Szijjja mindenki!
Ehh, visszajött a nyár, rám tapadt a póló, mire beértem dolgozni . Ja, meg persze hétfő és kamionok és kib*** tömeg .
Viszont: Pöfi ma letudta a harmincezredik kilométerét, dokumentáltam is a dolgot képileg, majd megjelenítem itt is .
A második hét: 18C eső, egy hétig! A JÓ K*RVA ANNYÁT! Majdnem felvágtam az ereimet. Mostmeg 30 C!
NINCS IGAZSÁG!
MÁS:
Ha amikor leszálok a motorról hirtelen és azt hallom, ssssssssssz. Vagyis felsóhajt a hátsó telóm, az gáz? Vagy normális, csak eddig nem vettem észre? (ezt kétlem)
Mitől van, mi ez, mire számítsak, mennyibe fog ez nekem kerülni?
Koko!
A kézzsibbadással kapcsolatban- feltételezve hogy nem rázza valamilyen okból akormány a kezedet- nekem is elő szokott fordulni ,éspedig a sportmotoron is meg a GS-en is. Tehát kormánymagasitás nem segit, nem azon múlik. Az én tapasztalatom szerint inkább a bennem lévő feszültség, merevség okozza. Volt hogy észrevettem magamon megráztam a kezem és lazára vettem és valóban utánna nem zsibbadt a kezem. Szoval kell hozzá egy kis önpszihologia is.
Persze nem mondom hogy mocitól nem függ, a robogon még soha nem tapasztaltam , de ugye az nem is egy nagy kihivás motorozásilag.
Blue !
Felraktad már a magasítót? és milyen ?
Ha még esetleg nem akkor tényleg rajzold körbe és vedd le a méreteket,(küld el mailben ) mert lehet engem érdekel ha lehet még magasítanék egy kicsit persze a kábelek bowdenek engedik.
További jó "nyaralást"külhonba he meg hazajöttetek akkor jó pihit és persze jó időt.
Hy !
Legalább te megtaláltad a Bandit fórumon is kereste Zolee13 de ő nem találta igaz neki 1.2-ese van és teljesen más a kormány felfogatása képet is tett fel róla nézd meg.
A többi meg barkácsműhely ha már kivetted rajzold (körbe) le és van sablonod aztán ha van időd akkor legyártod.De szerintem a te magsságodhoz elég lesz.
Üdv.
Köszi! őket mindenképpen felkeresem, mert már máshol is rájuk akadtam, ajánlották nekem.
(rossz pont, hogy az emailre [árajánlatkérés] nem válaszoltak...)
Üdv,
szombaton megvettem a Suzuki GS 500-asomat. 2001-es, keveset futott, nagyon szép állapotban van, és rohadt jól megy, máris nagyon szeretem.:-)
Riasztót szeretnék beleépíttetni. Eddig amiket láttam a neten, azokért vagy nem adok 30ezret, vagy vaterás (nem bízom benne), vagy ár nélkül hirdeti az adott cég (azonnal bezárom a böngésző ablakot).
Kérdésem, hogy tudtok-e nekem ajánlani Bp-en megbízható riasztószerelőt? (láttam kb. 12 ezer Ft-ért riasztót)
Szijjasztok:)!
Hmm, ez érdekes... A surrogáshoz annyit tudok hozzászólni, hogy a fejidom képes kiadni ilyen hangot, és olyan, mintha az első kerék felől jönne . Csak azért mondom, mert amikor tavaly az enyémet vettem, hasonlóra filgyeltem fel én is ugyanilyen sebességnél, de aztán rájöttem, hogy a levegő suhog keresztül a fejidom és az első villa-kormány-sár/víz/levegő/stb védő lap között, hozzászoktam és kész . Viszont utána nem jött sivítás . Fék esetleg?
Hy !
Igen,pont oda ahová a képen mutatok az az anya rögzítette és vele szemben a motor irányába a másik csavar csak az pont nem látszik.A másik képen látható a magasító (az ami leg alul van) nem valami sok de van akinek ennyi pont elég.
