Holnap kerül fel a Bódis kipufogó! (végre már) :D
És még a nagy betűs "E" probléma is meg lesz oldva! :)
(szóval megcseszheti a sok yard! )
Akit érdekelnek a részletek, az írjon!
Képek feltöltése holnap este!
És hogy hangra mi lesz a különbség? Hááát...
Mikor meghallottam egy ezres sv gyári kipufogóját és a Bódissal felszereltet.... áh,ezt nem lehet szavakba foglalni!
Kommenteket szívesen meghallgatom!
Szia!
Miért,tudomásod szerint lehet ilyet kapni gsöccázhoz? :)
Engem is érdekelne,h mennyibe kerül és h hol lehet venni!
Várom válaszod (válaszaitokat)!
Üdv
na, karbi kipucolva, csak most a gázbovder szarik... ha jobbra van hajtva a kormány, akk szorul valahol, és felszökik a fordulat... Már elegemlett és otthagytam az udvaron. Majd később szórakozok vele
Á Á Á Á Á Á Á Á Á Á Á Á! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Bementem ma a Bembomotorba nézelődni, ha már itt vagyok megkérdezem mennyi az olajhőfokmérő, az amit a nivópálca helyére kell csavarni. - Mondom a srácnak, hogy mit szeretnék
-Ok. Nézem ...... Hát Gs500 hoz nincs ilyen!
-Hogyhogy? -kérdem én
Mire jött a válasz! ! ! ! !
( dobpergés...................)
-Valószínű azért, mert ez egy újabb fejlesztésű blokk és még nem csináltak hozzá!
Pedig ez tipikus benzinellátási hiba. Tibkin is és dawntez is ezzel küszködött a napokban. Javaslok egy szűrőt +ban a benzincsőbe, meg egy tankmosást is. Valamennyi anyag simán átfolyik, de ha sok kell, már nem bír elég: dugulás.
na ez mind szép és jó, de én ezen már tul vagyok esve, nem is 1x... vagy ennyire fos lehet itt a benzin? kurva piszkos? szarok bele :)
nah, majd du, szórakozok megint karbipucolással, ki tudja már hanyadszor...
Ha Tibkin már elkezdte a hétvégét, akkor soká fog válaszolni. Hasonló problémával küzdött mostanában. Leírta a megoldást:http://www.akmt.hu/sufnituning...
van ötletetek, hogy miért fullad a motor, akar megállni, amikor nyilt terepen, pl 140el, 7000fordulaton haladok folyamatosan, és miutan erre a sebességre felgyorsultam, kb 1 perc utan szarik. de 6000 fordulatnal van 120nal, akk semmi, 7000nél, vagy afelett csinálja...
Ahogy esSO is mondtanekem volt fent hátul 130/90-17-es - azzal vettem -, valami kínai csoda volt. Alig fért bele, elöl a sárvédőbe ért bele, oldalt meg pár mm volt csak a fékmerevítőig, ha utasom volt, bele is ért. Magasabb volt tőle a gép vagy 3 centivel, középsztenderen sem hintázott! És persze csúszott mint a fene. Na ezt cseréltem le a szabványos 130/70-17 Heidenaura, ami 22 ezer km-t bírt, amíg kezdett a közepén eltűnni a minta, nekem nem csúszott, persze nem vagyok egy Rossi én sem, csak olyan nagypapásan... Ezután lett ContiAvenue, eddig jónak tűnik, nagy különbséget nem látok, úgy érzem, mintha még jobban tapadna, de lehet, hogy csak jobban megszoktam a gépet... (Direkt nem mondom, hogy megtanultam motorozni!) Elöl még Heidenau van, az sem csúszott még meg alattam, de azért érezni, hogy annyira nem melegszik fel, mint a Conti, bár ez lehet amiatt is, hogy kisebb a terhelés rajta. Na nem mintha jómagam nagyon leterhelném a hátulját...
Metzelerrel vettem, de abszolút nem voltam elájulva tőle, esőben életveszélyes volt. 10ezret sem bírt kb, utána ment fel a Heidenau. Ez viszont meglepően jónak tűnt! 12ezer volt benne, mikor eladtam, de még elég jó minta volt rajta. Én már csak nyugdíjas tempót diktálok , de vizes aszfalton is jobbnak tűnt, mint az elődje.
Én most raktam fel a Pirelli Sport Demont 22 ezerbe fájt szereléssel de nagyon-nagyon jó.Bár a szar telóm miatt nem próbálgattam sokat de így is ég és föld a gyárihoz képest.
A Heidenau is nagyon jó bár én csak MZ-n használtam
A hangja meg: