Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali !
Vett már valamelyikőtök Lidlis esőoverált? Nem tudom mekkora méret lenne jó.
Én 183 centi 80 egypár kiló vagyok és fűzős bőrnadrágom, 43 as katonai bakancsom van és szeretnék belelépni bakancslevétel nélkül az esőruhába...
volt XXL , meg L méret még tegnapelőtt a boltban, csak ugye nincs fülke ahol megpróbálom.
Az XXL mekkora, megvehetem szerintetek?
köszi,na majd nézek egy kapcsolási rajzot,bár nekem van benne imo. gyárilag.
én az Interátban vettem a motoromat és akkor Castrol és Motorax volt de lehet hogy már van Motul is.Hívd fel és kérdezd meg
A felszerelés menüpont alatt van, a riasztók.
Igen, ez az, és mellette van egy négyes, kupakkal. Abban van a gyújtásmegszakítás rövidrezáró dugója.
Én ezt szoktam:
SPY
http://www.kelomotor.hu/frame....
Na én is az 5100-ra gondoltam. Csak nem tudom, h melyiknél van. Meg gondolom a szervizdíjak is szabadárasak.
Jó a motul 5100.
Nekem meg ebben a szezonban lassan meglesz az első 1000 km. Bár tegnap helyenként le akart minket szedni a szél a DL-ről, de nagyon jó időnk volt.
Nem tudjátok véletlenül, h a vprémi Nívóban vagy a bicskei Interatban milyen olajat használnak köt. szervizkor? Nemrég láttam a Suzuki honlapján a Motul akciót. Nekem szimpatikusabbnak tűnik mint a Castrol. Bocs, h újra előhoztam az olaj-témát.
nemfélek,nemfélek
Sor4 kell!
Így is lehet fogalmazni.
Azt tudni kell, hogy hozzám novemberben került a motor, az előéletéről nem tudtam semmit azon kívül, hogy dajcslandból hozták és kb. 3 évet állt.
A szokásos "téli karbantartáson" kívül (olajcsere, teletankolás, akku töltögetése) mást nem csináltam rajta, a karbielállítás vszeg az előző tulajok (vagy egyszerűen az idő) műve. Majd apránként összeáll a kép...
hát, ezt eleve bebukta a srác!

Nekem csak a Volános külső ami riaszt.
Chopperros?

Édes kicsi tündér virágszálam, eszem azt a zsenge kis szárba szökkenő lelkedet!

Pattanj fől egy akármilyen sportmotorra, én ráülök egy nagypapás DL-re és nyomunk egy karikát mondjuk a Mecsekbe! Vagy Pesten a belvárosba akárhol........
A gondos téli karbantartás
Sziasztok!

Ma megvolt az idei első tekergés a motorral. :) Könnyen ébredt a téli álmából, csak még kicsit "taknyos" szegénykém. Valószínűleg az alapjárat lett eltekerve, mert hidegen, szívatóval stabil 2-3000-es alapjárat van, de melegen nem esik vissza. Lámpánál, stop táblánál stb.-nél állva 3000-en "üvölt". A gázbowden nem akad, a szívatóval sincs probléma. Lehet, hogy falsot szív vagy koszos a légszűrő, karbi... Majd megnézi valaki hozzáértő és remélhetőleg meglesz a hiba forrása.

Amúgy GS rulez. :)
Ezres SV szóba sem jön?
Kihívás lenne az biztos.
nem lehet, hogy csupán éretlen?

Komolyan így gondolom. Fiatal vagyok még hozzá , ilyet majd a csopperos korszak előtt veszek, szigorúan nyugdíj előtt. Amúgy szép és jó motor csak nem a stílusom.

Úgy néz ki meg van a GS utódja, de erről jövő héten bővebben nyilatkozok.
na ezért használok az autómba 5w30ast a motorba meg 5w40est
szerintem ez azért esett el mert ahogy nézem szalon motor volt és agyon volt biztos szilikonozva a gumi amúgy nem kell félned az új gumitól ész vele 100-200kmert és szépen lekopik.
csak azért kérdezem mert a Gixerben is az ülés alatt van egy csati 2 pólusú amiben egy állandó 12V van. akkor ez az?

2.kérdés:és milyen riasztót szerelhetek be?
Én is ismerek egy-kettőt, akik a kanyarokban simán körbemotorozzák a műmájereket a DL-el !
Az, hogy ebben a 2 csatiban benne van az összes madzag, ami egy riasztó bekötéséhez szükséges, kivéve az indexeket, mivel az úgyis ott van hátul!