Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez így van!
Egy gyári tükröm nekem is van eladó, ha valakit érdekel.
A Gs tükre átfordítható, tehát nincs belőle jobbos vagy balos!
Régen én is használtam kocsiba Vartát!Jó volt!Motornál nem kaptam nevetőgörcsöt,bár 3000.-ért nem volt nagy pénz!Banner 4000.- volt anno 2006-ban!
Egyébként nekem is GS 500am volt 3 évig. 40ezer km-t tettem bele és soha semmi gondja nem volt! Hogy miért adtam el? Nem tudom...
Szóval, király masina!
Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani a pontos méreteit a GS500 K3 tükrének? Igazából a menetemelkedését nem tudom.
Hogyha valakinek kell egy balos tükör akkor van egy új!
balo1026@gmail.com- itt tudsz érdeklődni.
Ajánlom a haverodnak!

GS500
3 év
68.000km
5 bejárt ország


Ennyi.......
Szerintem ennél több JÓ REKLÁM nem kell egy Gs500-nak.
Persze ha motorozni akar!
vegyen egy GPZ-t amin több a hibalehetőség - így majd többet állhat a szervízbe is.
És míg a GS-hez tuti van minden alkatrész - annyi GPZ-t nem láttok rohangálni, ami az alkatrész árakat is emeli.
Igazából konkrét gyártót nem tudok ajánlani, mert én még nem cseréltem akksit a motorjaimban. Általánosságban a savas kontra felitatott típusokra gondoltam pénzügyileg. Autóban volt Vartám, gond nélkül működött évekig. Azért a mai termékek sokkal jobbak, m int a régiek, a mai motorok elektromos rendszere is stabilabb. De persze ettől rövid életű akksit lehet kifogni.
Csak azért kérdezem,mert régen a Jawa-ba vettem varta-t és 6 hónap 1 hetet bírt!
Garancia meg 6 hó!
A banner meg több évet!
Gondolom a GS-nél is lehet szopatósba futni!
Ha valakit érdekel: márc. 3-től lesz egy-két akciós motoros cucc a Lidl-ben. Nézzétek meg az akciós katalógust.
Amekkora befér, és amennyi pénzed van.
És ezt komolyan mondom!
Milyen fajta akkut ajánlotok?
GPZ-re a gatyája rámegy!
A leghutessel nincs semmi baj. Mivel keskeny a motor, meg varosban sem fogsz tul sokat dugoban ulni. En hasznaltam a motoromat eleg forro helyeken, 20w50-es olajjal... nem vettem eszre, hogy barmi baja lett volna. Erzekeny amugy a hoingadozasra, hidegben rosszabbul indul es felmelegedve kicsit csorog... de ennyi. Cserebe sokkal kevesebb dolog tud rajta elromlani :)
Azert nem hibatlan a jarmu, az enyemen peldaul alacsony fordulatnal kicsit binaris jellegu a gazadas, vagy megy vagy nem, a futomu tul puha, a fekek eleg vackok es neha nehez megtalalni az uresjaratot a valton. Ennek ellenere, a fogyasztas alacsony, a feket fem fekcsovel es HH pofakkal feljavitottam, az elso teleszkopba lehetne mas rugokat tenni... stb,stb.
Ha mar alternativakrol van szo, en egy CB500-on gondolkodnek el... csak talalj egy olyat, amit nem futarkodtak szet :)
a jutyubra is tett fel vidiket barothi
http://youtu.be/TG84D8iug2o
kb 2 hete az egzotikus túrák témában
képbe került a " GS- el afrikába "
http://barothi.com/?lang=hu
ezt is megmutathatod esetleg Neki .
/de hagyd dönteni az ismerősöd /
áhh sajna nem tudok, de jó lenne, ki van vonva a forgalomból és áprilisig nem is nagyon lesz vissza rakva gyűjtenem kell a nagy nyári túrákra
Mert egyszerű, kiforrott, ki van találva, és a japán mérnökök általában nem szoktak túl sok dolgot elcseszni ( a toyota és lexus visszahívásokat most ne firtassuk...:) ). Apropó, lassan jön a jó idő. Valamelyik hétvégén nem megyünk egy karikát?
egyik ismerősöm motor vásárlásra adta a fejét, és fél a gs-től mert hogy lég hűtéses..... és inkább ilyen gpz 500-akat néz, segítsetek már hogy miért nem baj a léghűtés :)
Nem tudtam, hogy itten ilyet is kell!
Pótolva.
Szia Bobek!
Adatlap?
Itt a klub: www.akmt.hu
Srácok-jányok!

A szomszéd 1000 mester itthon dekkol most pár napig-hétig.
akinek búja-gondja van (csomagtartó, bukócső hegesztés)
az szóljon privátba és megadom a telszámot

blue kukac akmt pont huuuuuuuuu



Innentől csak elképzelésed legyen, hogy mit akarsz - no meg le kell hozni a vasat Adonyba, mert távhegeszteni nem tud.
Üdv! Ez attól függ, mire használod a motort, hogyan hajtod. Én Heidenau-t használok, amiből főleg az következik, hogy ésszel járok a motorral, nem versenyzek, nem pályázok. Normál használatra szerintem tökéletes a Heidenau, és olcsó. Durvább motorozáshoz drágább gumi kell.