Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

No akkor gratulálok! Így kell ezt csinálni.
Azért kicsit bővebben is írhatnál róla mások okulására, hogy mit találtatok belül! Sőt, jó lett volna képeket is csinálni az egyes fázisokról.
Ez már történelem...és akkor egy P10-essel is lehetett villogni! Igaz?
Jóóóóóóóó reggelt!
Pedig régen ugy csinálták. Mondjuk egy Pannonián vagy Csepelen .
nem is volt sokkal szélesebb gumi mint egy terepbiciglinek.
Akkor nem volt más megoldás.
Mondjuk már énis ragasztottam a biciglim gumiját. De láttam ilyen sallert egy kicsi foltnyi fém tégelybe volt benne az anyag meg a gumifolt azt kellett rányomni a lyukas belsőre és felmelegiteni (tüzet csiholni )
Hát.. kötve hiszem, hogy csak úgy kézzel, útszélén nekiállva le tudnám fejteni a gumit a felniről, hogy megfoltozzam a belsőt; majd vissza is tegyem rá. Nem bicikli ez
A gumifoltozásból ered a szó
Tibkin sejti már: a saller régen volt használatban a gumifoltot rásütötték a belsőre, vagyis vulkanizálták.
Akkoriban nem volt még e célra használható ragasztó.
Romániában pár kilométerenként van gumis, ahogy emlékszem, a legkisebb faluban is van legalább egy, olyan sűrűn kint van a felirat: "Vulkanizare"!
http://hu.wikipedia.org/wiki/S...

Én találtam egy ilyet, mint saller........hát mondjuk, ha ilyet veszel fől biztos, hogy megállnak mikor defekted van és integetsz az út szélén........ A problémát ugyan nem oldja meg, de megkérdezheted, hogy hol a legközelebbi gumis :)
Salbert-et akart csak már fáradt!
Ezt én sem értem...
az mi? A sallert csak pofon formájában ismerem
Akkor vigyél sallert
Ha lesz nálatok defekt ellen bármilyen cucc, akkor biztos nem kaptok defektet.. ha nem akkor meg ziher

Én is sprayt hordok magamnál, főleg h nekem belsős mindkét gumim.. használni még szerencsére nem kellett
sztem akkor az lesz hogy mindenki máscuccot hoz és akkor helyzettől függően megoldható
És az a patron csereszabatos a habszifon vagy szodapatronnal?
Attól függ mit akarsz.
A kukac biztos dolog de találd meg a lukat mondjuk éjszaka pakolj le a gépről készítsd elő reparáld meg fujd fel.
Defektspray meg rádug felfúj és megy tovább.500 Km meg hát az alatt azért lehet találni erdélyben is és nem lehet olyan drága.
Nos tehát macerásabb szerelősebb de biztosabb vagy könnyebb de kockázatosabb.
Na ezen az oldalon ami van defektjavító kitt két patronnal 4500 -ért, én azt vettem a nagyvasnál 2500 körűl
ezt néztem én is, mert a spray-hez csak 500km-et javasolnak, de mivan ha nekem még van hátra 1000km-em, inkább itthon csináltatom meg, azt a folyadékot meg csak robgókhoz ajánlják és 100km/h-ig ezt olvastam el ezek alapján nekem ez a kukac jön be vagy mi
Ilyet.
Vagy ugyanilyet patron nélkül, akkor viszont legyen nálad egy összecsukható pumpa!
Egyszer már én is húztam csíkot... épp a Nyúl volt mögöttem... alatta meg meg jött a "habzik"! Azóta kotonban hordom... azt fújhatja!
Defektjavítót én is hordtam.........egésszen addig amíg nem húztam magam után habcsíkot :)
Van most valami cucc az a neve, hogy " SLEIM" bele kellrakni a gumiba a szelepen keresztűl, utána főlfújni, és ha defekt van autumatikussan eltömíti a lukat
Én defektjavító sprayt hordok magammal. Mások a "gumikukacos-fúrós-ragasztós-patronos" cuccot viszik. Majdnem mindegy milyet veszel, a legjobb a gyorsjavítás után az első gumisnál megcsináltatni rendesre. Ez a véleményem.
Gumisműhelyt.
nyárra tervezünk Erdélybe motoros túrát és szeretném megkérdezni hogy milyen defekt javító szetett érdemes venni, vinni?