Ja, és egy kis finomság, milyen volt a karbim szombaton. Volt benne szutyok rendesen. Az utolsó képen pedig az a fura állapot, ahogy első szétszedéskor volt a membrán felett a rugó és a részterhelés tű (ezt utólag kerestem ki, de lehet, hogy rosszul). Szóval ebből kifolyólag ez nekem sosem működött! Mondjuk, most, hogy összeraktuk elvileg jól, most más a baja, de lehet, hogy már bírna 150km/h fölé is menni, mert eddig ez nem ment! Na nem mintha hiányzott volna, mert ugye nálunk max pályán mehetnék 130 felett, ugye...
Köszi!
A Kokó féle nagykerben a túrakormány 28mm-es. Naná hogy nem akarok minden kormányonlógót cserélni! Krosszkormányom lesz (talán). Majd holnap Lakihegy után írok.
Dawntez: a csutkakormány nincs 20mm átmérőjű, de pontosan nem tudtam megmérni, mert nem volt nálam tolómérő, a papírcenti-szemmérték a nehezen hozzáféréssel kombinálva meg nem túl pontos. Tudom, mérhettem volna kerületet, és kiszámolhatom abból is, de nem volt nálam pí sem!
A tartók egyformák, olyan 11,5cm magasak. És igen, süllyesztettfejű imbuszokkal van felrakva.
0,03 mm és 0,08 mm között kell lennie a hézagnak. Annak azonban nézz utána, hogy a szívó és kipufogó szelepeknél nincs-e eltérés. De, mintha ez a méret "univerzális lenne"...
Valami fain kicsik kénének 4db.