Tudom, hogy nem véletlen. Az emberek amúgy se nagyon mernek ilyen öreg motorokat megvenni, mert könnyen rá lehet költeni többet, mint a vételára és persze egy ilyen idős gépnél sose lehet tudni, mikor mi döglik meg rajta. Még akkor is, ha egyébként karban van tartva.
Aki meg ilyen motorokra vadászik, az ezzel tökéletesen tisztában van és ennek tudatában veszi meg.
Átírás 58
Két gumi 60
Fém fékcső 20
Olaj, + szűrő 20
Fékbetét 20
Láncszett (?) ha kell az legalább 45
Dobozszett istentudja mennyi.. ideiglenesen 2 hengertáska 12ezer
Elmenni érte oda vissza 25
Teló szét össze 30
(a számok hozzávetőlegesek, de nagyjából fedik a valóságot)
Ez így nem kevesebb mint 265 000 forint. Szóval ez legalsó hangon is 500 ezer forintos fejes lenne az ismeretlenbe.
Na ez a másik. Mióta áll? Évek óta.. 4-5 biztos. Ami sokat állt azzal az elején mindig gond van. 200-ért elhoznám.. mert rá kéne még dobni legalább 200-at, hogy el merjek indulni vele egy 5ezres túrára. Meg át is kéne írni.. az is van vagy 70ezer forint
Láttam már. FR cikkben is volt. Bár akkor még 100zal drágábban kellették. Kár hogy kopottas a matricázása.. meg nincs rajta gumi. Elgondolkodtató különben. De csak ha van cash, és a GS meg nincs
Vagy ha nem,kicseréled olyanra amilyenre szükséged van.