Ma szántam rá időt és szétszedtem a karburátort.
Egy bolhafing nem sok de még annyi kosz se volt benne.
A levegő állító csavarhoz nem merek hozzányúlni.
Ezek után már tényleg nincs más lehetőségem ,irány egy szerelő.
A múltkor kicseréltem a váltórúd szimeringet mert szivárgott.
Azóta mentem vele kb 500km-t,de sajnos az olajfogyasztás megmaradt. (Motul 3000)
A MIN. fölött van 2-3mm-el az olajszint.
Úgy látszik 1000 gs-böl 1el van gond,az is az enyém.
Az olajat 0-km óta szereti eszegetni,de néha már inkább zabálja.
Volt rá példa hogy 1700.km alatt bezabált egy litert.
a., 2 embernyi voltam alapban....plusz néha utas...plusz a kb 30kg málha a túrákon:-) Szóval nem csodálom, hogy a hátsó teló legyengült
b., a feszszabályzó szált el.....
Ezeken kívül semmi gondja nem volt a Gs pacimnak.
De ezen a napon OTT VOLT:-))))
Emlékeztek veteránok:-)))
Sok Gs volt egy rakáson:-))
Amúgy meg a légszűrőház jobb oldalon van egy csomó szám,abból tudja a szerelő,hogy melyik GS mit takar!Egy fehér festékpötty jelez a nullákban valamit!
Ne kérdezd, hogy milyen, de ez egy kombináció!
Az a lényeg,hogy a HF3503 a fojtatlan,mert itt nincs szűkítőcső benn .De szerintem ezt a gyártók-forgalmazók is összekeverik.
Pinkmotors pl. tavaly nekem is a 3501-et küldte,mert évjárat után azt dobta a gép!
94-es EU gyártás!
sziasztok, tud valaki Velencében olcsón szállást?szezonon kivül mennénk valamikor hatan heten Velencébe, ott szálljunk meg szerintetek vagy érdemesebb pár kmerrel arrébb 1 kisebb városkában? Velencéből insulva melyik tengerpartot érdemes megnézni? olyan kellene ami közel is van meg szép is :) előre is köszi :)
A 3501 és a 3503 között a beszívó nyílás a különbség, a fojtotthoz (25kW) való az, amelyikben egy hosszabb cső nyúlik be a szűrőbe. Nekem anno ilyen volt benne, a fojtás kivétele után viszont tényleg visszafogta a gépet, a cső nélkülit belerakva egyből fincsi lett. Most hirtelen viszont nem tudom, melyik-melyik... Majd minden motorosboltban van, max rendelésre, de én legutóbb pl. a zsu.hu-n vettem, akciós volt.
Nekem 80e körül erősödött. Akkor lett kivéve a fojtás...
Cipő téren nekem is a túramárkák váltak be, 5-10 évet simán bírnak. Viszont nézegettem, hogy munkavédelmi cipőkből vannak már bőven vállalható és divatos cipők is, ráadásul jóval olcsóbban, mint a nagy márkák, és szerintem tartósabbak is.
Abban kérném a segítségeteket, hogy a '91-es évjáratú GS-emhez melyik légszűrő típus való? A Hilfofiltro katalógus alapján a GS500 E 1988-2002-es modelljéhez két fajtát is ír:
- HFA3501
- HFA3503
A motortípus/alvázszám GM51B [...]
Van valami bejáratott beszerzési forrás? (Elsősorban Pesten érdekelne.)
nem minden esetben igaz 1200ft a posta és így is megéri onnan rendelni ha itt nincs pl:a pestitől próbáltam rendelni Motul 300V 5W40es olajat de sajna nem tudott hozni a Motultól azonnal kb 2hetet kellet volna várnom viszont a másiknál volt 4liter így azt rendelem meg
La sportiva meg a Garmont az a Mountexből (túra cuccok) van, a Merrell, az most passz, valami cipőboltból,a Niket nike boltból, a levi's-t meg playersroomból szoktam venni.
Am ha mindet nem is, de nagyrészét lehet kapni a premier outlet centersben is.
Amikkel én maximálisan meg vagyok elégedve az a Merrell (5+ éves), Garmont (4 vagy 5 évig használtam..) , La Sportiva (7 éves, még kb másfél évet kibír) márkák. Am a Nike és Levi's cipőkkel (nem mindegy azért melyik modell..) is meg vagyok elégedve. (5 éve kifogtam napi akcióban 7ezerért (22helyett) egy Nike considered tiempo csukát..az eszméletlen mennyire elnyűhetetlen, talpa kopott, am mint amikor fél éves volt)
Ma szántam rá időt és szétszedtem a karburátort.
Egy bolhafing nem sok de még annyi kosz se volt benne.
A levegő állító csavarhoz nem merek hozzányúlni.
Ezek után már tényleg nincs más lehetőségem ,irány egy szerelő.
A múltkor kicseréltem a váltórúd szimeringet mert szivárgott.
Azóta mentem vele kb 500km-t,de sajnos az olajfogyasztás megmaradt. (Motul 3000)
A MIN. fölött van 2-3mm-el az olajszint.
Úgy látszik 1000 gs-böl 1el van gond,az is az enyém.
Az olajat 0-km óta szereti eszegetni,de néha már inkább zabálja.
Volt rá példa hogy 1700.km alatt bezabált egy litert.