Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem Pilot activ?
Soha nem volt egyik motorom se.....

Gs-en, csak a gyári brigi volt, Micheline M39, utána meg végig Heidenau volt (5-6 szettben)
Hű, én is gratulálok hozzá! Egy éve szemeztem pont egy burkolt verzióval, de aztán mégsem. Kivárok még... Inkább télen kiveszem a fojtást, és jövőre "új", erősebb motorom lesz!
Köszönöm! Már alig várom hogy velem legyen!
Gratula!
Kihűlt a kávé!
Én sem nagyon téliesítek, de nem napi közlekedési eszköz a motor. 5 fok fölött már ráülök, ha van időm. Ha csak ez lenne, akkor le sem tenném.
Nyugodt lehetsz, hogy nem vagy egyedül, legfeljebb azon a környéken.
Én is minden nap nyomom, és mindíg találkozok más motorossokkal is!
Nekem a Conti nagyon bejött. Igaz azt (Avenue) már nem lehet kapni. Ez a pénztárcámnak is megfelelő volt, és nem volt gondom vele sem esőben, sem hidegben.
Ha sportosabban vezetsz, akkor a Metz, vagy a Pirelli SportDemon kiváló választás lesz.
A Heidenau pedig csak úgy közlekedésre kiváló... néhány ezerrel elmarad a futásteljesítménye a fentiektől, de az ára valaha kifejezetten baráti volt.

Na, most jól nem mondtam semmit...
Ez herélt kipuff? Vagy alapban ilyen hangja van gyárival?
Még töltök....
Enyém esőben gyilkos. Heidenau van rajta. Amugy száraz időben kibaszottul tapad. Én is mennék ha lehetne... :D
Amúgy én még minden nap járok motorozni most is
ha esik ha fúj
reggel délben este itt pécsen

csak én vagyok egyedül aki nagyon motorozik, egy yamha r1-est láttam csak magamon kivül meg egy rakat robogost.

Nem nagyon csuszik a hátsóm--140/70 -es an rajta 130/70-es helyett--bár nem biztos hogy ez előny
Ne aggódj,nézd meg a videóim közt az enyém mennyire durrog!
nem tudom majd megnézem holnap, hogy milyen tuning kipufogó van rajta

- bordás felülete van a dobnak, nem gyári az tuti
Milyent vegyek?
Helyes!
A cél szentesíti az eszközt.
Tudod, azért akadnak minimál kérdések...akkutöltőt hogy használom?...
De a cél a fontos, tavaszra okos leszel! ...mi meg fáradt!
Mi van rajta? Gyári? Visszaengedve nekem is dübörög. Alacsony fordultaon meg egyértelmű hogy szép mély a hangja. De az nem baj. Csak ha nagyon visszadurrog.
És, adatlapkitöltés...
Azon szerencsés komák közé tartozol, akinek a birtokában van egy ilyen paci. Ez volt a GS csúcsa... azt hiszem '93-'95 között volt egy limitált széria, ami ennyit tudott. Minden esetre nem sok van belőle... elő kellene keresnem a régi motorkatalógusom, vagy motorrevüm. Én örülnék neki! Egyébként néhány SUZUKI kereskedésben megmondják motorszám alapján, hogy hogyan jött ki a gyárból (és nem azt, hogy mi van a papírban).
Amúgy meg apukám azt mondta: "Okos ember a másik hibájából tanul."
Mondjuk ezzel nem teljesen értek egyet...
Mert szerintem tapasztalatot a sajátból lehet igazán .
"Olvasgass, kérdezgess, tavaszra okos leszel!" - Erről van szó.
Jobb megkérdezni mint nekiesni és elbaszni.
Mivel most volt karbiszinkronod, így nem nagyon "büföghet" vissza. Hacsak nem a PRI állás miatt...
Egyébként majdnem minden motor visszadurrog. Ez sok mindentől függ, nem csak a benzin mennyiségétől. Amik befolyásolják: légszűrő (sport, normál, koszos, új), gyertyák-gyújtás, szelephézag, végdob (nyitott, gyári)...

Igazság szerint meg kellene hallgatni. Lehet, hogy teljesen normális a hangja.