Csőőő Robee!
Gyógyulgass, a lényeg, hogy a csontod forrjon össze rendesen!
ALternatíva: Az ETZ lámpája nagyon jól világít, és fel lehet szerelni a GS-re kis átalakítással.
Jobbulást Api!
Halihó! Ha tudtok eladó bontott GS vagy Bandit elsőlámpát akkor légyszi jelezzétek. Igaz a gipszem még fent van, de ha lekerül újra motorozni szeretnék. Minden jót. Ciao
Szavad ne legyen, a megaCOOL-ra is vettem egy hordót , már csak azt kell megoldanom, hogy a topcase-ben hűtés is legyen, hogy mire odaérünk egyből csapolható állapotban érkezzen a nedű
Kormánymagasító kiegészítő darab ott van a kormánykonzol alatt, ha alá nézel meglátod ,ha ez leveszed és felülre a gyári kormánytartóhoz hozzáteszed akkor kb 2-3 cm.ert magasít.
A képen ahová mutatok oda van gyérilag felrögzítve a másik képen pedig a felszerelt állpotban.
Gyárilag nincs feltéve és a kezelésiben is anníi van írva a kormánymagasításról,hogy fordulj szak szervízhez.Én is véletlenűl találtam meg.
Nézd meg szerintem neked is ott van.
A képek.
Jó túrázást a külhonba és szép időt nektek.Vigyázzatok magatokra!
Emlékszem, az MZ-men a kagylósodás mit jelentett. A GS-nél láthatóan ilyen nincs- most van 7500km a gépben és a gumiban-. A villaolajcsere a felütközés miatt is végre lesz hajtva(a macska meg fel van mászva a fára- szoktzák mondani erre ).
Azthiszem Téged láttalak a Helpen, amikor a fent leírt dolgot ( kormány elenged-nyújtózkodik) végezted. Még csodálkoztam is, hogy a Tiédről "hiányzik a szita"?
Csatlakozom Bluehoz.
Nekm is ez a bajom, éppen ennél a tempónál. Az ok és az okozat a következő: A GS első teleszkópjaiba gyárilag kevesebb olaj kerül (ki tudja mennyivel), mint az előírt mennyiség. A benne lévő olajka 10W-s. Ennek következtében 10-12000 km alatt elkezd kagylósodni az első gumi. Innentől érezhető a szitálás. Ha egyedül mész, akkor 60-nál, ha utassal, akkor 70-80-nál. A megoldás: az első gumi cseréje előtt feltöltötd a telókat 15W-s villaszár olajjal, és az előírt szárankénti mennyiséggel (ha jól emlékszem 383 ml/ villaszár).
A kagylós gumin semmi centírozás nem fog segíteni. Én is várom, hogy lekopjon a gumacs, aztán elkövetem a fentieket.
No para, a kormányt nem elengedni!
Bár először majdnem befostam, amikor tapasztalatam a jelenséget. Szokásom, hogy amikor beérek egy településre, akkor motorfék mellett lassítok 70-ről. A Teddy meg felegyenesedik az ülésben, és elengedi a kormányt, lógatva a karjait. No, amikor leért a sebesség 60-ra, gépészkedtem a nagy nyugalmam után egy egészségeset.
üdv, úgynézki lenne egy eladó Schubert S1, piros, zárt, 54/55 méretű, utas fején viselt szinte alig használt bukóm, ha vkit érdekel....mondjuk 80 körül....sajna nyomja a fejét, állítólag...
Köszi!
Akkor egy kiegyensúlyozással kezdek, bár tavasszal gumit is akartam cserélni, mert 5. éves lesz. Ugyan nem kagylós, de az öregedés jelei jól láthatóak a bordákban.
nekem is zsibbadt a GS-en és a Banditon is...ez a "helytelen" testartás.....
vagyis a csuklódra vagy támaszkodva.......
ezt elősegiti hogy ha vén rókák motoroznak:-)
Nekem is kellene egy 2-3cm-es kormánymagasitó - akkor minden tökéletes lenne, de igy sok esetben veszem speederesre a formát, és bizony akkor a kezemen támaszkodok.
A szitálás?
vagy centir, vagy gumi kagylósódás, vagy nem azonos mennyiségű olaj a telóban.......
A csapágy a sor végén van
Én már össze is pakoltam.....
nemsokára északnak veszem az irány
Az első lánckerékkel kapcsolatban találtam egy pár sort egy tesztben (Használtmotorok.hu):
A 34 lóerős változat viszont túl hosszú végáttételt kapott, a hatodik sebességfokozat csak overdrive-ként alkalmas. Még a 46 lóerős változatnál is érdemes lecserélni az első 16-os lánckereket egy foggal kisebbre, főleg ha a tulajdonos gyakran utazik másodmagával.
Tapasztalatra, véleményre lennék kíváncsi! Beszélgettem néhányatokkal, hogy Nektek is zsibbad a kezetek hosszabb út alatt a GS-en. Ennek az okán gondolkozott már valaki? Szerintem két oka lehet: centrirozatlan első kerék, vagy a kormányvégsúly hibája. (Az enyémben lévő gumi elég furcsa állapotú)
Szerintetek is okozhatnak ezek ilyen rezgéseket?
Apropó! Kb 60 km/h-nál kormányszitálást is tapasztalok a mocimnál. Ha megpróbálom elengedni a szarvát, akkor berázza az első kereket! Itt is a centrirozatlanságra, vagy kormány csapágyra gondolok!
Szép utat, kevés (illetve nulla) esőt a lengyel túrázóknak!
ÚJ HELYSZÍN! Pilisjászfalu, 10-es út mellett, a 28-as kilóméterkőnél!
Bővebb infó: Pilisi Solymok Motoros Klub
Mindíg jó a buli!
üdv: szobbal
Széles utat!