Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na.... még a végén átköltözik a NYOMATÉK is...!
Hű, akkor jó, ha te is ezt használod.
Kíváncsi leszek, meddig bírja az akksim, mivel tavaly 2 hét állás után már nem indult a motor, rá kellett tölteni.
Mondom Én, hogy Ő volt!
Nézd meg az adatlapomon a telefonszámot és kérdezz rá ha gondolod!
nekem ennyi a gyári független a személyektől
Sziasztok!

Ma indultam először útnak a téli pihenő után és szomorúan láttam, hogy az első gumim elég kopott, repedezett...
Hátulra pirellit tettem tavaly ami eddig jónak tűnik, bár szerintem egy kicsit gyorsan fogy, eddig 4500 km van benne és szerintem félúton járok... Párszor elfékeztem magam de azért ez nem jellemző.

Előre is sport deamont tennék: tud valaki Bp környékén olcsó helyet? (eddig 23 volt amit találtam, kicsit soknak érzem, de persze lehet hogy ez a reális)

Köszönöm a segítséget,

viktor
Ja ja.....De mi hazafelé mentünk, és csak azt néztem, hogy Xenon, bandit, doboz......meg hogy egyedül van. Azt itt láttam, hogy Anika is veled volt.....
Ennyi a gyárid?


A 650-es banditnál 2,5 elől 2,5 hátul.....egyedül
2,5 elől, 2,9 hátul......2 személlyel
Nekem ugyan ez van már 3 éve......

Tökéletesen müxik......
Annyi az egész, hogy 1 óra (1,5) és kész a töltés.
Vagyis nem szabad rajta hagyni egész éjjel.
De ez meg a Bandit akkuján rajta is van. Gs akku se sokkal másabb - csak ott szedd ki a kupakokat a biztonság kedvéért
A túloldalon már elszóltad magad, hogy állatkertben!
Ráadásul összetévesztesz a Dawntezzel!
Sziasztok!

@all: köszi az utazótempós, guminyomás javaslatokat!

@Blue_devil: a lábtartóig döntögetés még odébb van, még csak most barátkozom a géppel. :) Meglátom, hogy a lánckerék elég lesz-e, de gyanítom, hogy igen. 110-nél többel nem nagyon mennék tartósan. (Szélvédelem zéró, kényelmetlen.)

Jelentem, hogy a Balatonalmádi-Alsóörs-Felsőörs-B.füred-Tihany útvonal feltérképezve, bejárva. :) Ma voltam Tihanyban még kerülni egy rövidet utolsó nap, nagyon jó idő volt, meg az úton se voltak sokan. Kár, hogy nem volt hosszabb a hétvége, még teszteltem volna a kicsikét. :) De előbb még Pesten kell találni garázst, mert a szabad ég alá azért nem állítanám ki, ha nem muszáj.

Az elmúlt pár napban kb. 150-200 km-t tettem bele; ez alapján tényleg a 100-110-es utazó lesz a kényelmes. Akkor még nagyon hasalni se kell és a motorban még van tartalék is. A végsebességét még nem próbáltam, eddig (óra szerint) 150-nél hagytam abba, de még bőven ment volna... A fogyasztását nem tudom, hogy alakul, majd meglátjuk.

nekem nem ér a nevem!
lám a láma kit látott ma?
És mi hol?
Nekem alapban is többet evet - és egy szervíz se találta meg az okát.
Vagyis míg a GS elmegy 3,6-4,2-vel addig nálam 4,8-5,6 volt a zabika.

Autópályán viszont simán megette a 6,5-öt is.....


PLUSZ!
Autópályán szerette csipegetni az olajat is egy amolyan 0,8-1dl/100km-en
Ez hol?
És Én kivel?
Verpelét?
hogy érted hogy sokat evett autópályán? nekem 140-él sem evett többet mint máshol sőt mivel nincs váltogatás pályán azt hiszem még kicsit kevesebbet is evett így tartós 7.000 fordulaton
A motort lábtartóig lehet dönteni.....ezzel nincs gond.
Én mindig azzal megyek - mármint nyomással - sőt! Mivel ugye nem egy nádszál gyerek vagyok, így kicsit többel is, de kevesebbel, mint amit 2 személyre ír.


GS utazója?
Nekem 25kw-os mocim volt......
100-120-al járkáltam.....
Autópályán 130-140, de ott már szeretett enni DE NAGYON:-((

A lényeg, hogy 6-7000-res fordulatnál többel ne nagyon járkálj
VAGY!
Cserélj lánckerekeket......kisebbre-nagyobbra, így az áttételt tudsz variálni....vagyis kisebb fordulat, nagyobb sebesség....vagy fordítva.
Az még hagyján, de kivel?
Igen, az első kép megfejtve! De a második?
Péterke
A mai hol jártunk feladvány: