Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Motorom is viszi magának a benzint!Csak az a gond, hogy nem veszi magának!
Nekem a reklám jut erről eszembe:
"A macskák fiszkászt vennének!"
Há vegyenek, én nem tartom vissza tőle őket.
Én lovaskocsikon szinte mindig azt látom, hogy a lovak a saját takarmányukat szállitják
a világ metántermelésének (üvegházhatás) jelentős részét (kb a harmadát!) a kérődzők okozzák, úgyhogy vigyázni kell az ilyenekkel is (bár a ló pont nem az, de a tehén igen)

egyetek sok marhahúst és így védjétek a Földet
Akkor már lovasszekér... A fűnél nincs zöldebb energiaforrás...
Gőzmozdonnyal kell szállitani Annak nem kell benzin
a benzinhez is kell némi logisztika...
De a szenet ki kell szedni a földből, és el kell vinni egy erőműhöz, és ahhoz pedig benzin kell, vagy még több elektromosság... Ördögi kör ez...
Ez tiszta sor, értem! De úgy tudják tálalni, mintha ......
csakhogy az erőművek (normál hőerőmű) hatásfoka kb másfélszer jobb, mint egy autóé/motoré, ergo a fűtőanyag harmadát nem égeted el, és így kíméled a környezetet
Nem kő izgulni !
EZ SEM jut el a sorozargyártásig !
/lásd :feltámasztott Pannónia , Danuvia mkp-ok /
a "környezetkímélő delej"-termeléssel egyetértek veled
Elég drága álom!
Viszont nagyon tetszik a környezetkímélő mivolta! Ezek szerint az otthoni áram "csak úgy van", azt nem erőműben, környezetet szennyezve állítják elő!
egy újabb magyar "álom"...
http://www.origo.hu/auto/20110...
szia megvan még a sendád? szeretném kipróbálni
Neked szerintem más lesz, vagy nem annyira komoly, mert nekem minden fordulaton csattogott nagyon erősen, folyamatosan. Nem is mertem vele menni úgy.
Vezérműlánc tud olyat csinálni,hogy alapjáraton elér valamit és néha csattan!Ez akkor van,amikor megnyúlt,vagy a feszítő ment el!
sajnos nem vagyok itthon:( pedig nagyon jonak igérkezik...
Lehetséges, hogy szombaton mégis tudok menni a szombati szezonnyitó budapesti gurulásra!
szezonnyitó gurulás
Valaki még innen?
Bandras!

Milyen csattogós problémád volt?
Nekem is csattog egy bizonyos fordulatszámon (1500-1800) és nem tudom mi a baja, a szerelő se tudott mit mondani rá....
15 ezer volt a gyűrűszett és kb ugyanennyi a tömítéskészlet, 4 ezer kb a dugttyú hornyainak átmunkálása és kb 3 -4 ezer a 4 henger hónolása.
De én akkor a hengerfejet is felújítattam, csak sajnos használt szelepet raktam bele és ez lett később a veszte.

A gyári gyűrűszett 16 ezer volt azt 4 el szorozva nem tudtam megvenni, de a GS nél mindenből fele annyi kell és érdemes a gyárit venni, mert amúgy sem eszik gyárilag az olajat, jók a Suzukik olajfogyasztásra.
Szóval én ezt tenném a helyedben:
-szétszedni és megnézni a hengerfejet, gyűrűket hengereket és max mindent cserélsz:

- 2 szer 15 ezerért vennék gyűrűket.(de lehet hogy olcsóbb ! a Suzuki nem húz annyira le)
- kb 5-6-7 ezer a hengerfejtömítés.
- kell 4 db szelepszárszimering (piti összeg)
-szelepfészkeket becsiszoltatnám átnézetném, hengerfejet síkba maratnám ( ez nem tom mennyi 10-20 között van max)

és így tuti nem eszi majd az olajat, csak akkor van baj ha pl végzetes hengerkopásokat találsz vagy nem tom, szal inkább télen kezdj neki szép nyugalomban és addig is Botond, dízelolaj, finish meg a többiek, mindegy csak szinten legyen az olaj!
Én itthon Zalában fél literes pepsisüveg olajtartalékkal, nagy úton meg egy két literrel indultam útnak. Az utolsó évben 18 liter olajat evett meg, tescosat ne vegyél mert azt eszi nagyon. Attól ne félj hogy emiatt cserben hagy a vas nekem sem tette , inkább felújítás után kell figyelni a járatásra.
Remélem segítettem
Én mondtam!
Megoldódott a csattogás probléma. Vezérműlánc feszítőpatronja ment tönkre és a laza lánc okozta a csattogást.
Az olajfogyás rejtély maradt, nem füstöl, nincs semmi baja holnap hazahozom, lecserélem az olajat aztán meglátjuk hogy az új olajat is eszi-e.
és egy ilyen mennyibe fájt?
Az olajfogyasztás nekem régen a Z 650-en nagyobb volt: 2 dl / 100 km de autópályán csőgázon fél litert is benyelt egyszer.
Én egyszerűen rágyűrűztem a 30 éves dugókra Suzuki Alto gyűrűket (bemarták és uj hornyok lettek, mert pár tizeddel szélesebbek voltak a gyűrűk) és meg lett hónólva a henger mert a szaki szerint még jó volt.
a dogattyú olajáteresztő furatai is ki lettek fúrva nagypbbra (tele volt kokszal, nem is funkcionált) és így 5000 km alatt 1-2 dl olajfogyasztásom volt de az is az utsó 1000 km-en amikor már fáradt az olaj.

Szóval : gyűrűzés az olcsó megoldás, fúrás a drágább !
Mindegy melyiket. Egyformák...
Javaslatom, Jesolo környéke, onnan hajö! Jö utat!
Megabrutálgigalájk! Magyarul, na!