ja, és az a vicces, hogy én nem indíthatom be motort, mert hangos, és büdös.
kerülendő minden felesleges szájkaratét, inkább este reggel izmozom az y-os tologatásokkal.
még 2-3 hét, és nem férek az izmaimtól!
már reggel is ott várt, és lesett, hogy rendesen "viselkedek-e", én meg bűbájkedvesen fogadtam.
na, most honnét tudja egy motoros, hogy valóban motoros?
- leköcsögözi egy autós /naná, hogy pasi! /, és megpróbálja kitolni a sávból, mert megmerészelte előzni.
s fenti jelző által kérdésessé vált nemi identitásom még magam számára is.
- lakóközösség gondnoka reggelre egy sk. írt levélkével a kormányon, "üdvözöl".
Vagy közvetlenül a blokkból folyik (kívül), vagy az olajlhúzó gyűrűnél (nem keverendő a kompresszió gyűrűvel) vagy a szelepszár szimeringnél van a gond.
És honnan lehet észrevenni,hogy baj van a blokkal?mert az enyim csipegeti az olajat,de mégis tökéletes a motor!Csak 4000km mentem idén és 1flakon olajat már kellet ütánatölteni!De azt mondják a szakik,hogy nem biztos,hogy gyűrű kell hanem máshol is elengedheti az olajat!Télen lett kicserélve a tömitések! De am nagyon frankón megyen,nem füstöl semmi!SZerintetek?
Csak a gyűrűzés + tömítésszett csere ~50eFt körül áll meg munkadíjjal, és ez még csak a sallang.
Ha már dugattyú kell akkor jobb kidobni a kukába a blokkot, a modern 4 üteműeket meg asziszem nem is lehet már felfúrni, olyan gyártás technológiával készült
400 körül már kiválló állapotút kapsz. Van is itt pár eladó, pl Robee gépe 380 körül, vagy Dipshit GS450-ese 350 körül, ez utóbbi nagyon szépen fel is lett újítva minden szempontból.
Sziasztok!
Tanácsokat szeretnék kérni!
Nagy ETZ lecserélésében gondolkozok és mivel egyetemre járok, így a lehető legolcsóbb kategóriában gondolkodhatok csak.
A kérdésem az volna, ha egy lepukkant állapotú motort vennék, akkor a felújítása mennyibe kerülne? Mondjuk a 2 henger fúratásának a gépmunkája és az alkatrésze kb mennyibe kerül? Vagy nem ez a gyenge pontja? Sajnos nagyságreni árakat se tudok ilyen kategóriájú motoroknál. Én csak a 2t szocimotorokból tudok kiindulni, és ott a dugattyú fogyó alkatrész, de gyakorlatilag gombokért lehet cserélni. Egy motorfelújítás meg megvan max 20e ből, de abba már a minden csapágy benne van. Gondolom itt a többszöröséről van szó.
Remélem tudtok segíteni.
Köszi Tamás
Szia!
Nézd meg Mixnitz honlapján, ott találsz még szerintem szép képeket róla!
Én meg az általad említetteket nem láttam, úgyhogy van még mit pótolnom!
Ezt motoros ruhában képtelenség lenne szerintem!
Elég kemény gyalogtúra volt! Vagy én vagyok túl puhány?!
Volt aki sírva tette meg a távot. Igaz azért mert nem tudta igazából hová is megyünk (úgy tudta motorostúra lesz) és még tetézte a problémát, hogy tériszonya is volt! Nem irígyeltem!
Amúgy szerintem ezzel az 1000km-enkénti 2,5 dl-el nincs gond ha ez nem növekszik.