Tehát így néz ki az én akksitöltőm.
Motorhoz is ajánlott az ábrája szerint. Most töltöttem rá az akksira.
Szerintetek megfelelő a készülék motoros szempontból?
használd mindig a gyári guminyomást max ha Hringezel vagy valahol pályázol akkor egy 0,5-1 bárral kevesebb nyomás kéne én utcán a gyári nyomással megyek 2,5elől 2,9hátul de a tiedet nem tudom,nézd meg a gépkönyvben vagy a motoron
Beöltözve kb. 75kg vagyok, ezt 140-nel még kényelmesen viszi a GS. Fölötte viszont már nem tanácsos huzamosabb ideig menni. Mondjuk nekem a burkolt verzió van, amin tűrhető a szélvédelem, a csupaszon sztem a 140 már nem túl élvezetes.
a 140kmh@6800rpm mázsás lovassal már sok volt neki vagy nekem huzamosabb ideig ma, mert az oldal/szembe szél komolyan toszogatott. Ellenben olyan 110-es átlagot hozva 4.8-as fogyasztást értem el, ami a fentiek tekintetében nem rossz.
Azért a lábtámasz az felhajlik!
A középállvány viszont le-le éreget mindkét oldalon!
Én el is koptattam annyira, hogy már alig állt meg rajta a kis GS!
Az enyém 5000-es fordulatnál kicsit rezonált, az kb. 100-as tempó volt. A fogyasztása 110-nél még jó volt, és nem erőlködött. Szerintem a 110-120-at még szereti erőlködés nélkül.
Ha fel is rakom, elsőre biztos nem kanyarvadász módban fogom tesztelni. Mondjuk az se feltétlen jó, ha kb. lábtartóig dönthetném, mert ha a lábtartó is fennakad, sanszos, hogy zakó a vége. Szóval elsőre tényleg nem árt egy kis óvatosság.
Ilyen 10-15 fokos időben már a gyári guminyomással mentek vagy még kevesebbet fújtok bele?
A GS-eknek mi a kényelmes utazótempója/fordulatszáma, amit mondjuk autópályán/országúton tud tartani és nem hajtom szét?
Az történt, hogy a mai tekergéssel kb. 1040 km van a DL-ben. Holnap is lenne kedvem (meg időm is szerencsére) menni vele. Mennyire számít ez garancia szempontjából? Pl. ha 1200-1300-nál van az első szerviz, vagy inkább ne kockáztassam?
A szervizfüzete a garázsban van, de már ittam, így nem merek kimenni érte , de lehet, h nincs is erre vonatkozó utalás benne...
Szép színes egy ország vagyunk, hogy a Szahara népe is nálunk gyűjtöget... Jó túrázást Nektek holnapra. Kerestem az akmt-s honlapon a fórumot (néha beleolvasgatok), de nem találtam. Eldugtátok?
Bérbee?
Az volna szép, ha mi is vennénk egy-két műszert, és megkülönböztető jelzés nélkül gyorshajtó vagy szabálytalankodó sünökre vadásznánk. Az is van bőven.
Egyébként tényleg normálisan közlekedtünk, meg mindig úgy szoktam. De az ilyen nagyon el tudja rontani a napomat!
Miután az egyik cibris haverom leszakadt rólatok, Keszthelyen találkoztunk. Én Sümeg felől jöttem, Zalaszántó irányából. A rekettyés közepén ARANY Peugeot 307! forgalommal szemben mért.
1., Ez egy kihalt útszakasz, főleg ma, de mégis...
2., Itt már kiadták bérbe a mérést!?
Vigyázzatok, mert Zalában már akár babakocsiból is lőhetnek ezek szerint...
Ide is beírom, nehogy valaki már a szezon kezdetén rosszul járjon.
Ma a Balaton kerülős túráról hazafelé (Szfvár), miután szétszakadozott a csapat, Szabadbattyán előtt jópár autó követett egy mikrobuszt. Talán Opel lehetett, zöldes színű, kb. 70-nel ment. Szépen megelőzgettem őket, közben 70-es tábla, majd hirtelen település kezdete. Rögtön fékeztem is előtte, de valószínűleg túlléptem a megengedett sebességet. Nagy a gyanúm, hogy sünök voltak és mértek. Csak későn kapcsoltam.
tessék: A bandit ennyire dönthető "üresben"......
ÉS? A körforgalomba nekem már volt, hogy leért......hiszen beül a hátsó rugós tag, az egész motor lejebb van a plusz súly miatt....stb
De ez még nem is lenne nagy gond.
Én se szórakozok vele, mert nem vagyok egy kanyarvadász, vagyis a majrécsíkom mindig megvan:-)
ÉS? Nekem ez így jó.
De esetedben az egy kb. fél collos cső lehet.
Ha elcsúszól akkor szó szerint a blokkra hajlítja magát.
Ez még jó lehet, de ha meg is nyomja, akkor az egész blokkfedél berepedhet.
Ha erre járna NYÚL, akkor kérd meg, hogy ha van róla kép, akkor tegye be neki mennyire ment szét az Őrségi túrán. Pedig ahogy emlékszem nem is mentek gyorsan. És az ővé 3 pontos!
(mellesleg egy hasonló miatt halt meg tavaly a Mátrába a rendőrcsóka is.......neki is leért az alja.....és kiemelte a motor elejét. - erre most jöttek rá.....2-3 hete tele volt vele a net)
Hát, nem túl bizalomgerjesztő, amit írtál. Majd kipróbálom helyben, hogy meddig lehet dönteni, de ha tényleg veszélyesebb ezzel a csővel, mint nélküle, akkor fel se rakom.
