És, ha ilyen kérdés felmerült, akkor gondolom az elektrolit szintet sem szoktad nézni az akkuban. Tehát először töltsd fel desztillált vízzel az előírt szintig, aztán buheráld a töltővel, ahogy esSO írta. Szerintem e miatt "is szar" az a másfél éves akku.
Nyáron csak kétszer kellett utána töltenem... ha nálad nem volt ránézés, akkor lehet, hogy szárazak a celláid hamarosan. Ellenőrizd!
Inkább úgy használd, hogy amikor tele vagy tankolva, akkor RES, amikor fogyogat cca. 300 kilométer után, akkor ON. Vagy végig RES, csak akkor nem tudod, mikor fogysz ki. Pri-ben nem jó használni, ugyanis túlfolyhat...
Bekő dugni!
Kivenni nem muszáj, elég lekötni a sarukat. De én azt se szoktam. Dugókat viszont nyitni, mert gázosodik! A töltőáram nem lehet több, mint a kapacitás egy tizede! 10 Ah-s aksinál ez ugye max 1 A. De jobb, ha még kevesebb. Én 0,5 A-ral szoktam nyomatni. Mikor már bugyog, akkor jó.
Hogy van?
PRI állásban nem ajánlatos járkálni, csak beinditáskor használd(ha kevés a benzin a karbiba és nem akar indulni)
Ha meg a PRI állásod valójában az ON ,akkor nem kell elzárni, sőt ha ugyebár, (ha megvan cserélve) akkor ha átváltod ON-ra akkor folyamatosan a tényleges PRI-n van és ömlik a benzin.
Ott a pont!
"Ártani nem árt", de ha valamit használ akkor már megérte. Az én mocim egyenlőre tavasszal is (majdnem) pöccre indul ugyhogy nem valószinű, hogy nagy külömbségetr fogok észlelni.Az olajom félidős és nem cseréltem le. Az eladó azt is hasonlót mondott mint Te, hogy olyasmik vannak benne mint amikor sok állás után nem indul a motor és pluszban raknak bele (hogy hová azt nem tudom, karbiba stb?). Csak így az ilyesmit ez megelőzi, nem kell vacakolni utolag .
Egyébként a legtutibb, hogy majdnem minden ilyen cucc min. 90 %-a sima petróleum... legalábbis, ahol vettem a fáradtságot, és elolvastam a dobozt. Legyen szó dermedéspont csökkentőről, oktánszám növelőről, vagy motortisztító deterdzsentekről, vagy WD 40-ről...
Ez teljesen másra használatos, mint amiről az előbbiekben szó volt. Tele van a világ hasonló "kencékkel"... ebben biztosan hogy még annyira sem lehet igazságot tenni, mint az olajok esetében. Ártani nem árt, és tudni kell róluk, hogy a kutakon a "prémium" üzemanyagok is ilyennel vannak adalékolva. Néha tankolsz egyet-egyet, oszt jóvan... Többet ér, ha be van állítva a motor, és kiválóan ég el benne a benzin. Ergo nem kormol, tehát nincs olyan mennyiségű lerakódás a szeleptányérokon. Én, amit beleborítanék, és majd fogok is az az "injektor-karbantartó" lötyi. No, de azt sem literszámra...
Castrol Üzemanyag Protect - Hogy később megy előre:
Víz a tüzelőanyag-rendszer a jármű vezet:
* Problémák a műveletben
* Csökkentse az élet a komponensek
* Korrózió és betétek
* Az alkohollal együtt alkothatnak a reakciót támadás alkatrészek
Mit jelent a Castrol Üzemanyag Protect?
Antioxidánsokat megakadályozására kerülni a hatása alatt tartott oxigén oxidációs az üzemanyag-összetevő, ami betétek és csapadék. Terjed ki az összes korroziógátló együtt az üzemanyag-összetevő jön-val egy védőfóliával, hogy mind az üzemanyag-ellátó rendszer és a motor védelme. Takarítás alkatrészek megoldani kokszolás az égéstérben, karburátor, gyanták a kötés a befecskendező rendszer alatt megoldani a tárolási és újraindítása hatékonyan eltávolítható.
Castrol Üzemanyag Protect
* A felhasznált 2-ütemű és 4-ütemű benzinmotor megfelelő.
* Nem csak védi a motort és a tüzelőanyag-rendszer hatékony során a leállás, hanem javítja a teljesítményt és a tartósságot.
* Használhatjuk a katalizátorok a járművekben.
* Nem okoz füst képződése égés közben.
* Nyúl a motorok és a tüzelőanyag-rendszerek gyakran használt anyagok nem.
Alkalmazás:
Csavaros kupak, és töltse ki az adagoló megoldani adagolás enyhe nyomást a palack. Távolítsa csavar, Castrol Kraftstoffkonservierer az előírt mennyiséget a kádba és dönthető feltankol akkor. Gép felmelegedni, vagy felmelegedni terjeszteni az adalékanyagokra a teljes üzemanyag-és az égési rendszer. Majd állítsa le a motort, és már nem addig tart, amíg a következő szakasz újbóli megnyitását.
Adagolás: A
A tartalma a 250 ml-es palack elegendő 50 liter, vagy egy Dosierkopffüllung (25 ml) 5 liter anyagi erejét.
Gyúlékony, ártalmas okozhat tüdőkárosodás lenyelve, Ismételt expozíció a bőr kiszáradását vagy megrepedezését, Mérgező a vízi szervezetekre, okozhat, hosszú távú káros hatások
http://www.louis.de/_400e8c551...
