Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen meg van a kerék holnap érkezik.A lánckereket csak azért kérdeztem mert akkor egybe lenne mind a kétt kerék és csak cserélni kell ha arról van szó.A gs féktárcsája miért nem jó az sv felnire?Más a furat esetleg?
Féktárcsa ügyben "kopaszkak1"-et keresd,ő is tag it a SM-om.
(nekem még az sv tárcsa van fenn és csak akkor csináltatok ha a fékpofákat is cserélem,addig meg had kopjon az.
Ja ha beszéltél vele,légyszíves írd már meg mennyiért csinálja.
Nekem bridgestone battlax 160/60 van fenn.Azért/60-at vettem,mert sztem jobban néz ki ha kisebb a gumi magassága"peresebb" és ezzel csak 1 centivel lett magasabb az egész kerék a 130/70-estől.
Sv lánckerék? fogalmam sincs hogy az sv lánckerék hogy néz ki és hány fogas,de miért erőlteted ezt,hisz a GS-ed komplett lánckerék oldali része mindenestől együtt passzol az sv felnibe.
Így nem kell a hátsó lánckereket cserélned...isten ments,mert akkor ugye lánc csere is illő meg még az első lánckerék is.Szóval nem kell sv lánckerék.
De szar neked.
Motorozósidővaaaaaaaaaaaaaaaannnnn!

..vááááá..itt cseszem a rezet..és melózok
Körbenéztem, egy talán van amit érdemes lenne megvenni, szállítás nélkül 44 dollár
Az ebay-t tudom (újfent) ajánlani. Én vadi új tankot vettem 90 dollárért, csak mert van rajta egy 1 cm-es karc, ami szerintem le is polírozható.
Régebbiekhez lehet olcsón is találni használt, de jó állapotú műszereket.
(.co.uk angol, .de német, .com usa, csak mert nem mindíg adja ki a "nemzetközi" találatokat.)
Jó keresgélést!
Motorblokk-futómű-tank/műszerfal. Kb ezek a legdrágább alkatrészei egy naked motornak.. ebben a sorrendben.
óó apám

Megpróbálok valami karcos bontottat, csak a mechanika legyen jó és helyrepofozom

jester0926: Óriási, köszi, itt vannak a szomszédban Most jut eszembe egyszer már beszéltem is velük, korrektek voltak, egy állapotfelmérésre át fogom tolni a gépet
Csillaghegyen a Kék Holdas srácok jó munkát végeznek.

http://kekhold.hu/

Szelephézag állítást úgy tudom, hogy nem vállalnak, azon kívül szinte mindent elintéznek.
hát sztem borsos lesz. 100 euro alatt nem hiszem hogy fogsz normálisat találni
A fő kérdésem az lett volna, hogy mennyiért lehet szerezni kb egy műszefalat?
Sziasztok!

Egyelőre gondolkodom, hogy eladjam e a GS400-asom, vagy megtartsam, de ha megtartom, szeretném közel gyári állapotra visszahozni. Első körben szükségem lenne, egy GS500 műszerfalra, mert most úgy néz ki elölről szegény motor mint egy MZ
Aztán csutka kormány vissza, egy kis fényező munka, szelephézag állítás, a lánccal sem stimmel valami, karbiszinkron , szóval azért lenne munka. Óbuda környékén nem tud valaki egy megbízható és olcsó szerelőt, a kisebb munkákat én is megcsinálom
25 év alatt volt ideje..
Akkor ez a motor már mindent megélt... Szerencsére már jó kezekben van/lesz. Jó kis gép ez, ha nem lenne már egy GS-em, lehet, hogy rámozdulnék. :)
1 évig volt nála a motort, ezalatt nem nagyon használta mert rövidnadrág polóban elment a drz-jével endurózni, aztán feltekeredett egy fára.
Amikor megvettem a gépet, akkor még lábadozott erősen..viszont kellett neki a pénz a DRZ rendberakására. Az előtte lévő tulajokról nem tudok semmit.. de elbeszélgetnék egy némelyikkel.. rusnya matricák, szétfurkált kipufogó stb Volt mit helyrehozni
Tényleg, az előtted levő gazdájáról mit lehet tudni?
Az előző gazdája is hülye volt.. csak máshogy
Hasonlóan kattant, mint a mostani gazdája. ;)
Ha megveszi biztos jó kezekbe kerül. Krétára akar menni vele
OK! Reméljük, jó gazdára talál a paripa; meg nagy kalappal addig is a vizsgákhoz.

Félig off:
szert tettem egy Piaggio Liberty 50 4T robeszra, ma azt bűvöltem. Végre beindult, mentem is vele vagy 15 km-t a lakótelepen. :) Fura a GS után egy ilyen kis pöcsköszörűn ülni, de...

... már hiányzott a két kerék, meg a széles vigyor a képemről.
milyen gumi van neked fent /márka/ és miért nem 160/70-es.
Az sv lánckereke miért nem jó és tácsaféket kivel csináltassak segítsél.
Nekem is van még lábtartó szettem, ha kell valakinek! :) Akár külön-külön is.
Tudom emlékszem rá én is.