Üdv! Meg tudná nekem vki adni annak a pasasnak a nevét és számát (elérhetőségét), aki a GS 500-ashoz készít hátsó csomagtartót? Őt hajkurászom egy ideje, nem tudom a számát, a hátsó dobozomra viszont sürgős szükségem lenne.
csak azért gondoltam arra, hogy nagyobb gáznál nagyobb csepegés, mert ilyenkor gondolom magasabb a hőmérséklet, ergo az olajnyomás is (bár anno ilyen dolgokból buktam meg, mielőtt mérnök lett belőlem)
Egyébként most én is elkezdteml megkeresni, hogy honnan csepeg - most letisztítottam a lánc felöli oldalt, oszt meglátjuk mi lesz belőle (ma délután a hazautat egy kicsit megnyújtom - kb 100 km-rel- hogy jobban előjöjjön )
Hmm... sztem ha valahol gebasz van, akkor otthon is kéne csipicsöpiznie , továbbá tökmindegy, mennyire húzod pl. ha az olajszűrő-tömítés szállt el, mint nekem anno . Felmelexik az olaj, oszt kész, már csöpög is - nagyjából így nézett ki. De nem volt eccerű beazonosítani, honnan jön az anyag, csak motorblokk-tisztítás után .
Én végül a praktikerben vettem egy kis órát (autóba szerelhető öntapadós, 1800HUF), majd felszereltem az órák fölé (ha jól emlékszem Viktortól "loptam" az ötletet - remélem nem volt jogdíjas ), délután majd teszek fel képet.
Egyébként ezekről az órákról csak annyit, hogy nekem a robogómon is van egy (azt egy OBI-ban vettem anno), az esőben szélben mutatta az időt, és még mindig működik, és bírja a ragacsa is...
most éppen abbahagyta a csepegést, úgyhogy követem tanácsod!
Egyébként elképzelhető, hogy akkor nyomja csak ki az olajat, amikor egy kicsit jobban meg van hajtva?
Két úton járok dolgozni - M0-ás új szakasza (gyakorlatilag 20 percen keresztül 110-130 között, plusz egy 3 perc előtte, 1 perc utánna normál körülmények között), vagy pedig keresztül a városon (30 perc, max nyolcvan, lámpáknál/vasúti átjárónál állás).
Az elmúlt héten M0-áson jöttem minden nap, és csepegett, ma a város felé jöttem, ma nem csepeg.
Egyébként csalárd módon otthon soha nem produkált csepegést, csak a munkahelyemen - lehet hogy ő se szeret dolgozni jönni ?
Szivargyújtó csatlakozóra + bekötésére ki tud nekem valami jó ötletet mondani? (annyit tudok, hogy a Bembomotornál van 5000 Ft-ért csatlakozó aljzat)
a GPS-tartómat már tavaly felszereltem, de most már használnom is kéne (márpedig a GPS-em töltés nélkül fél óra alatt lemerül).
Helló, egy órára nekem is szükségem lenne a motoron. Te mennyiért és hol vetted a tiédet? (analóg vagy digitális?) Látom a motorosboltok kínálatát, de hátha van vkinek vmi okosabb...nem halok bele ennyi pénzbe, de kicsit bosszant, hogy bármilyen hasznos dologra van szükségem az utóbbi időben, mindegyiknek az ára jó magasan táncol.
Végre felkerült egy óra a motorra, nagyon zavart már, hogy nem tudom mennyi az idő, kesztyűben, kabátban meg macerás volt karórát nézni (most jutott eszembe: lehet, hogy a kesztyűre kellett volna rakni az órát ).
Egyébként jelentem nálam is csöpög valahonnét (szintén bal oldalról) az olaj, először azt hittem a láncspay miatt, de szerdán kipucoltan a trutyit az első lánckerék mellől (nem volt eredményes), most arra várok hogy megmutassa hol csöpög...
Szétszedés után szerintetek érdemes visszarakni az olajat, ha kb 3000-kmrel ezelőtt cseréltem, vagy az már megy a levesbe, és készüljek fel egy új adag olajjal is?
Van egy használaton kívüli karburátor sorom Gs 500-ra.
A bal oldali használhatatlan (a henger belefulladt a benzinbe annyit kapott), a jobb oldali tűrhető állapotban van. Ha valakinek kell, akkor 5000-ért postázom.
Ha csak buzogányt kerestek, az akkor még most "primőr" áru. Augusztus vége felé szokott jobban kifejlődni a növényen. Az a virágzata/magja a gyékény nevű növénynek.
Amúgy nekem is jó, hogy hátul ülök... de asszem inkább Nektek jó az