Egyébként lehet ilyet készíteni otthon is akinek van türelme hozzá és persze anyaga , ha igaz ez aluminiumból(vagy ennek ötvözete )van .De szerintem lehet ez más anyag is(pl.acél vagy más) aztán csak festés kérdése.
Nézd meg jól,mert lehet el van rejtve ott van az alul én is véletlenűl találtam meg.Bár lehet,hogy a mostani típusokra nem tettek fel ilyet ezt nem tudom.
Az a csavar alá volt berakva a magasító (a teleszkópokat összekötő híd és a kormánycső közötti közdarab)ami a bovdeneket rögzítő "drótot" rögzíti? A K7-es 1250-esnél nem látom. Bár a kormány rögzítése is másnak tűnik.
Hali!
Hallani kellene azt a hangot.
Én felemelném a moci elejét, és megforgatnám az első kereket. Ha forog, és a féktárcsa "surrogása" hallatszik néha, akkor nincs baj. Ha nem akar forogni, akkor érdemes körülnézni a tengely-csapágyak, és a fék szorulása körül. Nagyon nincs ötletem.
A szerelő ment vele? Tapasztalta a jelenséget?
Ha nem, akkor vidd vissza, és igen is körözzön vele. Ott helyben okos az ember... innen csak okoskodik.
Sziasztok.
Kb. 2 hónapos Gs 550 F mocim van. A következőkre kérnék segítséget.
2600 km nél járok kb. 60 km sebességnél elkezd valami surogni az első kerék felől, ami 80 nál már erőteljes sivítássá lalkul, 90 -100 körül elhallgat. Szervízben azt mondták semmi baja, amit nem nagyon hiszek. Valakinek ötlet?
A másik kérdés: Hol találhatok ithon digit km.órát a mocihoz, és kb mennyiért vesztegetik?
megvettem a riasztót. Tudsz olyan embert Bp-en, aki jó áron beszerelné?
Ehh, visszajött a nyár, rám tapadt a póló, mire beértem dolgozni . Ja, meg persze hétfő és kamionok és kib*** tömeg .
Viszont: Pöfi ma letudta a harmincezredik kilométerét, dokumentáltam is a dolgot képileg, majd megjelenítem itt is .
Nem jártam még erre, de valahol Szlovákia lehet mert nálunk nincsennek ilyen hegyek, és nem hiszem, hogy az Alpok.
Vége a nyaralásnak!
Az első hét: 1400km Csúcsszuper volt!
A második hét: 18C eső, egy hétig! A JÓ K*RVA ANNYÁT! Majdnem felvágtam az ereimet. Mostmeg 30 C!
NINCS IGAZSÁG!
MÁS:
Ha amikor leszálok a motorról hirtelen és azt hallom, ssssssssssz. Vagyis felsóhajt a hátsó telóm, az gáz? Vagy normális, csak eddig nem vettem észre? (ezt kétlem)
Mitől van, mi ez, mire számítsak, mennyibe fog ez nekem kerülni?
A kézzsibbadással kapcsolatban- feltételezve hogy nem rázza valamilyen okból akormány a kezedet- nekem is elő szokott fordulni ,éspedig a sportmotoron is meg a GS-en is. Tehát kormánymagasitás nem segit, nem azon múlik. Az én tapasztalatom szerint inkább a bennem lévő feszültség, merevség okozza. Volt hogy észrevettem magamon megráztam a kezem és lazára vettem és valóban utánna nem zsibbadt a kezem. Szoval kell hozzá egy kis önpszihologia is.
Persze nem mondom hogy mocitól nem függ, a robogon még soha nem tapasztaltam , de ugye az nem is egy nagy kihivás motorozásilag.
Na, akkor egy kis "holjártunkma" bónusz:
(Nem túl nehéz....
Felraktad már a magasítót? és milyen ?
Ha még esetleg nem akkor tényleg rajzold körbe és vedd le a méreteket,(küld el mailben ) mert lehet engem érdekel ha lehet még magasítanék egy kicsit persze a kábelek bowdenek engedik.
