

Szeretném kérdezni, milyen átírási illetékkel kellene számolni az XJ 900-nál, biztos utánanéztél. Már működnek a megemelt díjszámítások?
meleg a blokk, és közel van, félek, hogy ,megolvad
Szerintem tökéletes a műanyag is.Ép pl. benzinkúton vettem párszáz forintért.
gondoltam én is rá, csak fémet nem kaptam még, meg elég pici kell, mert nem sok a hely.....
Ha már benne vagy a dologba,érdemes beiktatni egy kis méretű benzinszűrőt is. Tapasztalatból mondom,hogy simán bekerülnek a kis piszkok a karbiba és ott ugye teszik a dolgukat.
Többet tudsz róla mint én az már biztos.Következőnek majd valamikor talán jó lehet nekem is,de most egy pár év gées.
mert a benzincsapnál a csatlakozók vastagabbak, mint a karbi ill. a tank kifolyójánál lévők. a vastagabb csővel meg az a bibi, hogy a tank kifolyójánál a két cső nagyon közel van egymáshoz, és ha a cső falvastagsága nagyobb, akkor nem mennek fel egymás mellé.

(a két bilincset sem egyszerű feltenni a tank alá...szűk, szorul, erős, ÁÁÁ)
Az XTZ 750 az a ST (SuperTenere).

Vezettem már olyat, nem ért le róla a lábam (ez nem zavart annyira). De a fogyasztás miatt kilőve. Különben kb minden igényem kielégítené, és most van is egy fórumozónak eladó..minap tette be a cserebere topicba.

Annak aki meg tud barátkozni a 6l alá nagyon nehezen szorítható fogyasztással, annak melegen ajánlom.
Nehéz ügy a választás az biztos.XTZ 750?Az utcára is ,viszonylag terepre is jó,mások szerint igazán egyikre se erről megoszlanak a vélemények,de hátha.
Sajnos a motorozás egy különösen olyan téma, ahol b@szni is és szűzen maradni is nem lehet egyszerre. Olyan motor nincs, ami mindenre jó, itt jön be az, hogy mivel kötünk kompromisszumot? Főleg, hogy a pénzügyi keretek igencsak végesek a nagy magyar valóságban...
Nekem 5,5-et is eszik.............meglepi volt.És szedi is a lábát.
Ja, nehéz.

Tetszik nekem sok minden, de az általános anyagi lehetőségeim és a későbbi motorozós terveim együttesen erősen behatárolják, hogy mit lehet, mit nem.

Én alapvetően túrázni szeretek, a lehetőségekhez mérten sokat, így nagyon fontos a fogyasztás a mai benzinárak mellett. AT-ST kategóriájú nagy túra endurók éppen ezért kerültek tiltó listára, mert a 6-8 literes fogyasztás finanszírozhatatlanná tenné számomra a külföldi túrázást. 100-110-es tempónál 5-5,5 literes maximum fogyasztás a plafon, amit vállalok.

Fontos, hogy a következő motor kényelmes utazója magasabb legyen mint a GS-nek (ez alól a jónak tűnő motorok közül csak a DR kivétel.. de egyelőre az áll nálam a sor végén)

Sokkal nehezebbnek tűnik ez mint anno 25 kilowattos papírral jó áron relatív nagy motor venni. Akkor tobzódtam a lehetőségek között
A legolcsóbb GS egy F650-es a hahun 690 plusz reg.Nem ez az árkategória a cél aszzem.
A legolcsóbb africa ugyan 490 de ránézésre is özönvíz+20 évvel ezelőtti.
Utána mély kuss egész 860-ig.Mire át lesz írva felkészítve egymilla lesz.
Megint nem ez a cél ha jól tévedek.

Transalp 370-e től de az megint sírni tudnék hogy néz ki.Megint költeni kéne rá.
Már ha beírják hogy korához képest jó állapot...............ami azt jelenti virágnyelven hogy fosadék,értelesebbek 2000-től 550e de külföldi megint 6-800e mire paper megvan és le van szervízelvbe.
Nehézez.
Valami régebbi bmw nem jön be? Vagy ezek a régi dakaros kinézetű motorok, africa twin pl! De láttam transalpot is már 500.000 ért
nekem akarok beleszólni de.... egyet értek a Zolival sztem is az xj-vel jársz a legjobban, ha tényleg csak ez a három variáció van
de miért?
mondjuk elég érdekes a stílus, kicsit olyan érzésem van, hogy még nem chopper, de már nem naked.