Én ilyent raktam bele. Azt írja ez : antiokszidáns, korrózióvédelem, megszünteti a lerakódást stb
Lehet hogy olyan mint nekünk az aszpirin?
No, mindegy, ha van kérdés, lesz válasz is.
Vigyázzatok egymásra! Gratulálok Pacikó!
Nyáron csak kétszer kellett utána töltenem... ha nálad nem volt ránézés, akkor lehet, hogy szárazak a celláid hamarosan. Ellenőrizd!
Inkább úgy használd, hogy amikor tele vagy tankolva, akkor RES, amikor fogyogat cca. 300 kilométer után, akkor ON. Vagy végig RES, csak akkor nem tudod, mikor fogysz ki. Pri-ben nem jó használni, ugyanis túlfolyhat...
Szép napot mindenkinek!
Én cserélem le pacit!
Itt van az új Társam!
Cicc!
Kivenni nem muszáj, elég lekötni a sarukat. De én azt se szoktam. Dugókat viszont nyitni, mert gázosodik! A töltőáram nem lehet több, mint a kapacitás egy tizede! 10 Ah-s aksinál ez ugye max 1 A. De jobb, ha még kevesebb. Én 0,5 A-ral szoktam nyomatni. Mikor már bugyog, akkor jó.
Akku töltőt hogyan kell használni?
Ki kell venni a motorból az akksit? Az akksi dugóit ki kell húzkodni?
PRI állásban nem ajánlatos járkálni, csak beinditáskor használd(ha kevés a benzin a karbiba és nem akar indulni)
Ha meg a PRI állásod valójában az ON ,akkor nem kell elzárni, sőt ha ugyebár, (ha megvan cserélve) akkor ha átváltod ON-ra akkor folyamatosan a tényleges PRI-n van és ömlik a benzin.
A pri állás bejött nagyon, még nem cseréltem át a csöveket de át fogom. Addig meg eljárok pri-vel csak arra kell figyelni hogy zárjam is el.
"Ártani nem árt", de ha valamit használ akkor már megérte. Az én mocim egyenlőre tavasszal is (majdnem) pöccre indul ugyhogy nem valószinű, hogy nagy külömbségetr fogok észlelni.Az olajom félidős és nem cseréltem le. Az eladó azt is hasonlót mondott mint Te, hogy olyasmik vannak benne mint amikor sok állás után nem indul a motor és pluszban raknak bele (hogy hová azt nem tudom, karbiba stb?). Csak így az ilyesmit ez megelőzi, nem kell vacakolni utolag .
Mi ebből a tanulság? A petróleum nagyon jó!
Hát érdekes az-már 1x biztos!
Gondolom, ezt egy fordító progi művelte!
Hasonlít a kínai termékek magyar leírására!
Víz a tüzelőanyag-rendszer a jármű vezet:
* Problémák a műveletben
* Csökkentse az élet a komponensek
* Korrózió és betétek
* Az alkohollal együtt alkothatnak a reakciót támadás alkatrészek
Mit jelent a Castrol Üzemanyag Protect?
Antioxidánsokat megakadályozására kerülni a hatása alatt tartott oxigén oxidációs az üzemanyag-összetevő, ami betétek és csapadék. Terjed ki az összes korroziógátló együtt az üzemanyag-összetevő jön-val egy védőfóliával, hogy mind az üzemanyag-ellátó rendszer és a motor védelme. Takarítás alkatrészek megoldani kokszolás az égéstérben, karburátor, gyanták a kötés a befecskendező rendszer alatt megoldani a tárolási és újraindítása hatékonyan eltávolítható.
Castrol Üzemanyag Protect
* A felhasznált 2-ütemű és 4-ütemű benzinmotor megfelelő.
* Nem csak védi a motort és a tüzelőanyag-rendszer hatékony során a leállás, hanem javítja a teljesítményt és a tartósságot.
* Használhatjuk a katalizátorok a járművekben.
* Nem okoz füst képződése égés közben.
* Nyúl a motorok és a tüzelőanyag-rendszerek gyakran használt anyagok nem.
Alkalmazás:
Csavaros kupak, és töltse ki az adagoló megoldani adagolás enyhe nyomást a palack. Távolítsa csavar, Castrol Kraftstoffkonservierer az előírt mennyiséget a kádba és dönthető feltankol akkor. Gép felmelegedni, vagy felmelegedni terjeszteni az adalékanyagokra a teljes üzemanyag-és az égési rendszer. Majd állítsa le a motort, és már nem addig tart, amíg a következő szakasz újbóli megnyitását.
Adagolás: A
A tartalma a 250 ml-es palack elegendő 50 liter, vagy egy Dosierkopffüllung (25 ml) 5 liter anyagi erejét.
Gyúlékony, ártalmas okozhat tüdőkárosodás lenyelve, Ismételt expozíció a bőr kiszáradását vagy megrepedezését, Mérgező a vízi szervezetekre, okozhat, hosszú távú káros hatások
Most hogy mondod a hátsólámpát nem töröltem le
Én ezt azzal oldom meg, hogy letörlöm a hátsólámpát.
Én ilyent raktam bele. Azt írja ez : antiokszidáns, korrózióvédelem, megszünteti a lerakódást stb
Lehet hogy olyan mint nekünk az aszpirin?
Csak, ha még néhány évig nálad lesz a motor, akkor gondoltam spórolok egy kis pénzt neked...
Kösz mindenkinek télleg!
Lehet meggyőztél.