További jó "nyaralást"külhonba he meg hazajöttetek akkor jó pihit és persze jó időt.
Legalább te megtaláltad a Bandit fórumon is kereste Zolee13 de ő nem találta igaz neki 1.2-ese van és teljesen más a kormány felfogatása képet is tett fel róla nézd meg.
A többi meg barkácsműhely ha már kivetted rajzold (körbe) le és van sablonod aztán ha van időd akkor legyártod.De szerintem a te magsságodhoz elég lesz.
Üdv.
(rossz pont, hogy az emailre [árajánlatkérés] nem válaszoltak...)
http://slagerradio.vatera.hu/t...
minden riasztó kiiktatható, de ha egy olcsó is megszólal, ha elkezdik mozgatni, akkor az nekem elég.
Én itt vettem a riasztott: http://www.kepesmotor.hu/motor...
Szerelő se kell hozzá. Nekem bevált.
szombaton megvettem a Suzuki GS 500-asomat. 2001-es, keveset futott, nagyon szép állapotban van, és rohadt jól megy, máris nagyon szeretem.:-)
Riasztót szeretnék beleépíttetni. Eddig amiket láttam a neten, azokért vagy nem adok 30ezret, vagy vaterás (nem bízom benne), vagy ár nélkül hirdeti az adott cég (azonnal bezárom a böngésző ablakot).
Kérdésem, hogy tudtok-e nekem ajánlani Bp-en megbízható riasztószerelőt? (láttam kb. 12 ezer Ft-ért riasztót)
Hmm, ez érdekes... A surrogáshoz annyit tudok hozzászólni, hogy a fejidom képes kiadni ilyen hangot, és olyan, mintha az első kerék felől jönne . Csak azért mondom, mert amikor tavaly az enyémet vettem, hasonlóra filgyeltem fel én is ugyanilyen sebességnél, de aztán rájöttem, hogy a levegő suhog keresztül a fejidom és az első villa-kormány-sár/víz/levegő/stb védő lap között, hozzászoktam és kész . Viszont utána nem jött sivítás . Fék esetleg?
lehetne mondjuk 3-4x ekkora:-)))))))
kösz SASSZEM:-)
Plííííííz nézd már meg a tieden van-e ilyen rejtett cucc. Bízok benne csak én vagyok béna.
Igen,pont oda ahová a képen mutatok az az anya rögzítette és vele szemben a motor irányába a másik csavar csak az pont nem látszik.A másik képen látható a magasító (az ami leg alul van) nem valami sok de van akinek ennyi pont elég.
Egyébként lehet ilyet készíteni otthon is akinek van türelme hozzá és persze anyaga , ha igaz ez aluminiumból(vagy ennek ötvözete )van .De szerintem lehet ez más anyag is(pl.acél vagy más) aztán csak festés kérdése.
Nézd meg jól,mert lehet el van rejtve ott van az alul én is véletlenűl találtam meg.Bár lehet,hogy a mostani típusokra nem tettek fel ilyet ezt nem tudom.
Hallani kellene azt a hangot.
Én felemelném a moci elejét, és megforgatnám az első kereket. Ha forog, és a féktárcsa "surrogása" hallatszik néha, akkor nincs baj. Ha nem akar forogni, akkor érdemes körülnézni a tengely-csapágyak, és a fék szorulása körül. Nagyon nincs ötletem.
A szerelő ment vele? Tapasztalta a jelenséget?
Ha nem, akkor vidd vissza, és igen is körözzön vele. Ott helyben okos az ember... innen csak okoskodik.
Üdv: Teddy
Kb. 2 hónapos Gs 550 F mocim van. A következőkre kérnék segítséget.
2600 km nél járok kb. 60 km sebességnél elkezd valami surogni az első kerék felől, ami 80 nál már erőteljes sivítássá lalkul, 90 -100 körül elhallgat. Szervízben azt mondták semmi baja, amit nem nagyon hiszek. Valakinek ötlet?
A másik kérdés: Hol találhatok ithon digit km.órát a mocihoz, és kb mennyiért vesztegetik?
Köszi a választ előre is.
Széles utat.