Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

VIII. "LIGHT"-os Motorostalálkozó 2008 AUGUSZTUS 1-3. Sólyomfészek
ÚJ HELYSZÍN! Pilisjászfalu, 10-es út mellett, a 28-as kilóméterkőnél!

Bővebb infó: Pilisi Solymok Motoros Klub

Mindíg jó a buli!

üdv: szobbal

Széles utat!
Én itt keresném először:
www.racsidepo.hu
Csőőő Robee!
Gyógyulgass, a lényeg, hogy a csontod forrjon össze rendesen!
ALternatíva: Az ETZ lámpája nagyon jól világít, és fel lehet szerelni a GS-re kis átalakítással.
Jobbulást Api!
Telóolajcsere!
Halihó! Ha tudtok eladó bontott GS vagy Bandit elsőlámpát akkor légyszi jelezzétek. Igaz a gipszem még fent van, de ha lekerül újra motorozni szeretnék. Minden jót. Ciao
OK, köszi
Elvileg, ahol vetted, ott át is veszik tőled. Ha mégsem, akkor némelyik benzinkút gyűjt, esetleg autó-motor szervizek. Pontos tippem nincs.
sziasztok!

Hová lehet elvinni a használt motorolajat (10W40 ásványi)? Már van otthon 2x3.2 L és szeretném környezetbarát módon kezelni...

Zoli
Szavad ne legyen, a megaCOOL-ra is vettem egy hordót , már csak azt kell megoldanom, hogy a topcase-ben hűtés is legyen, hogy mire odaérünk egyből csapolható állapotban érkezzen a nedű
Ugye nem vagy önző...?!
Nyuszi,
köszönöm a nedűt, olyan jó nézni, ahogy itt sorakoznak
90-től 65-ig megy is... utána viszont kapaszkodáááááás!
Hy !

Kormánymagasító kiegészítő darab ott van a kormánykonzol alatt, ha alá nézel meglátod ,ha ez leveszed és felülre a gyári kormánytartóhoz hozzáteszed akkor kb 2-3 cm.ert magasít.
A képen ahová mutatok oda van gyérilag felrögzítve a másik képen pedig a felszerelt állpotban.
Gyárilag nincs feltéve és a kezelésiben is anníi van írva a kormánymagasításról,hogy fordulj szak szervízhez.Én is véletlenűl találtam meg.
Nézd meg szerintem neked is ott van.
A képek.

Jó túrázást a külhonba és szép időt nektek.Vigyázzatok magatokra!
esSO+Dorcsi=1 fő Teddy+Koko, na az 2fő
Emlékszem, az MZ-men a kagylósodás mit jelentett. A GS-nél láthatóan ilyen nincs- most van 7500km a gépben és a gumiban-. A villaolajcsere a felütközés miatt is végre lesz hajtva(a macska meg fel van mászva a fára- szoktzák mondani erre ).
Azthiszem Téged láttalak a Helpen, amikor a fent leírt dolgot ( kormány elenged-nyújtózkodik) végezted. Még csodálkoztam is, hogy a Tiédről "hiányzik a szita"?
Ki írta ezt a baromságot a tesztben? Nekem a folytott verzió volt, de simán bírta.

A kézzsibi meg úgy van sztem is, mint Blue írta. Ezért kell DL-t venni, mert azon ül az ember. Sajnos a főni megint "beválasztott"
Haki Kokó!

Csatlakozom Bluehoz.
Nekm is ez a bajom, éppen ennél a tempónál. Az ok és az okozat a következő: A GS első teleszkópjaiba gyárilag kevesebb olaj kerül (ki tudja mennyivel), mint az előírt mennyiség. A benne lévő olajka 10W-s. Ennek következtében 10-12000 km alatt elkezd kagylósodni az első gumi. Innentől érezhető a szitálás. Ha egyedül mész, akkor 60-nál, ha utassal, akkor 70-80-nál. A megoldás: az első gumi cseréje előtt feltöltötd a telókat 15W-s villaszár olajjal, és az előírt szárankénti mennyiséggel (ha jól emlékszem 383 ml/ villaszár).
A kagylós gumin semmi centírozás nem fog segíteni. Én is várom, hogy lekopjon a gumacs, aztán elkövetem a fentieket.
No para, a kormányt nem elengedni!
Bár először majdnem befostam, amikor tapasztalatam a jelenséget. Szokásom, hogy amikor beérek egy településre, akkor motorfék mellett lassítok 70-ről. A Teddy meg felegyenesedik az ülésben, és elengedi a kormányt, lógatva a karjait. No, amikor leért a sebesség 60-ra, gépészkedtem a nagy nyugalmam után egy egészségeset.
üdv, úgynézki lenne egy eladó Schubert S1, piros, zárt, 54/55 méretű, utas fején viselt szinte alig használt bukóm, ha vkit érdekel....mondjuk 80 körül....sajna nyomja a fejét, állítólag...
Köszi!
Akkor egy kiegyensúlyozással kezdek, bár tavasszal gumit is akartam cserélni, mert 5. éves lesz. Ugyan nem kagylós, de az öregedés jelei jól láthatóak a bordákban.
Koko!

nekem is zsibbadt a GS-en és a Banditon is...ez a "helytelen" testartás.....
vagyis a csuklódra vagy támaszkodva.......
ezt elősegiti hogy ha vén rókák motoroznak:-)

Nekem is kellene egy 2-3cm-es kormánymagasitó - akkor minden tökéletes lenne, de igy sok esetben veszem speederesre a formát, és bizony akkor a kezemen támaszkodok.




A szitálás?
vagy centir, vagy gumi kagylósódás, vagy nem azonos mennyiségű olaj a telóban.......

A csapágy a sor végén van






Én már össze is pakoltam.....
nemsokára északnak veszem az irány
Jó reggelt!

Az első lánckerékkel kapcsolatban találtam egy pár sort egy tesztben (Használtmotorok.hu):

A 34 lóerős változat viszont túl hosszú végáttételt kapott, a hatodik sebességfokozat csak overdrive-ként alkalmas. Még a 46 lóerős változatnál is érdemes lecserélni az első 16-os lánckereket egy foggal kisebbre, főleg ha a tulajdonos gyakran utazik másodmagával.

Tapasztalatra, véleményre lennék kíváncsi! Beszélgettem néhányatokkal, hogy Nektek is zsibbad a kezetek hosszabb út alatt a GS-en. Ennek az okán gondolkozott már valaki? Szerintem két oka lehet: centrirozatlan első kerék, vagy a kormányvégsúly hibája. (Az enyémben lévő gumi elég furcsa állapotú)
Szerintetek is okozhatnak ezek ilyen rezgéseket?
Apropó! Kb 60 km/h-nál kormányszitálást is tapasztalok a mocimnál. Ha megpróbálom elengedni a szarvát, akkor berázza az első kereket! Itt is a centrirozatlanságra, vagy kormány csapágyra gondolok!

Szép utat, kevés (illetve nulla) esőt a lengyel túrázóknak!
Sajnos még nincs meg mert csak még most kezdtem gyűjteni az ilyen tipusu csapatok dalait.
Szia bati62!

Magozott Cseresznyétől nincs meg az új album (Ébred már az oroszlán)? Több mint 10GB magyar NS mp3-am van, de ez sajna még nincs meg

Sanyika
Na igen:-)

lehet hogy jobban jövök ki az Én verziómmal?
MIvel tuti hogy futár, vagy saját szállítás igy minimum 1500ft, vagy 2500ft