Köszönöm a figyelmeztetést, kezdő nagymotorosként jól jön minden praktika... :)
ps.: lehet, hogy az előző tulaj/gyártó is ezért passzolta el, mert balesetveszélyes. (ma már semmin se lepődök meg)
Nem is rossz a tipp, én is valami hasonlóban törtem a fejem. Reméljük menni fog, nagyon mehetnékem van már:), bár ez a szombat leszámítva hogy nem értem haza nagyon jó volt:). THX még egyszer!
Ja, értem már! Ez a jobbik eset, valami kemény acélt (pl reszelő szára, vagy egy 3szög-reszelő vége) le kellene köszörülni (flex is jó) egy 3 vagy 4szögalapú gúlává ("piramis"), a lényeg, h jó kemény, éles sarka legyen. Ezt belenyomni a gyertya megmaradt hüvelyébe (finoman lehet kalapáccsal is), a lényeg, hogy szoruljon benne, és annál fogva kihajtani. Így forgácsolás és bontás nélkül otthon is kiszedheted a maradékot. :)
de majd megmondja ő a tutit.
A kis GS renoválás alatt! Nincs valakinek elfekvő kormánya?
átvenném némi ellenszolgáltatás fejében. :)
Motorhoz is ajánlott az ábrája szerint. Most töltöttem rá az akksira.
Szerintetek megfelelő a készülék motoros szempontból?
A középállvány viszont le-le éreget mindkét oldalon!
Én el is koptattam annyira, hogy már alig állt meg rajta a kis GS!
Ilyen 10-15 fokos időben már a gyári guminyomással mentek vagy még kevesebbet fújtok bele?
A GS-eknek mi a kényelmes utazótempója/fordulatszáma, amit mondjuk autópályán/országúton tud tartani és nem hajtom szét?
A szervizfüzete a garázsban van, de már ittam, így nem merek kimenni érte
Szép színes egy ország vagyunk, hogy a Szahara népe is nálunk gyűjtöget... Jó túrázást Nektek holnapra. Kerestem az akmt-s honlapon a fórumot (néha beleolvasgatok), de nem találtam. Eldugtátok?
Ozorán nagyon figyeljetek a busmanokra!Szeretnek gyűjtögetni.
Az volna szép, ha mi is vennénk egy-két műszert, és megkülönböztető jelzés nélkül gyorshajtó vagy szabálytalankodó sünökre vadásznánk. Az is van bőven.
Egyébként tényleg normálisan közlekedtünk, meg mindig úgy szoktam. De az ilyen nagyon el tudja rontani a napomat!
1., Ez egy kihalt útszakasz, főleg ma, de mégis...
2., Itt már kiadták bérbe a mérést!?
Vigyázzatok, mert Zalában már akár babakocsiból is lőhetnek ezek szerint...
Ma a Balaton kerülős túráról hazafelé (Szfvár), miután szétszakadozott a csapat, Szabadbattyán előtt jópár autó követett egy mikrobuszt. Talán Opel lehetett, zöldes színű, kb. 70-nel ment. Szépen megelőzgettem őket, közben 70-es tábla, majd hirtelen település kezdete. Rögtön fékeztem is előtte, de valószínűleg túlléptem a megengedett sebességet. Nagy a gyanúm, hogy sünök voltak és mértek. Csak későn kapcsoltam.
http://tv2.hu/tenyek/cikk/buko...
tessék: A bandit ennyire dönthető "üresben"......
ÉS? A körforgalomba nekem már volt, hogy leért......hiszen beül a hátsó rugós tag, az egész motor lejebb van a plusz súly miatt....stb
De ez még nem is lenne nagy gond.
Én se szórakozok vele, mert nem vagyok egy kanyarvadász, vagyis a majrécsíkom mindig megvan:-)
ÉS? Nekem ez így jó.
De esetedben az egy kb. fél collos cső lehet.
Ha elcsúszól akkor szó szerint a blokkra hajlítja magát.
Ez még jó lehet, de ha meg is nyomja, akkor az egész blokkfedél berepedhet.
Ha erre járna NYÚL, akkor kérd meg, hogy ha van róla kép, akkor tegye be neki mennyire ment szét az Őrségi túrán. Pedig ahogy emlékszem nem is mentek gyorsan. És az ővé 3 pontos!
(mellesleg egy hasonló miatt halt meg tavaly a Mátrába a rendőrcsóka is.......neki is leért az alja.....és kiemelte a motor elejét. - erre most jöttek rá.....2-3 hete tele volt vele a net)
Köszönöm a figyelmeztetést, kezdő nagymotorosként jól jön minden praktika... :)
ps.: lehet, hogy az előző tulaj/gyártó is ezért passzolta el, mert balesetveszélyes. (ma már semmin se lepődök meg)
1., Ezt úgy értem, hogy már láttam 3 pontos bukócsővet, ami kapott....még az is elhajlott! Ez rá fog csavarodni a blokkra
2., Ennek a vastagsága, felfogatása se túl bizalomgerjesztő!
Az Én verzióm azért 1 collos csőből készült és van benne anyag rendesen.
3., Az alsó része le fog érni ennek is.
Majdnem azt mondhatnám, hogy valaki látta az Én bukócsővemet, és az alapján csinált egyet. A gond? Ugyan azt a hibát követte el amit ÉN.....
Tedd fel. Használd. De!
Kanyarokban FIGYELNI!
Nagyobb dőlésnél le fog érni, és ha leér KIEMELI az első kereket, és akkorát borulsz, hogy örülhetsz ha csak a motor törik szét.
Én az enyémet most fogom "átplasztikázi", csak szereznem kell 4db 45fokos, 1 collos könyököt (forrcsőívet).....