Igen meg van a kerék holnap érkezik.A lánckereket csak azért kérdeztem mert akkor egybe lenne mind a kétt kerék és csak cserélni kell ha arról van szó.A gs féktárcsája miért nem jó az sv felnire?Más a furat esetleg?
Féktárcsa ügyben "kopaszkak1"-et keresd,ő is tag it a SM-om.
(nekem még az sv tárcsa van fenn és csak akkor csináltatok ha a fékpofákat is cserélem,addig meg had kopjon az.
Ja ha beszéltél vele,légyszíves írd már meg mennyiért csinálja.
Nekem bridgestone battlax 160/60 van fenn.Azért/60-at vettem,mert sztem jobban néz ki ha kisebb a gumi magassága"peresebb" és ezzel csak 1 centivel lett magasabb az egész kerék a 130/70-estől.
Sv lánckerék? fogalmam sincs hogy az sv lánckerék hogy néz ki és hány fogas,de miért erőlteted ezt,hisz a GS-ed komplett lánckerék oldali része mindenestől együtt passzol az sv felnibe.
Így nem kell a hátsó lánckereket cserélned...isten ments,mert akkor ugye lánc csere is illő meg még az első lánckerék is.Szóval nem kell sv lánckerék.
Az ebay-t tudom (újfent) ajánlani. Én vadi új tankot vettem 90 dollárért, csak mert van rajta egy 1 cm-es karc, ami szerintem le is polírozható.
Régebbiekhez lehet olcsón is találni használt, de jó állapotú műszereket.
(.co.uk angol, .de német, .com usa, csak mert nem mindíg adja ki a "nemzetközi" találatokat.)
Jó keresgélést!
Megpróbálok valami karcos bontottat, csak a mechanika legyen jó és helyrepofozom
jester0926: Óriási, köszi, itt vannak a szomszédban Most jut eszembe egyszer már beszéltem is velük, korrektek voltak, egy állapotfelmérésre át fogom tolni a gépet
Egyelőre gondolkodom, hogy eladjam e a GS400-asom, vagy megtartsam, de ha megtartom, szeretném közel gyári állapotra visszahozni. Első körben szükségem lenne, egy GS500 műszerfalra, mert most úgy néz ki elölről szegény motor mint egy MZ
Aztán csutka kormány vissza, egy kis fényező munka, szelephézag állítás, a lánccal sem stimmel valami, karbiszinkron , szóval azért lenne munka. Óbuda környékén nem tud valaki egy megbízható és olcsó szerelőt, a kisebb munkákat én is megcsinálom
1 évig volt nála a motort, ezalatt nem nagyon használta mert rövidnadrág polóban elment a drz-jével endurózni, aztán feltekeredett egy fára.
Amikor megvettem a gépet, akkor még lábadozott erősen..viszont kellett neki a pénz a DRZ rendberakására. Az előtte lévő tulajokról nem tudok semmit.. de elbeszélgetnék egy némelyikkel.. rusnya matricák, szétfurkált kipufogó stb Volt mit helyrehozni
OK! Reméljük, jó gazdára talál a paripa; meg nagy kalappal addig is a vizsgákhoz.
Félig off:
szert tettem egy Piaggio Liberty 50 4T robeszra, ma azt bűvöltem. Végre beindult, mentem is vele vagy 15 km-t a lakótelepen. :) Fura a GS után egy ilyen kis pöcsköszörűn ülni, de...
... már hiányzott a két kerék, meg a széles vigyor a képemről.
(nekem még az sv tárcsa van fenn és csak akkor csináltatok ha a fékpofákat is cserélem,addig meg had kopjon az.
Ja ha beszéltél vele,légyszíves írd már meg mennyiért csinálja.
Sv lánckerék? fogalmam sincs hogy az sv lánckerék hogy néz ki és hány fogas,de miért erőlteted ezt,hisz a GS-ed komplett lánckerék oldali része mindenestől együtt passzol az sv felnibe.
Így nem kell a hátsó lánckereket cserélned...isten ments,mert akkor ugye lánc csere is illő meg még az első lánckerék is.Szóval nem kell sv lánckerék.
..vááááá..itt cseszem a rezet..és melózok
Régebbiekhez lehet olcsón is találni használt, de jó állapotú műszereket.
(.co.uk angol, .de német, .com usa, csak mert nem mindíg adja ki a "nemzetközi" találatokat.)
Jó keresgélést!
Megpróbálok valami karcos bontottat, csak a mechanika legyen jó és helyrepofozom
jester0926: Óriási, köszi, itt vannak a szomszédban Most jut eszembe egyszer már beszéltem is velük, korrektek voltak, egy állapotfelmérésre át fogom tolni a gépet
http://kekhold.hu/
Szelephézag állítást úgy tudom, hogy nem vállalnak, azon kívül szinte mindent elintéznek.
Egyelőre gondolkodom, hogy eladjam e a GS400-asom, vagy megtartsam, de ha megtartom, szeretném közel gyári állapotra visszahozni. Első körben szükségem lenne, egy GS500 műszerfalra, mert most úgy néz ki elölről szegény motor mint egy MZ
Aztán csutka kormány vissza, egy kis fényező munka, szelephézag állítás, a lánccal sem stimmel valami, karbiszinkron , szóval azért lenne munka. Óbuda környékén nem tud valaki egy megbízható és olcsó szerelőt, a kisebb munkákat én is megcsinálom
Amikor megvettem a gépet, akkor még lábadozott erősen..viszont kellett neki a pénz a DRZ rendberakására. Az előtte lévő tulajokról nem tudok semmit.. de elbeszélgetnék egy némelyikkel.. rusnya matricák, szétfurkált kipufogó stb Volt mit helyrehozni
Félig off:
szert tettem egy Piaggio Liberty 50 4T robeszra, ma azt bűvöltem. Végre beindult, mentem is vele vagy 15 km-t a lakótelepen. :) Fura a GS után egy ilyen kis pöcsköszörűn ülni, de...
... már hiányzott a két kerék, meg a széles vigyor a képemről.
Az sv lánckereke miért nem jó és tácsaféket kivel csináltassak segítsél.