Hű, én is gratulálok hozzá! Egy éve szemeztem pont egy burkolt verzióval, de aztán mégsem. Kivárok még... Inkább télen kiveszem a fojtást, és jövőre "új", erősebb motorom lesz!
Nekem a Conti nagyon bejött. Igaz azt (Avenue) már nem lehet kapni. Ez a pénztárcámnak is megfelelő volt, és nem volt gondom vele sem esőben, sem hidegben.
Ha sportosabban vezetsz, akkor a Metz, vagy a Pirelli SportDemon kiváló választás lesz.
A Heidenau pedig csak úgy közlekedésre kiváló... néhány ezerrel elmarad a futásteljesítménye a fentiektől, de az ára valaha kifejezetten baráti volt.
Mi van rajta? Gyári? Visszaengedve nekem is dübörög. Alacsony fordultaon meg egyértelmű hogy szép mély a hangja. De az nem baj. Csak ha nagyon visszadurrog.
Azon szerencsés komák közé tartozol, akinek a birtokában van egy ilyen paci. Ez volt a GS csúcsa... azt hiszem '93-'95 között volt egy limitált széria, ami ennyit tudott. Minden esetre nem sok van belőle... elő kellene keresnem a régi motorkatalógusom, vagy motorrevüm. Én örülnék neki! Egyébként néhány SUZUKI kereskedésben megmondják motorszám alapján, hogy hogyan jött ki a gyárból (és nem azt, hogy mi van a papírban).
Amúgy meg apukám azt mondta: "Okos ember a másik hibájából tanul."
Mondjuk ezzel nem teljesen értek egyet...
Mert szerintem tapasztalatot a sajátból lehet igazán .
Mivel most volt karbiszinkronod, így nem nagyon "büföghet" vissza. Hacsak nem a PRI állás miatt...
Egyébként majdnem minden motor visszadurrog. Ez sok mindentől függ, nem csak a benzin mennyiségétől. Amik befolyásolják: légszűrő (sport, normál, koszos, új), gyertyák-gyújtás, szelephézag, végdob (nyitott, gyári)...
Igazság szerint meg kellene hallgatni. Lehet, hogy teljesen normális a hangja.
Soha nem volt egyik motorom se.....
Gs-en, csak a gyári brigi volt, Micheline M39, utána meg végig Heidenau volt (5-6 szettben)